Gå til innhold

Fitfager.blogg.no


Riskrem

Anbefalte innlegg

Herr-e-gud sier jeg bare :O

 

Kom over fitfager.blogg.no i dag og vet ikke om jeg skal le eller gråte. Bloggen er noe av det kleineste jeg har sett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gundagrynte

Enten tøyser hun, eller så er hun desperat

Hun gir begrepet PR-kåt en helt ny mening....Det blir bare patetisk når desperasjonen når slike høyder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun gir begrepet Penge-kåt en helt ny mening....Det blir bare patetisk når desperasjonen når slike høyder!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener jeg har sett denne bloggen under et annet navn tidligere, haug med penisbilder og skryting av seg selv. Jeg tror hele bloggen er tull. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må være tull?! Hun sier jo rett ut hun hadde sex med en opptatt mann og mener hun ikke gjorde noe galt. Legger ut bilder av sexleketøyene sin. Wtf? Hun virker så desperat at det er FLAUT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette må være tull?! Hun sier jo rett ut hun hadde sex med en opptatt mann og mener hun ikke gjorde noe galt. Legger ut bilder av sexleketøyene sin. Wtf? Hun virker så desperat at det er FLAUT!

 

Hun gjorde jo ikke noe galt? Hun er jo singel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun gjorde jo ikke noe galt? Hun er jo singel.

Å pule en mann som har dame er galt jo og enda galere blir det når hun er stolt og mener hun var med på å hjelpe forholdet. Hadde noen pult på kjæresten min, så hadde jeg ikke tenk at hun var med på å styrke forholdet vårt akkurat.

Endret av Savannah87
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å pule en mann som har dame er galt jo og enda galere blir det når hun er stolt og mener hun var med på å hjelpe forholdet. Hadde noen pult på kjæresten min, så hadde jeg ikke tenk at hun var med på å styrke forholdet vårt akkurat.

 

Nei, når hun er singel så er hun singel. Dette er ikke hennes ansvarsområdet. Jeg ser mange på KG har denne innstillingen, men det er jo helt merkelig om du ser på det. 

 

Jeg har vært i de situasjonene noen ganger selv og om en jente virkelig driver å flørter og vil ha sex da skjer det, om hun har type eller ikke er ikke så veldig interresant så lenge han ikke er en bro eller i samme sosiale nettverk.

 

Dette er mannens feil ene og alene og hans valg da han er i et forhold. Hadde noen pult min kjæreste så hadde jeg ikke brydd meg om vedkomne som gjorde det, men at kjæresten min ikke er lojal. 

 

 

At hun virker desp etter oppmerksomhet/penger++ er vi enige om.

Endret av Charmander
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, når hun er singel så er hun singel. Dette er ikke hennes ansvarsområdet. Jeg ser mange på KG har denne innstillingen, men det er jo helt merkelig om du ser på det. 

 

Jeg har vært i de situasjonene noen ganger selv og om en jente virkelig driver å flørter og vil ha sex da skjer det, om hun har type eller ikke er ikke så veldig interresant så lenge han ikke er en bro eller i samme sosiale nettverk.

 

Dette er mannens feil ene og alene og hans valg da han er i et forhold. Hadde noen pult min kjæreste så hadde jeg ikke brydd meg om vedkomne som gjorde det, men at kjæresten min ikke er lojal. 

 

 

At hun virker desp etter oppmerksomhet/penger++ er vi enige om.

Så lenge man er singel, så er det bare å dure frem og ha sex med de som er i forhold og gift? Ok. Man holder seg unna de som er i forhold/gift og de som er i forhold/gift holder seg unna andre av det motsatte kjønn. Vi for være enig om å være uenig. For vi kommer ingen vei med dette.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener jeg har sett denne bloggen under et annet navn tidligere, haug med penisbilder og skryting av seg selv. Jeg tror hele bloggen er tull.

N1nja bloggen. Hun som liksom trodde på alt rene klevland (?) skreiv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

N1nja bloggen, bare tull alt sammen. Det verste er at folk tror på det hun skriver, er ganske ofte jeg ser på Facebook at personer pasert 25år  legger ut innlegg fra bloggen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At noen ikke skjønner at dette er tull.... Det skjønner jeg ikke :D

 

Det er på en måte dette som forer henne. Jo mer aktivitet rundt bloggen, jo mer fornøyd blir hun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At noen ikke skjønner at dette er tull.... Det skjønner jeg ikke :D

Tull? Ble moderert..

Fakta: hun tar 29 kr pr SMS for tilsendt bilde på SMS. Dette står klart og tydelig på Instagrammen @fitfager

Endret av Humpy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

At noen ikke skjønner at dette er tull.... Det skjønner jeg ikke :D

 

 

Hun tjener penger på dette, det er alt annet enn tull. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...