Gå til innhold

Deres personlige søppelbøtte, her er den:


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest gjest

Alle vi selvopphøyende, selvforherligende, narsissistiske, idioter. Vi irriterer meg noe jævlig. "Når skal jeg klare å bare tenke på meg selv", "alltid skal jeg gi og ikke få", "hvis han/hun bare kunne se hvor mye jeg ofrer/gir/gir avkall på/bryr meg", "jeg tar meg aldri tid til å tenke kun på meg selv", "jeg kunne virkelig trengt en kveld med bare meg selv og en god flaske rødvin." Vel, vi skriver en halv bok om livet her inne, så det er ikke verken tiden eller fokuset det er noe feil med (eller kanskje er det akkurat det det er?).

Most people are other people. Their thoughts are someone else`s opinion, their lives a mimicry, their passions a quotation.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

OH YEAAH, so do you shitfuck that in hellfuck! Well fuck you, you little piece of fuckfuck!

Anonym poster: c801104fc062e723d00488bbcb5e44d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater folk som tar og tar, men ALDRI gir!!!

Jeg hater eksamen og gleder meg til å være ferdig med hele skolen... Den henger over meg som en svart sky.

Og takket være min kjære mann så irriterer det meg grenseløst når folk sier "henne" når det egentlig skal være "hu".

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Phoenix

Dritt lei av å ikke ha noen venner! :grine:

Savner å ha ei god venninne som jeg kan le med!

Har en følelse av at jeg aldri kommer til å få det...

Anonym poster: d6aac4654f729e367dae9fdabd24a78e

Jeg har lyst til å like innlegget ditt, men det er fordi jeg fikk lyst til å gi deg en stor klem! Ble litt trist... Du kommer garantert til å få en god venn en dag... :klem:

Endret av Poirot
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

min kjære truer med å ta selvmord. har sikkert gjort det 100 ganger siste året. er så jævla lei og sliten og av og til ønsker jeg at han bare gjør det.

Anonym poster: a906c7237b764d76a0f66b048243db0b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg faller bare for egoister...

Blir provosert av meg selv

Anonym poster: 2d780cc5770aa0b2c1d13a8b8e551235

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritt lei av å ikke ha noen venner! :grine:

Savner å ha ei god venninne som jeg kan le med!

Har en følelse av at jeg aldri kommer til å få det...

Anonym poster: d6aac4654f729e367dae9fdabd24a78e

Føler så utrolig med deg! Etter endel flytting har jeg mistet alt jeg hadde av venninner, og nå som jeg er hjemmemamma med to små har jeg følelsen av at "nye venninner" er Mission Impossible...

Noen ganger så føler jeg meg så ensom at jeg bare setter meg ned og gråter (flaut)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Er drittlei av at dama kommer med små løgner hele tiden.

Feks at hun kjører en kollega hjem fra jobb men sier til meg at hun ikke gjorde det. Enda at jeg vet at hun har gjort det siden jeg har hørt det av noen som bor rett ved siden av han.

Det gjør ikke meg noe at hun gjør det, men hvorfor lyve om det???

Er Lei av at hun liksom skal skjule røykingen sin. Har hun avtale ute så reiser hun gjerne litt før bare for å stoppe på veien for å røyke. Men til meg sier hun at hun ikke skal det.

Dette var bare to av løgnene, det er mange flere og sikkert mange jeg ikke vet om. Snart gidder jeg ikke mer.

Hadde det ikke vært for barna hadde jeg stukket for lengst.

Jeg hater nær folk ikke er ærlige og mister tillit når noen lyver!

Argh :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er så lei av folk med dårlig arbeidsmoral Hallo, du får betalt for å være her! Legg vekk den jævla smarttelefonen og gjør det du får lønn for!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På toppen av det hele så er det noen som har "likt" innlegget mitt over at jeg ikke har noen venner.

:frown:

Anonym poster: d6aac4654f729e367dae9fdabd24a78e

Jeg trykket på pilen for at jeg har det likt selv, ikke for at jeg liker det. .

Anonym poster: 47f88fc85e448df3b78b259dc03a5ab7

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elseby13

Jeg blir sur på meg selv for å klage på alt, når jeg egentlig burde være takknemlig over å ha det så bra.

Jeg blir sur når folk legger ut bilder av døde syriske barn på fb... Det gjør meg deprimert og jeg får dårlig samvittighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Selma

Jeg er så betatt av en mann.. vet han er det samme - MEN: kan ikke få, han er opptatt :/

LOVE HURTS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dååååååårlig... :grine:

Og det var voldsomt med AB her altså, må jeg bare få si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag..! I dag, irriterer jeg meg over folk som ikke kan sette på plass handlevognene sine. HALLO, det er bare å ta noen få ekstra skritt! VELDIG lite energi som skal til for å unngå handlevognkaoset foran kassene! Arrhghh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag..! I dag, irriterer jeg meg over folk som ikke kan sette på plass handlevognene sine. HALLO, det er bare å ta noen få ekstra skritt! VELDIG lite energi som skal til for å unngå handlevognkaoset foran kassene! Arrhghh...

Finnes det fortsatt handlevogner uten myntlås altså?

Anonym poster: c9e28b40a89af320e5dada6a9226593d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det fortsatt handlevogner uten myntlås altså?

Anonym poster: c9e28b40a89af320e5dada6a9226593d

Byen vår er ikke særlig oppdatert på slikt.. Er bare èn butikk her med slike handlevogner..

Er spesielt ille på Rema.. Står alltid handlevogner overalt. :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag..! I dag, irriterer jeg meg over folk som ikke kan sette på plass handlevognene sine. HALLO, det er bare å ta noen få ekstra skritt! VELDIG lite energi som skal til for å unngå handlevognkaoset foran kassene! Arrhghh...

SÅÅÅÅÅ irriterende, eller at de setter handlevognene rett uten for hoved inngangen.. blææææ.

VI har andre ting å ta oss til enn å hele tiden rydde etter kundene.

Også er de de som tar snop i fra ungene og slenger de inn i en random hylle eller i FRYSERNE.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...