Gå til innhold

Spør en bruker 2.0


Gjest Fasting Drue

Anbefalte innlegg

Hehe. :)

Faktisk, når jeg ser hva slags mat du liker, musikk, TV-programmer, generelle holdninger, politiske oppfatninger, osv, så tenker jeg at vi helt sikkert ville kommet veldig godt overens IRL.

Men sånn der bitter surmuling som du driver med her på KG er bare så totalt usexy, at jeg står over. (Og jeg ville dessuten tatt betalt for å skulle måtte tilbringe tid i samme rom som en sånn person.)

Ludovie: Hva ville prisen per time, der det betinges at du må forholde deg til meg i samme rom, vert?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest norah

norah: Har blues en positiv innvirkning på deg?

Ja, absolutt. Men det er gjerne norske artister som er favoritten. Du burde høre på Deahtletter part 2 av Ronnie Jacobsen, en favoritt.

Flair: Hvor er du helst i livet om 5 år privat og jobbmessig - og; du får 100.000 kroner du kan bruke utelukkende på kunst. Hva velger du? Legg ved link om det finnes.

Ludovie: Du MÅ reise på ferie i 4 uker med 3 brukere du ikke har møtt før her, og du får ikke anledning til å treffe dem på forhånd - og du må være med dem hele tiden, natt som dag. Hvem velger du, og hvorfor?

KateW: Du må velge mellom 2 filmer å spille hovedrolle i,som du må være med på 8 oppfølgere på; "Snakes on a Plane 2-9" eller "Gigli 2-9". Hvilken velger du, og hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

HL: Har du bodd i stavanger hele livet?

Nei. Og jeg bor heller ikke i selve Stavanger, men litt utenfor :)

Hunter Lady Hva er din top 5 filmliste?

Æsj, jeg som har så dårlig filmsmak.. :gjeiper:

Men jeg liker veldig godt A.I: Artificial Intelligence, Alfie, Black Hawk Down, The Mission, A Beautiful mind og Gjøkeredet. (det ble 6 stk, men men.)

Hater å liste opp favoritter, når det finnes så utrolig mange bra filmer!

Vampen:Hvilke ingredienser foretrekker du på din pizza?

Juppsi:Hva drikker du som regel til maten om morgenen?

Cuntzilla:Hvordan ser håret ditt ut?

Linda Sofie:Hva er din favorittfarge?

Fasting Drue:Hva er synet ditt på folk flest her inne?

Obs: Jeg aner ikke hvorfor alt ble i fet skrift. Sorry.

Endret av HunterLady
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xaphan: Hvordan er familien din?

Både min far og min bror har aspergers, så de er stille og rolige og til tider ganske vanskelige å ha med å gjøre (spesielt pappa). Resten av familien er strake motsetningen, en haug av sterke personligheter og de er veeldig glad i å snakke. Mye, og gjerne i munnen på hverandre.

Uanonymbruker: Hvorfor slettet du brukeren din for så å skifte tilbake til samme nick?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ludovie

Ludovie: Hva ville prisen per time, der det betinges at du må forholde deg til meg i samme rom, vert?

Haha, fnis! :)

Hvis du hadde vært god i senga, kunne jeg gått med på en veldig lav pris, altså. Men hvis ikke, så MINST 5000 kr/t. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, fnis! :)

Hvis du hadde vært god i senga, kunne jeg gått med på en veldig lav pris, altså. Men hvis ikke, så MINST 5000 kr/t. :)

Sex utgår uansett, det har jeg sluttet med. Men ok, jeg skal sette av 5000 til en gang anledningen skulle by seg. Kan påta meg å spandere en kaffe og et kakestykke også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

Nozze: Har du sjiraffstrømper?

Sokker ihvertfall.. Mange par! Det dukker nok opp bilder av dem i sjirafftråden snart og plutselig :)

Imli: Er det noen (mange?) bokmålord du ikke forstår, på lik linje med at vi som prater bokmål har vanskeligheter med å skjønne visse nynorske ord? (eller, om du skal skrive bokmål da, er det noen ord som du må slå opp i ordboka fordi du ikke vet sikkert hva ordet er)

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

NozMonster: Hvor mange fra KG har du møtt?

Vel- det er jo ganske mange i og med at jeg var med på et KG-treff hvor vi var 14 stykker..så jeg tror svaret faktisk er 19 stykker!

(wow- hehe, jeg var ikke klar over at det var sååå mange jeg hadde møtt før jeg tenkte over det nå!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Da spør jeg deg om det samme, Badabing!

Jeg synes det er veldig vanskelig å plukke ut noe! Jeg er mest glad i trykk og foto sånn egentlig, og arkitektur(om jeg får lov til å kalle det kunst). Mange flotte pressefotografier, men jeg føler ofte at jeg må ha en relasjon til bildet, eller at det må få meg til å føle noe. Velger derfor et trykk som min egen tante har laget, og et maleri av meg som henger på Samtidsmuseet. ;) (Det er ikke jeg som har malt det, altså.)

Haha

Badabing: hvis du måtte bruke et av disse kjøretøyene hver dag i ett år, hadde du valgt å kjøre rundt i en liten red-bull bil...

...eller en varebil?

Varebilen, helt klart! Red Bull-bilen synes altfor godt..og er altfor harry!

Hmmm... Vanskelig. Tror jeg må si "Here, in my head" (B-side), "Father Lucifer" (Boys for Pele) og "spark" (from the choirgirl hotel) :)

Badabing: Hva er det kuleste dyret du vet om?

Først nå tok jeg nicket ditt.. *treg*

Jeg må si sjøku! De er definitivt de aller kuleste og morsomste dyrene jeg vet om. :)

norah: Hva gjør du mest for å få god samvittighet, ikke fordi du synes det er viktig eller morsomt? Men rett og slett bare fordi det føles godt?

Ludovie: hvem er din favorittpolitiker, og hvem liker du minst?

Noz: hvilket reisemål drømmer du om? Og hva er du mest redd for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ludovie

Ludovie: hvem er din favorittpolitiker, og hvem liker du minst?

Jøss! Det er et spørsmål jeg aldri har tenkt over, faktisk. Men morsomt. :)

Favorittpolitiker: Kristin Halvorsen (og også Jan P. Syse, Fabian Stang, Abid Raja)

Liker minst: Siv Jensen (dustedame uten like), Per Sandberg, Ola Borten Moe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ludovie

Ludovie: Du MÅ reise på ferie i 4 uker med 3 brukere du ikke har møtt før her, og du får ikke anledning til å treffe dem på forhånd - og du må være med dem hele tiden, natt som dag. Hvem velger du, og hvorfor?

Hehe, pokker at man ikke kan ha møtt dem før, da, for ellers ville jeg så definitivt valgt Fasting Drue. Han er utrolig hyggelig, og dessuten dødskjekk.

Men OK, jeg velger deg, Cuntzilla, og Purple Haze. Årsaken sier seg jo selv, ettersom dere alle jo er utrolig kule. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Giacomo_P: Hva er ditt drømmereisemål?

Dette er jeg usikker på. Men jeg har lyst til å bo en stund i en veldig stille landsby langs middelhavskysten. Helst i Frankrige eller Italia.

Giacomo: Kunne du tenke deg å flytte samt drive en vingård i Frankrike/Italia nå?

Jeg hadde reist på timen - hvis jeg vidste at jeg hadde en stab til å hjelpe meg med drift og produksjon.

Og Giacomo: Hva er din yndlingssang innenfor pop/rock, osv.? :)

Hmmm....jeg hører igrunden ikke på denslags lenger, så jeg tror ikke jeg har noe svar....

Rofl: Hvis du skulde emigrere - hvilket land vilde du flyttet til, og hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ludovie

[quote name='Giacomo_P' timestamp='1340156379' post='11156102'

Hmmm....jeg hører igrunden ikke på denslags lenger, så jeg tror ikke jeg har noe svar....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ludovie

Neida - det er ikke for ekstremt. Jeg synes bare det er relativt kjedelig.

Hehe. Så det finnes altså ingen som helst popnerve i ditt legeme? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ludovie

Det gjør nok ikke det....

Da synes jeg virkelig at du er DRITSNÅL, altså. Det å like klassisk musikk, skjønner jeg meg jo på (og det liker jeg dessuten selv). Men det å aktivt IKKE LIKE popmusikk, synes jeg er dødssært.

Men greit nok, det er sikkert fint for deg å ha slike preferanser. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rofl: Hvis du skulde emigrere - hvilket land vilde du flyttet til, og hvorfor?

Hmm, vanskelig. Tror det enten måtte vært NY eller Shanghai. Nå er jo ikke akkurat det land men Usa og Kina. NY fordi det er en fantastisk by som jeg virkelig forelsket meg i når jeg var der. Shanghai fordi det også er en fantastisk by som jeg fint kunne bodd i. Veldig vennlige folk begge steder. Nå tror jeg det hadde vært mye lettere for meg å finne meg en jobb i NY en i Kina men pengene mine hadde nok vart uendelig mye lengre i Kina :)

Giacomo: Hvilken rett syntes du selv at du er flinkest å tilberede?

Ludovie: Om du måtte velge 2 album du skulle ha med deg på en reise hvilken hadde du da valg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...