Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fordi jeg klarer å ødelegge det når jeg endelig får muligheten til å få det litt godt i livet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal reise tilbake til Østlandet hvor jeg bor etter ei uke på ferie hos min mamma på Sørlandet. Sist jeg tok den samme turen var kjæresten med meg, men nå er han død og borte. Det blir så tomt å dra tilbake uten han :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pga den dumme jobben til samboeren min så er alle planene framover ødelagt.. I tillegg må jeg gå i bryllup alene pga jobben hans, til vennene hans. Synes det er skummelt'!!! :(

Dette gjør at jeg ser han en uke på halvannen måned. Det er ille nok at han er borte halve året ellers.

Men jeg har bare han og jeg er så fryktelig ensom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg finner ikke gleden i noe jeg gjør. Alt, og da mener jeg alt, er kjedelig. :(

Kjenner meg igjen i dette for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så mange som dør for tiden. Blir så trist av det. Også vente på at noen skal dø. Det er så deprimerende. Alt dette får en til å tenke over sitt eget liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi livet er tungt å leve, og jeg føler ikke at noen noen gang kommer til å elske meg for den jeg er. Føler meg rett og slett ikke elskbar :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fordi livet er tungt å leve, og jeg føler ikke at noen noen gang kommer til å elske meg for den jeg er. Føler meg rett og slett ikke elskbar :(

Kjenner meg igjen i dette.. Det er ingen god følelse!

Håper du finner deg noen som kan elske deg for akkurat den du er! :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg fortsatt er livredd for å kjøre veien til skolen etter jeg kjørte ut på glatta i fjor. Gruer meg maksimalt til temperaturen ligger på 3-4 grader om morgenen. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Han jeg liker og nettopp har bynt å deite er på ferie og blir vekke leeengeee mens jeg må jobbe og være hjemme og savne han men så er jeg jaggu ikke sikker på om han savner meg i det heele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...