Gå til innhold

er det teit med klær på valper/hunder?


Gjest kirsty

Anbefalte innlegg

Gjest kirsty

har funnet mye søtt, vi har en valp på 10 uker, så den er ikke kjempe liten men heller ikke stor. nokså tynn liksom.

sett pysjamas på ebay å sånn, hehe.. er så søtt, men syns de det er ille å gå med?

Hilsen hunde elskeren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JA - så sant det ikke er en spesiell grunn til at de må ha på seg noe - type liten hund - uten pels og -40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Hvis ikke hunden er veldig tynnhåret/naken, det er veldig kaldt ute eller noe annet som tilsier at hunden TRENGER klær, så synes jeg det er helt utrolig idiotisk å kle på bikkja. Litt vel Paris for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeg synes klær på hunder er teit fordi det er unaturlig, tror nok hunden liker best å gå uten også.

Det blir noe annet hvis hunden er av typen som fryser og skjelver i kaldt vær, da vil et dekken ha en funksjon. Klær til hunder som ikke trenger det har ingen annen funksjon enn at eieren synes det er søtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Helt enig, om den ikke helt nødvendig trenger klær, ikke pakk på den klær... Den moten er jo helt bak mål.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

superteit så lenge det ikke er nødvendig, spør du meg.

en hund er ett dyr, ikke ett barn eller en dukke som man kler opp. la hunden være hund, behandle den som en hund både i aktivitet og i det å ikke kle på den så lenge den ikke har spesielle behov for det.

at noen hund skulle syntes det var behagelig å sove med pysjamas (spesielllt innendørs på sommeren... :overrasket: ), kan jeg overhode ikke forstå.

nei, for paris hilton for meg, ufattelig jålete og gir ett rimelig teit inntrykk av både eieren og grunnen til at eieren har hund i første omgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller noe såntt?  :overrasket::riste:

:overrasket: uff nei, la hunder være hunder.

er det baby man ønsker seg, så ER ikke en hund det samme, og den vil ikke ha godt av å behandles som en baby heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Stakkars dyr! Enda et eksempel på den teite trenden med å menneskeliggjøre dyr.

Vi har kjøpt refleksvest til vår hund (til bruk på jakt etterhvert), og han har prøvd både å rygge ut av den, pluss å bite den i stykker, så det er helt klart det ikke er noe som hunden liker.

Hvis du vil ha noe å kle opp, foreslår jeg Barbie-dokke. Det finnes utrolig masse søtt i klær til slike dokker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjesta
Stakkars dyr! Enda et eksempel på den teite trenden med å menneskeliggjøre dyr.

Vi har kjøpt refleksvest til vår hund (til bruk på jakt etterhvert), og han har prøvd både å rygge ut av den, pluss å bite den i stykker, så det er helt klart det ikke er noe som hunden liker.

Hvis du vil ha noe å kle opp, foreslår jeg Barbie-dokke. Det finnes utrolig masse søtt i klær til slike dokker.

Baby born har en del søtt tilbehør og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Ja, det er teit med klær til hunder.

Og nei, det er ikke søtt, men idiotisk og hinter om at du kanskje har hund av feil grunner.

Endret av Spinone
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Om du velger å kle på hunden din (valpen) så for guds skyld, ikke gjør det nå om sommeren. Det er kjempe varmt for en hund som har pels! Men hva du velger å gjøre på viteren er noe helt annet (om du har en hund med lite pels feks)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke hunden er veldig tynnhåret/naken, det er veldig kaldt ute eller noe annet som tilsier at hunden TRENGER klær, så synes jeg det er helt utrolig idiotisk å kle på bikkja. Litt vel Paris for meg...

:enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...