Gå til innhold

Hvite eller grønne skilter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er fordeler og ulemper å ha en bil med hvite skilter kontra en bil med grønne skilter? Pris? Billigst? Hva har dere? Hvorfor? Er det noe regler eller noe Ang. Dette? Vet at med grønn er det kun tre seter foran og varebil men med hvit er det fem eller flere passasjerseter. Noe annet?

Anonymous poster hash: 31729...d94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grønne skilter er billigere i form av lavere avgifter.

 

For å få grønne skilter kan kjøretøyet kun ha én seterad i tillegg til at det er krav til størrelse på lasterom (140 cm x 90 cm x 105 cm) og fastmontert skillevegg bak seterad.

Endret av Maximillian Cohen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er fordeler og ulemper å ha en bil med hvite skilter kontra en bil med grønne skilter? Pris? Billigst? Hva har dere? Hvorfor? Er det noe regler eller noe Ang. Dette? Vet at med grønn er det kun tre seter foran og varebil men med hvit er det fem eller flere passasjerseter. Noe annet?

Anonymous poster hash: 31729...d94

 

Er du single uten barn, eller har ett barn så går for varebil med grønne skilter :) Det har jeg gjort.

Har du to barn har to av de franske varebilene plass til to passasjerer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er prisene ? Er det kun årsavgift og hvor mye er det?

Anonymous poster hash: 31729...d94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grønne skilter er billigere i form av lavere avgifter.

Hva er det som er lavere utgifter? Og hvilken utgift og pris? Årsavgift? Er det kun årsavgift som er billigere eller? Hva er prisforskjellen mellom grønne og hvite skilter?

Anonymous poster hash: 31729...d94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som er lavere utgifter? Og hvilken utgift og pris? Årsavgift? Er det kun årsavgift som er billigere eller? Hva er prisforskjellen mellom grønne og hvite skilter?

Anonymous poster hash: 31729...d94

Kun avgiftene når du kjøper bilen ny som er lavere på varebil kontra personbil. 

Årsavgiften er lik, dvs 3060kr for bensin og dieselbil med partikkelfilter og 3565kr for dieselbil uten partikkelfilter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er ikke dette noe jeg har lest meg opp på, men slik jeg har forstått det er det kun engangsavgiften som påvirkes. Den påvirkes riktig nok ganske mye.

 

Du kan jo bare se på prisforskjellen på denne og denne bilen. Ikke en helt rettferdig sammenligning, men en liten pekepinn gir det jo.

Endret av Maximillian Cohen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...