Gå til innhold

dreias nye liv


dreia

Anbefalte innlegg

Så flink du er til å strikke! Skulle gjerne strikket mer til lillegutt enn hva jeg har gjort, men med en svigerinne som er helt rå på å strikke, så gjør heller jeg andre ting :fnise:

Ha en fin dag :klemmer:

Kjekt når nokon i familien tar den jobben. :nigo:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De Pixieluene så kjempegode ut! Herved lagt inn under mine favoritter. :jepp:

Tror jeg skal klare å strikke de, bare rett og rang, felling og opplegg ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er kjempesøt. Og iallfall på pjokken! :rodmer:

Og ikkje er den vanskelig å strikka heller, så du må berre prøva deg på den. :jepp:

Ja, den er sikkert ekstra søt på ham. :jepp:

For noen som synes kvadratiske/rektangulære grytekluter er vanskelige (de blir trapés-formet, så jeg kan iallefall skryte på meg at de blir firkantet), ser et prosjekt som det der helt uoverkommelig ut. =P

Nei, nøyer meg med å beundre tøyet, og misunne dem som kan å lage dem bittelitt. =)

Eventuelt kan jeg høre om det er mulig å sette mamma i sving. Hun tok alle strikke-genene, og overlot ingen til meg. Men så strikker hun mye fint, da..! Jeg har en festdrakt, og en same-kofte-lignende kjole liggende, som hun har strikket. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De Pixieluene så kjempegode ut! Herved lagt inn under mine favoritter. :jepp:

Tror jeg skal klare å strikke de, bare rett og rang, felling og opplegg ikke sant?

:tommelsmil:

Rett, vrang, opplegg og felling, ja. Eg trur ikkje det var noko meir. :klo: Og så er dei så raske å strikka også. Eg brukte 2 dagar på ei av dei. (Vel utnytta timar på jobbseminar... Det seier kanskje mest om kor interessant det jobbseminaret var. :fnise: )

Ja, den er sikkert ekstra søt på ham. :jepp:

For noen som synes kvadratiske/rektangulære grytekluter er vanskelige (de blir trapés-formet, så jeg kan iallefall skryte på meg at de blir firkantet), ser et prosjekt som det der helt uoverkommelig ut. =P

Nei, nøyer meg med å beundre tøyet, og misunne dem som kan å lage dem bittelitt. =)

Eventuelt kan jeg høre om det er mulig å sette mamma i sving. Hun tok alle strikke-genene, og overlot ingen til meg. Men så strikker hun mye fint, da..! Jeg har en festdrakt, og en same-kofte-lignende kjole liggende, som hun har strikket. =)

:ler:

Kjekt å ha ei mor som strikkar når ein ikkje har fått slike gener sjølv. :nigo:

Håper du har ei fine helg :)

Like så. :klem:

God helg snuppa :klem:

Du også. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helg og ein gut som ikkje søv noko særlig for tida. Mor er trøtt! :Gjesp: Jammen godt eg ikkje skal på jobb i dag. Håper virkelig dei neste nettene blir bedre, nå når mannen skal på vinterferie og eg og pjokken skal stella heime. :bond: (Då er det godt me får besøk frå besteforeldre. Det hjelper på, sjølv om det berre blir for nokre dagar og me ellers må klara oss sjølve.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og her har mor fått sove det hun ønsker i dag, pga at Vesla er hos besteforeldrene sine. Og det var veldig deilig, så jeg synes synd på deg akkurat nå. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

:hallo:

Du hadde ramla ut av mine innlegg igjen.. :sukk:

Jeg har også "tusen" prosjekter gående på samme tid når det gjelder strikking. Tepper er kjedelig og da må jeg ha andre småprosjekter i mellomtiden.

Genser til gubben? Hva med Kjærestekjekkasgenseren til Pickles? Holder på med den selv... Går forholdsvis fort, sånn sett bort fra at min har blitt liggende en goooood stund...

Jeg er veldig glad i Pickles og Marte Helgetun.

Det blir for mye for meg på Ravelry, jeg greier ikke ta noen valg!! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Heisann! :goodbye:

Ser du er like flink til å oppdatere dagboka di som jeg er. :fnise:

He he, håper du har fine dager. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

  • 2 uker senere...
  • 5 måneder senere...

Det er visst ei stund mellom kvar oppdatering her. :plystre: Og denne gongen er det berre for å informera om at eg har flytta over til ny dagbok. Av åpenbare årsaker. :nigo: Link i signaturen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...