Gå til innhold

Er jeg iferd med og bli gal?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kort fortalt, den tiden jeg gikk på barneskolen så drakk moren min, dette har nok satt sine spor på meg, fordi når jeg nå i voksen alder prøver og ta kontakt med vennene mine så er jeg livredd for at de skal vite noe om meg.

 

Fikk vite at en fyr som har flyttet til den byen jeg bor i har noen felles bekjente som jeg kjenner (har så vidt møtt fyren) og nå er jeg livredd for at han skal bli kjent med de som jeg gikk på skole med (ble også mobbet endel) og gjøre meg til latter for alle og enhver igjen.

 

Jeg er av den typen som diskret vet alt om alle, men som ingen vet noe særlig om, fordi før eller siden så stikker folk deg i ryggen. 



Anonymous poster hash: 0a1ea...e57
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Christina146

Jeg kjenner meg litt på en måte igjen, men vet ikke om det er slik du mener det? Jeg var en del i gale miljøer før jeg fikk orden på livet mitt, og håper at venner/kollegaer(har svært få venner), ikke treffer på dem jeg var med før. Jeg skammer meg mye om handlingene mine og væremåten min på den tiden, og vil ikke at folk rundt skal vite hvordan jeg var.

Har jeg misforstått eller? For å svare på spørsmålet ditt er du nok ikke gal, sett at jeg har tolket det riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du lider vel av paranoide tanker, at noen skal "ta" deg og dolke deg i ryggen. Det er vel en mistillit til andre som du kan ha fått på grunn av oppveksten din. Terapi kan hjelpe.

Anonymous poster hash: a1377...8cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg litt på en måte igjen, men vet ikke om det er slik du mener det? Jeg var en del i gale miljøer før jeg fikk orden på livet mitt, og håper at venner/kollegaer(har svært få venner), ikke treffer på dem jeg var med før. Jeg skammer meg mye om handlingene mine og væremåten min på den tiden, og vil ikke at folk rundt skal vite hvordan jeg var.

Har jeg misforstått eller? For å svare på spørsmålet ditt er du nok ikke gal, sett at jeg har tolket det riktig.

Har aldri vanket i noen gale miljøer, men ble endel plaget på skolen, også har vi det som jeg har opplevd da. Jeg er bare redd for at folk skal vite noe om meg.

Anonymous poster hash: 0a1ea...e57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...