Gå til innhold

Blir man noen gang "for gammel" til å høre på Topp 20?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, man blir for gammel. 

 

Jeg er rundt 50, og topp 20 er 90% musikk som får ørene mine til å blø. 



Anonymous poster hash: 07941...c7f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Clarity

Man kan vel ikke bli for gammel til å høre på musikk, uavhengig av hva slags musikk det er snakk om? Musikksmak er jo helt individuelt, og har ingenting med alder å gjøre.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neh, noe av det kanskje, men nei. Slutt å se på topp 20 som en egen "sjanger". Noe av det er møl, mens andre ting faktisk er der fordi det er bra. Så bra at til og med du og mora di kunne ha likt det.

 

Skal man begynne å definere f.eks. kaizers og madrugada som bæsjemusikk bare for unger under 14år fordi de har hatt noen singler på top 20, liksom?



Anonymous poster hash: dae6b...750
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hører mora di på det f.eks? ;)

Anonymous poster hash: eff95...ca3

 

Min mamma er over 80 år og hører definitivt ikke på topp 20. Selv fulgte jeg mye med på listetopper fram til jeg var i midten av 20-årene, men da mista jeg interessen. Er forøvrig født tidlig på 1970-tallet, og kvalifiserer vel dermed til å være i "mora di-alder"?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både miley cyrus, og som noen nevnte, Madrugada kan jo havne på topplistene. Min mor liker musikk som Madrugada, men ikke musikk som miley cyrus. Men så følger ikke hun med på topp 20 da, hun hører på radioen og musikk hun liker på spotify.

Man trenger jo ikke være 13 år for å tilfeldigvis like noe som er populært.

Anonymous poster hash: 4f377...800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Raindrops

Jeg aner ikke hva som er på Topp 20 eller hvordan det havner der, så det synes jeg blir vanskelig å svare på. Men hvis Madrugada ligger der så vil jeg si nei. Madrugada er gull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mamma er over 80 år og hører definitivt ikke på topp 20. Selv fulgte jeg mye med på listetopper fram til jeg var i midten av 20-årene, men da mista jeg interessen. Er forøvrig født tidlig på 1970-tallet, og kvalifiserer vel dermed til å være i "mora di-alder"?

Jeg og ble litt "hæ?" når jeg leste det spørsmålet. Som om det ikke er mange godt voksne folk her på forumet.

Jeg er vel også i mora-di-alder, og må nå si at jeg ikke vet hva slags sanger som har vært på noe topp-20 de siste årene. Men synes faktisk at noe av musikken som barna mine, som sikkert er på alder til ts, fenger litt. Miljøskada sikkert da.

Anonymous poster hash: 49332...ff7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man slutter å høre på topp 20, og ikke med sin beste vilje ønsker å høre på topp 20, så har man blitt for gammel.

Anonymous poster hash: c57da...8b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mora mi er 60 og kan fint høre på topp 20. Jeg er 40 og hører bare på blackmetal (old school skandinavisk, ikke den nymotens US-møkka).



Anonymous poster hash: 67d61...045
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 40, og skyr den lista som pesten. Ikke fordi jeg synes jeg er "for gammel", men fordi jeg sjelden liker musikken som spilles der. En smaksak. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jo bare russelåter der uansett, jeg har ikke peiling.

Er 33.

"For i kveld er det lov å være dritaaaaaaaaaaa" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest SykkelJenny

Jeg er over 50 men elsker å høre på listepop & lignende når jeg kjører bil, trener og når jeg gjør rent hjemme. 

 

Hører aldri musikk ellers ... liker best fred i ørene og en god bok når jeg skal slappe av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 34, og hjernen min har for lengst modnet seg forbi det stadiet, ja. ;)



Anonymous poster hash: 3c697...e7a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...