Gå til innhold

Spør en bruker 2.0


Gjest Fasting Drue

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Calavi: Hva er det styggeste du vet av interiør som er på moten eller å finne i butikkene nå?

Hmm, det første som poppet inn i hodet mitt var den pistolvasen som en hel haug har. Aner ikke merket.. Ellers så kunne jeg sikkert funnet mye jeg ikke liker på home & cottage f.eks. Ikke helt min stil :)

Silfen: Favorittvin?

Petter: Kunne du datet noen fra kg?

Jessica: Hvor høy er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er kjærlighet tenker jeg :) Noen ganger så klarer man jo ikke tanken på å gi slipp på den eneste ene

Men hva er vitsen med å planlegge et avstandsforhold? Er det KJÆRLIGHET så flytter man, den ene eller den andre. Og kan ingen flytte, vel, da er det ikke vits.

Silfen: Favorittvin?

Nei. Fysj. Vin er ikke godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silfen: Har du flere innlegg på kvinneguiden enn kroner på brukskontoen?

Er du så fattig at du trenger å låne?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jessica: Hvor høy er du?

Jeg er 1.67 :)

Men hva er vitsen med å planlegge et avstandsforhold? Er det KJÆRLIGHET så flytter man, den ene eller den andre. Og kan ingen flytte, vel, da er det ikke vits.

Det kan jo være mange ulike årsaker til at ting står litt på vent en periode. Enig i at man vil gjøre det man kan for å være sammen, men noen ganger så faller ikke alle brikkene helt på plass med en gang :)

Calavi: Største glede så langt i 2015?

NJ: Hvordan gikk det med roingen i dag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Petter: Har du noen gang sunget i kor?

Nei.

Petter: Kunne du datet noen fra kg?

Ja, men hun måtte kunne oppfylle noen særdeles strenge krav i så fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du så fattig at du trenger å låne?

Ingen grunn til å bli fornærmet, og prøve seg på et ynkelig forsøk på et comeback, bare fordi jeg insinuerte at all den tiden du har brukt, og antall innlegg du har akkumulert på dette forumet har ingen reell verdi i det virkelige liv. Man skulle tro at et individ med det profilbildet du bruker ville være i stand til å tilføre litt mer intellektuell dybde til sine innlegg en dette :)

Endret av MinnisMus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen grunn til å bli fornærmet, og prøve seg på et ynkelig forsøk på et comeback, bare fordi jeg insinuerte at all den tiden du har brukt, og antall innlegg du har akkumulert på dette forumet har ingen reell verdi i det virkelige liv.

Nommin, så hyggelig at du er så omtenksom.

Men prøv å regne på det. Gjør det. Du har 41 innlegg på 12 dager.

Jeg har ca 26 k innlegg på 14 år.

Så kan du se hvem som kommer best ut og hvor stor forskjellen er. :)

Endret av Silfen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nommin, så hyggelig at du er så omtenksom.

Men prøv å regne på det. Gjør det. Du har 41 innlegg på 12 dager.

Jeg har ca 26 k innlegg på 14 år.

Så kan du se hvem som kommer best ut og hvor stor forskjellen er. :)

14 x 365 = 5110

26190/5110= 5,125 innlegg per dag

41/12= 3,417

Du har altså 50% flere innlegg per dag, og dette nivået har du holdt gående i 14 år. Og da har man ikke medregnet tiden som har blitt brukt til å lese andre sine innlegg. Det er særdeles tvilsomt at jeg kommer til poste innlegg på dette forumet et år fra nå, langt mindre 14 år frem i tid. Statistikk tilsier forøvrig at forumaktivitet er høyest i begynnelsen, og faller med tiden.

Antall innlegg per dag for mitt vedkommende er uansett ganske irrelevant med tanke på at for at en slik sammenligning skal ha noen verdi, må man ta den feilaktige antagelsen at den nåværende forumaktiviteten kommer til fortsette i en årrekke. Faktum er at du har brukt mye tid på dette forumet, det har ikke jeg. Så hva var egentlig poenget ditt?

Endret av MinnisMus
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du overreagerer.

Takk for at du gjorde meg oppmerksom på en stygg skrivefeil. Dette er nå rettet på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du gjorde meg oppmerksom på en stygg skrivefeil. Dette er nå rettet på :)

Ok, det der var litt lumpent av meg. Skriver masse feil selv jeg. Men du kunne prøvd å tatt Silfens første svar til deg på en litt lettere måte tror jeg. Er ikke sikkert den var ment til å være annet enn munter, sånn i første omgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stjerner og planeter

La vær. Nei, ingen aning. Hvorfor vil man det?

Silfen: Hva gjør deg glad? Jeg mener sånn skikkelig glad, så det sitter i hele dagen.

Nå om dagen så er det stort sett små meldinger og mailer og samtaler med en viss en.

SoP: funket det med alkohol?

💜

det funka jf face - mld....:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neivian: Er du god i bowling?

På ingen måte. Har spilt kanskje tre ganger i livet.

Nevian: Hva synes du om monsteret fra Loch Ness? Tror du at den finnes?

Slettes ikke. Forstår ikke at folk klarer å tror på den slags.

SunflowerPenguin: Er du glad i te? Favoritt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Miaw: Hva gleder du deg mest til i 2015? :)

Gleder meg vel mest til mulighetene som året bringer!

Kisskissbangangbang; Hva er det mest underholdende du kan se på tv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

  • 2 måneder senere...

I mangel av en bedre tråd å spørre i: Er det noen gamle forumfolk igjen her? Det er 1 år og 3 mnd. siden siste innlegg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mangel av en bedre tråd å spørre i: Er det noen gamle forumfolk igjen her? Det er 1 år og 3 mnd. siden siste innlegg :)

Det er vel bare 3 mnd?

Edit: åja, haha, trodde du mente i denne tråden

Endret av godtesyk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...