Gå til innhold

Jeg er dritlei..


diddi

Anbefalte innlegg

alle denne hetsen til Milla.

Vel har hun skrevet et del rart, men nå blir alt tatt opp i verste mening uansett hav hun skriver.

Bare dette som å skrive at den nye dama må være dum som er blitt sammen med en som venter barn om et par uker med en annen dame.

Er ikke det noe vi alle ville sagt til en "forsmådd" venninne??? :sjokk:

Men da skal plutselig flere rakke ned på Milla, og påpeke at "du kjenner ikke henne" osv. :-?

Det er tydelig at man må tenke grundig gjennom hvordan alle andre tolker inleggene, før man kan skrive dem. Hele forumet er blitt en Milla-hets.

Så nå takker jeg for meg. Dette var ikke slik forumet var den gang jeg begynte å "vanke" her. Synd at all denne pirkingen skal ødelegge slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Brunhilde
Så nå takker jeg for meg. Dette var ikke slik forumet var den gang jeg begynte å "vanke" her. Synd at all denne pirkingen skal ødelegge slik.

Det syns jeg var dumt! Det er jo mennesker med menings mot vi trenger her!

(Ellers er jeg veldig enig i det du skrev!)

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det forundrere meg at det er så mange som irriterer seg over MIlla. Jeg ler nesten hver gang hun skriver inn innlegg. Synes dama er festelig, men mangler kanskje et litt bredere sperspektiv (men det er det mange som gjør) og empati. Det forundrere meg også at det er så mange som sleger med leppa når hun skriver innlegg. Kan vi ikke bare godta at vi alle er unike individer som har ulik syn på livet. Dette er jo tross alt en diskusjonssiden. Her må man forholde seg til alle typer mennesker.

Å "true" med å forlate kg, er ikke et uvanlig skritt. 100 før deg har meldt sin avgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å "true" med å forlate kg, er ikke et uvanlig skritt. 100 før deg har meldt sin avgang.

Er det ikke nettopp det Milla har gjort en del ganger også, da? :ler:

Synes det er synd hvis du forlater forumet, Diddi. Det må jo være lov å ha meninger motsatt av det Milla har også. Dessuten; alle liker ikke alle, sånn er det bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Bare dette som å skrive at den nye dama må være dum som er blitt sammen med en som venter barn om et par uker med en annen dame.  

Er ikke det noe vi alle ville sagt til en "forsmådd" venninne???  :sjokk:  

Men da skal plutselig flere rakke ned på Milla, og påpeke at "du kjenner ikke henne" osv.  :-?

Jeg ble litt forundret over akkurat denne saken jeg også Diddi, men jeg har forlengst skjønt at når det er jeg som skriver noe så har mange problemer med å si seg enige, nettopp fordi innlegget har min signatur. Men jeg gidder ikke å bry meg om noen tror jeg er nyrik, løgnaktig, ser ned på fattige, at jeg er en snobb, bedreviter etc." Man kan ikke forvente annet fra Det Store Fellesskapet der alle helst skal handle på RIMI og klage over prisene på strøm og bleier og vaske håret med Define :wink:

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir du like irritert over at folk "er ute etter" waco?

Både waco og Milla skriver på en provoserende måte, det kan til tider virke som om Milla faktisk mener litt mer av den måten hun skriver på, mens waco provoserer kun for å provosere, men begge er meget klar over sin diskusjonsteknikk, og står for den om de blir gitt råd eller tips fra velmendende mennesker som har forsøkt å forklare hvorfor "forfølgelsen" kommer.

Når man velger å skrive innlegg som man selv VET at provoserer, pga måten man skriver, da bør man også regne med å få tilbakemeldinger! Jeg tror også, siden dette er en "problematikk" bl.a Milla har opplevd her flere ganger før, ganske ofte faktisk, de to årene jeg har vært her (så det er ikke akkurat noe som har dukket opp nå!) at Milla takler denne "kritikken" som vi kan lese åpent her på sidene! Ellers hadde hun vel aldri kommet tilbake, etter å ha erklært sin avskjed noen ganger tidligere.

Milla er heller ikke det spøtt bedre til å slenge med leppa dersom noen går henne imot, så her går det alle veier!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Vennligst inne sammenlign meg med Waco "kvinner-har-selv-alltid-skylden-hvis-de-blir-voldtatt"!

Den er for drøy.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er i hvert fall sikkert.... tror neppe Milla syns det er kjedelig å være her på KG, hun får jo trøssevis med personlige meldinger å kose seg med hver dag :D

Milla vet det vil komme reaksjoner på noen av hennes svar og tåler tilbakemeldinger angående sin diskusjonsmåte her inne, så det er ikke synd på henne.... det er kun når folk tar av og trakaserer eller kommer med trusler på private meldinger eller mail, at hun syns det går for langt (og det har hun rett i).

Innrøm at du liker det da Milla :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg har ingenting imot en skikkelig diskusjon og jeg synes det er hyggelig at så mange engasjerer seg i det jeg skriver- men jeg skriver ikke utelukkende for å provosere. Jeg forsøker heller ikke å hele tiden sette ting på spissen med uendelige "hvis, om og hva" som mange er flinke til.

Når det handler om trakassering, hatmail ol. da er det ikke så gøy å være meg, men jeg lar meg som sagt ikke kneble og jeg kan takle det bedre enn de fleste. Jeg er trygg på meg selv og står for mine standpunkter og da går det bra.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå synes jeg du overdriver her Diddi, men for all del : Gjør gjerne som ørten før deg har gjort,- forlate KG. Det skal du vitterlig få lov til hvis det er det du ønsker. Men det blir for dumt å si at hele forumet er Milla-hets.

Det går begge veier, det er mange sterke meninger her, og godt er det! Milla er tøff nok til å forsvare seg selv, så synd om du ofrer deg bare på grunn av det. Du kan jo selv velge hvilke diskusjoner du vil være med på, ikke sant ?

Men, men.

Ha en god dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har stor respekt for Milla, jeg!

Det er ikke alt hun skriver som jeg er like enig i, noe av det gjør meg sint, men synes hun er modig som sier det som er på hjertet og tørr og gå mot "strømmen" uansett hvor sterk den er tilbake!

Synes du er tøff jeg, Milla!

Skulle bare ønske jeg var like tøff.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Det var hyggelig sagt MarianneE.

Jeg synes også det blir for dumt når folk ikke vil si seg enig i noe bare fordi det er jeg som har skrevet det, men det får være deres valg. Tåpelig er det uansett.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Det er forskjell på det å hive seg rundt og kverulere mot henne med en gang man ser signaturen hennes, og det å faktisk få lov til å synes at enkelte ganger så høres det rett og slett helt på jordet det man leser. Som f.eks det hun skrev om dama som måtte være helt teit som ble ilag med noen som skulle bli pappa. Det stemmer jo. Om man ikke kjenner personen man sitter å skriver om, så har man egentlig ikke den helt store retten til å kritisere, og begynne å sette den omtalte i bås. Det blir så feil som det går an å få det. Milla burde vite dette, ettersom hun alltid er den første til å hyle ut om rettferdighet når noen "tråkker" på tærne. Selvfølgelig er det og lov å få kunne ha sine egne meninger. Det er jo det dette forumet er til. Men på hvilke grunnlag kan man sitte der å slenge med leppa, og endatil få det til å ikke høres saklig ut i det hele tatt?? Etter min mening, så var den kommentaren om "dama" noe Milla kunne ha spart seg, i og med at den omtalte faktisk ikke var her og kunne forsvare seg selv. Hadde noen sagt noe slikt om Milla, så hadde det blitt 3.verdenskrig. Det er jeg sikker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Som f.eks det hun skrev om dama som måtte være helt teit som ble ilag med noen som skulle bli pappa.

hun alltid er den første til å hyle ut om rettferdighet når noen "tråkker" på tærne.

Det står jeg for 100%, hvis denne kvinnen vet at mannen hun er sammen med snart skal barn med en annen kvinne så er hun regelrett dum hvis hun ikke bryter av forholdet umiddelbart. Nå fikk vi jo senere vite at denne kvinnen var en "Latvisk lykkejeger", og da vil jeg gjerne legge til at denne mannen er minst like dum.

Og Caliente, 90% av all kritikk jeg får blir oversett fra min side, jeg kommenterer den bare og skiker ikke etter mod. Det er når det kommer trusler og hatmail at jeg reagerer. Jeg takler kritikk, mens andre begynner å sutre bare noen kommenterer litt.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...