Gå til innhold

Klær av melk..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Pyjamas i melkeprotein, et innovativt, naturlig fiber – som holder barnet ditt tørt og svalt. Perfekt for barn som er sensitive for ull og andre stoffer.

Noen som har prøvd melkeklær? Er det bare tull, eller er det bra saker?

Anonymous poster hash: 44c37...481

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pyjamas i melkeprotein, et innovativt, naturlig fiber – som holder barnet ditt tørt og svalt. Perfekt for barn som er sensitive for ull og andre stoffer.

Noen som har prøvd melkeklær? Er det bare tull, eller er det bra saker?

Anonymous poster hash: 44c37...481

Hvor har du hørt om dette, og i hvilke klesforretninger får man kjøpt klær i de materialene da?

Anonymous poster hash: c2382...c12

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pyjamas i melkeprotein, et innovativt, naturlig fiber – som holder barnet ditt tørt og svalt. Perfekt for barn som er sensitive for ull og andre stoffer.

Noen som har prøvd melkeklær? Er det bare tull, eller er det bra saker?

Anonymous poster hash: 44c37...481

I gamledager lagdes knapper av melk :)

Anonymous poster hash: c2382...c12

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pyjamas i melkeprotein, et innovativt, naturlig fiber – som holder barnet ditt tørt og svalt. Perfekt for barn som er sensitive for ull og andre stoffer.

Noen som har prøvd melkeklær? Er det bare tull, eller er det bra saker?

Anonymous poster hash: 44c37...481

Har du link som bekrefter den påstanden du kommer med her?

Ser veldig reklameaktig ut...

Anonymous poster hash: c2382...c12

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Men hvor har du hørt om det, før du kom frem til denne linken?Selger du selv disse klærne? Anonymous poster hash: c2382...c12

Jg hørte om det på den siden. Har du aldri hørt om Sandviks? De har et forum for foreldre, og der kom den linken opp. Har aldri hørt om melk av klær før, derfor spør jeg her.

Anonymous poster hash: 44c37...481

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du link som bekrefter den påstanden du kommer med her?Ser veldig reklameaktig ut... Anonymous poster hash: c2382...c12

Nei. Hvis du ikke forstod det spør jeg her ;) jeg kommer ikke med noen påstand, jeg klippet og limte inn fra siden jeg har linket til. Det er DE som kommer med en påstand.

F.en så merkelige folk det er her inne.

Anonymous poster hash: 44c37...481

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss. Dette har jeg aldri hørt om før, men kildeartikkelen virker pålitelig. Jeg antar at det er på tide å oppdatere teksten til "Kua mi", siden den nå kan levere ikke bare deilig melk og ost, men også kjoler, pyjamaser og trekk til bilseter.

Det kan bli en ny renessanse for melkekua, og ekstremt god bizniz å avle frem kuer som kan produsere melk fra gras.

Endret av Mann 42
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss. Dette har jeg aldri hørt om før, men kildeartikkelen virker pålitelig. Jeg antar at det er på tide å oppdatere teksten til "Kua mi", siden den nå kan levere ikke bare deilig melk og ost, men også kjoler, pyjamaser og trekk til bilseter.

Det kan bli en ny renessanse for melkekua, og ekstremt god bizniz å avle frem kuer som kan produsere melk fra gras.

Kua mi, jeg takker deg,

deilig pysj du gir til meg

Når jeg ligger i min seng,

kjennes den som myk sateng.

 

Vi får bli enige om tekstforfatterhonorar når vi ser hvordan det slår an.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kua mi, jeg takker deg,

deilig pysj du gir til meg

Når jeg ligger i min seng,

kjennes den som myk sateng.

 

Vi får bli enige om tekstforfatterhonorar når vi ser hvordan det slår an.

KA-tjing! :pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Kua mi, jeg takker deg,

deilig pysj du gir til meg

Når jeg ligger i min seng,

kjennes den som myk sateng.

 

Vi får bli enige om tekstforfatterhonorar når vi ser hvordan det slår an.

 

Du bør etterhvert gi ut diktsamling, Pawn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like tåpelig som bambus som skal være sååååå fantastisk, det er i realiteten eksakt det samme som viskose. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør etterhvert gi ut diktsamling, Pawn.

Alle diktene vil få sin rettmessige plass i min planlagte romansyklus Mens vi venter på Pernod. Akkurat denne korte strofen hører hjemme i bind åtte, der den fjorten år gamle protagonisten Carl Owe får sin seksuelle debut med den jevngamle Dagros.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg antar at neste trinn i utviklingen blir å kvitte seg med selve kua og bare beholde de melkeproduserende delene. Jeg ser for meg en fabrikk full av enorme gazongas, og at brystfetisjister endelig vil ha funnet sin drømmejobb.

 

Jeg kom akkurat i absurde tanker om melkefabrikken til "Immortan Joe" i Mad Max, der han produserer morsmelk.

Det er en scene tidlig i filmen der han gir en flaske til sin sønn Rictus for smakstest. Rictus gjør først en visuell undersøkelse, lukter på den og tar så en liten slurk.

Øyenbryna går opp, et anerkjennende uttrykk brer seg over ansiktet, og han sier "Mø!"

Hilarious!

Endret av Mann 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...