Gå til innhold

Deres personlige søppelbøtte, her er den:


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er lei rot! Og ikke ha noen penger til å betale ned all gjelden med!

Anonymous poster hash: cba39...559

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den nye dama til en "gammel flamme" irriterer meg noe sykt!!! Må bare få ut denne historien...

Jeg og en fyr hadde datet on/off i et år. Det var aldri offisielt eller noe, men de fleste vennene våre visste om det. Til slutt valgte vi å gå hver vår vei fordi mine følelser var sterkere enn hans, greeeit nok.

Et par uker etterpå får jeg høre fra felles bekjente at han har begynt å holde på med en av venninnene sine. Jeg ble litt stuss da jeg hørte akkurat hvem hun var, for dette var en jente som jeg hadde møtt et par ganger på vors med han, og hun hadde fleere ganger vært skikkelig smiskete mot meg - fortalte i det vide og brede om hvor godt inntrykk hun hadde fått av meg, hvor godt jeg passet sammen med han og at hun og jeg kom til å bli gode venner etterhvert som jeg kom inn i gjengen deres. Med andre ord så hadde hun sittet en hel kveld og sleika ræva mi bare for å kunne få hint om hvordan det gikk med oss to.

Jeg var såret og irritert, men bestemte meg for å drite i det, komme meg videre og ikke tenke over det. Etter en stund la hun meg til som venn på facebook. Jeg ble litt overasket, for jeg hadde ikke møtt henne etter at det ble slutt mellom meg og han, men bestemte meg for å godta henne bare fordi jeg ikke gadd å virke bitter over det hele - jeg gikk innom profilen hennes én gang (den var FULL av klissete bilder av de to) før jeg skjulte henne for å slippe å få oppdateringer fra henne i feeden.

Noen måneder etter dette møter jeg dem begge på en fest hos noen felles bekjente. Han virket litt ubekvem i starten, men hun var helt motsatt - hun løp nærmest på meg og hilste som om vi var bestevenner. Igjen følte jeg meg presset til å være vennlig tilbake. Bestemmer meg for å diskret unngå dem resten av kvelden, men mot slutten tar han meg til sides og forteller meg at han er usikker på følelsene sine for henne og ber om råd. Jeg sier at jeg ikke orker å blande meg og drar.

Noen dager etterpå tikker det inn en melding på face - det er dama, som i en sukkersøt tone kan fortelle at hun har hørt at jeg og typen drev og snakket sammen på den festen, hun lurer å hva vi snakket om. Jeg valgte å si at det ikke var noe spesielt - både fordi jeg ikke vil blande meg, men også fordi jeg begynte å føle at denne dama er creepy og at jeg helst vil holde meg unna.

Så går det en stund, og tilfeldigvis møter jeg på noen gutter fra denne fyren og damas vennegjeng på byen. Vi kommer i snakk og etterhver så kommer det fram at denne dama - i etterkant av festen og samtalen vi hadde på face har gått rundt og sagt til folk at jeg ikke er over han og fortsatt driver og prøver meg og at jeg er ganske desp.

Det siste der skjedde i går og nå vet jeg faen hva jeg skal gjøre med situasjonen. Jeg har fra dag 1 jeg fikk vite at de to holdt på vært ganske skeptisk ovenfor henne. Men jeg har frem til nå gjort mitt aller beste for å unngå noen form for konfrontasjon. Har ikke følt at det ville vært verdt det å gjøre noe med situasjonen, men nå vet jeg søren om jeg gidder å finne meg i det. Ja - det er synd at hun tydeligvis føler seg truet av meg og at forholdet deres kanskje ikke er helt topp, men jeg føler så absolutt ikke at jeg har fortjent å være en del av dramaet mellom dem??!!



Anonymous poster hash: ebe3f...9f9
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som gidder å trolle og skrive frekke ting til trådstartere her inne som bare ønsker å få råd og hjelp. Det irriterer meg!! Skulle vært en egen moderator for unødvendige svar her inne.



Anonymous poster hash: 9f213...a16
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha blitt utskjelt i nærmere en time i går fordi jeg ikke vil delta i en demonstrasjon i regi av NOAH, har jeg begynt å tenke litt.

Jeg har (hatt?) flere ekstreme dyrevernere i min omgangskrets, og det er et fellestrekk blant disse at de anser seg selv for å være overlegne alle andre.

De er følelsesmennesker, de bryr seg om verden, de er engasjerte, de er kunnskapsrike mens andre mennesker er onde, følelsesløse, kunnskapsløse, og eier ikke snev av empati.

En av disse er (fremdeles) en nær venninne av meg, og hun har mistet stort sett alle sine venner fordi hun ikke klarer å balansere sitt engasjement på en god måte. Hun står nå i fare for å miste de siste vennene hun har hvis hun fortsetter i samme spor.

For folk blir lei av å høre at de er følelsesløse, onde, og ikke har empati, mens "de som er glade i dyr, er glade i alt liv", og "er du ikke med oss, er du i mot oss!".

Kort sagt, min opplevelse av disse menneskene er at engasjementet kun omfatter dyr, og mennesker som tilfredsstiller deres krav til "menneskelighet". "Medmenneskelighet" derimot, synes å være et fremmedord for disse.

Et fåtall av disse snakker også barnas sak, men flertallet anser barn for å være mennesker som kommer til å vokse opp til å bli følelsesløse, onde, og empatiløse.

Hallo! Jeg er glad i dyr!

Hjertet mitt gråter når dyr blir mishandlet, eller et kjært familiemedlem av annen art dør.

Jeg er bevisst på at det kjøttet jeg spiser skal komme fra dyr som har hatt et godt liv, jeg støtter FOD og dyrebeskyttelsen, og familien har jobbet som frivillige ved et av dyrebeskyttelsens hjelpesenter.

Men jeg er i mot menneskeliggjøring av dyr!

Jeg liker ikke når enkelte aksjonister setter dyr i fangenskap fri på grunn av et prinsipp, uten å tenke på at de samtidig dømmer dyrene til en langsom og smertefull sultedød fordi dyrene ikke vet hvor og hvordan de skal finne mat, og jeg ønsker ikke å støtte organisasjoner som støtter disse aksjonistene.

Jeg liker ikke masseimporten av hunder fra øst-europa, og er glad den er midlertidig stoppet.

Jeg har kommet fram til at de ekstreme dyrevernernerne som jeg kjenner dem fra min omgangskrets ikke bryr seg om mennesker, og jeg håper de ikke representerer den gjengse dyreverneren!

Kjenner meg veldig igjen i dette. Lurer på om det er samme person vi kjenner(hun jenta du nevner)? Bor du i Oslo? Jeg er enig verdiene til dyrevernere, men mange er som du skriver, alt for krevende, vanskelige, kverulerende og ikke minst føler de seg overlegne. Veldig vanskelig å forholde seg til slike personer, jeg måtte kutte ut kontakten.

Anonymous poster hash: 39d95...404

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er så lei av folk som alltid skal ha all oppmerksomhet og alt skal dreie seg om. Som om de ikke skjønner at det eksisterer andre folk rundt dem..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glimrende tråd!

Faen, satan i helvete som jeg koker til livet mitt med å rote meg borti idioter av mannfolk, gang på gang!!! Hælvete!!! Måtte hele hurven brenne, og ser e snurten av en kuk igjen så spyr jeg!

Takk! Det var godt! Når tar jeg meg et glass vin!

Anonym poster: f2ce00e0b3aca542cfaba6e43135e1c5

Hahahaha! Fælt å le, men ler med deg, ikke av :D Håper vina var god :D

Anonymous poster hash: 39d95...404

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drittlei jobben

Drittlei av å bo i kollektiv

Drittlei mannfolk

Drittlei mennesker

Drittlei byen min

Drittlei vennene mine

Og jeg skjønner liksom ikke greia med å mase og mase etter nudies, og når jeg sender bruker du hundre år på å åpne meldingen og svare.

Dritlei av at du planlegger å være med meg, men så fort en av kompisene dine spør om du skal bli med ut så velger du de foran meg. Eller som i dag. Vi skulle vær ilag i dag, men uten å si noe er du plutselig på jobb.

Jeg forstår meg på personlighetsforstyrrelsen din, det bare plager meg at i det ene øyblikket er du forelska og i det andre skal du bruke meg og bare vil knulle og være skikklig dritt.

Det irriterer meg når du sier jeg er umoden når du ikke engang kjenner meg, og bare er et par år eldre og nettopp flyttet hjemmenifra og ikke har opplevd noe motstand i livet.

Dritlei av at jeg ikke kan onanere i fred uten at dere skal gå utenfor døra mi, og hun venninna de synger rævstykt og musikksmaken deres suger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drittlei mas fra moren min. Det har ikke gått 14 dager en gang før hun maser om besøk igjen! Og når hun vil ha besøk, skal hun jobbe hele dagen, hvorfor vil hun ha meg på besøk da??? Joda, det er fordi hun mener jeg burde være mer sosial. Mye av det hun sier henger ikke på greip. Jeg er så lei hele dama, men det er av mange andre grunner også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Mitt voksne, hjemmeboende, barn er på besøk hos slektninger.

I går hadde vi en avtale om at jeg skulle ringe, noe jeg også gjorde, men fikk ikke svar. Jeg ble et øyeblikk bekymret fordi dette var uvanlig, men jeg slo det fra meg fordi jeg har alltid stolt på at jeg fikk høre det hvis noe skjedde.

Jeg ringte igjen en og to timer senere, men fikk fremdeles ikke noe svar, så til slutt sendte jeg en melding fordi jeg ville legge meg.

Da ringte han, fra sykehuset.

Det viste seg at han hadde skadet seg.

Jeg er ikke av den hysteriske typen, så jeg det var ikke noe problem.

Det jeg derimot ble skuffet over, men som jeg vet at jeg ikke har rett til å være, var at ingen sa noe til meg.

At han ikke sa noe er forståelig, han var jo skadet og i sjokk.

At hun som var med ham ikke sa noe, er også forståelig, hun hadde fokuset der det måtte være, hos ham som hadde skadet seg.

Men at min bror, som ble oppringt, ikke kunne ta seg 30 sekunder på å sende meg en tekstmelding er ikke like forståelig.

At min svigerinne, som naturlig nok også ble informert da min bror ble det, ikke kunne ta en telefon for å fortelle hvordan det sto til, er heller ikke like forståelig.

Men jeg kan ikke være sinna på dem, for de har ingen plikt til å ringe meg.

Jeg vet at jeg ikke har rett til å være skuffet eller sinna, men har jeg lov til å miste tilliten til dem?

Jeg som alltid har trodd at jeg var den første som ville få vite noe hvis det skjedde noe med barna mine opplevde at det ikke skjedde.

Nå gikk alt så bra som det kunne gått, men det kunne de ikke vite da uhellet skjedde, og den nærmeste timen etterpå.

De fratok meg et valg om å være der, og det sårer.



Anonymous poster hash: aba12...603
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvofor begynte jeg å lese på eksamen i siste liten?!

Hvorfor klarer jeg ikke å stå opp tidlig for å trene?!

Hvorfor er jeg ikke god i en sport?!

Og alt er min egen feil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest iGirl

Det var MIN idé din jævla drittsekk, så ikke stå der og ta imot ros som om du faktisk har hjernekapasitet til å tenke ut noe så strategisk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg har surret bort flere sjanser. Bare min egen feil, jeg som ikke klarer å få surret meg UT av dette engang! Hvorfor kunne ikke min familie holde seg sammen, på et sted, innen rimelig avstand til hverandre, ikke spredd over hele europa?? (inkl meg selv...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er så drittlei av at alle de som ikke liker meg skal kopiere alt jeg gjør i sommer. Bare noen dager etter jeg har gjort noe litt uten om det vanlige som jeg er stolt av skal de også gjøre det. Fint å kopiere noen en ikke liker og snakker dritt om og så gjøre det samme som en gjør for å så få så ufattelig mye likes på facebook, mer enn jeg noen gang kommer til å få. Årh!

Endret av Blindpassasjer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Egentlig veldig masse som irriterer meg for tiden. Jeg har vært blakk hele sommeren pga studielån gikk ut i Mai, fikk ikke sommerjobb pga lite erfaring (søkte sikkert 100 jobber). saksbehandleren min på Nav gjør alt feil så jeg må sende inn papirer etter papirer. Husleia er ikke betalt. Jeg kan virkelig ikke FORDRA nav, hater at jeg må ha noe med dem å gjøre i det hele tatt!

Mannen min er irriterende fordi han tror han VET alt, skal diskutere ALT og kan ALDRI innrømme feil. Er ikke så sur på han i dag, men hadde jeg sett denne tråden i forigårs hadde det vært andre boller.

Jeg er sulten KONSTANT. Og jeg har omtrent 50 ubetalte regninger som sikkert blir dobbelt opp innen kort tid. FORBANNA dritt.



Anonymous poster hash: 0dbfc...ed2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei jeg hater grenseløst ligger på sykehuset og skal føde.
Fuck henne, håper ungen er stygg som fy!
Urettferdig at alle rundt meg er i forhold og venter/har barn. Og alle klager å syter over at det var et uhell og at de MÅ beholde, mens jeg som ønsker meg barn ikke får det.



Anonymous poster hash: 233d1...239
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei jeg hater grenseløst ligger på sykehuset og skal føde.

Fuck henne, håper ungen er stygg som fy!

Urettferdig at alle rundt meg er i forhold og venter/har barn. Og alle klager å syter over at det var et uhell og at de MÅ beholde, mens jeg som ønsker meg barn ikke får det.

Anonymous poster hash: 233d1...239

:troest::klem:

Endret av Frk.K
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det er så vanskelig å få jobb uten arbeidserfaring og vanskelig å få erfaring uten jobb

At kjæresten min har vært distansert de siste månedene

Anonym poster: 26309b9590496da0ac6579cc10b7f61c

Skriver under på det første. Idiotisk.

Anonymous poster hash: cbf71...690

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...