Gå til innhold

Hvilken hårfarge og øyenfarge har du?


Gjest Hummels

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Brune øyne. Kommunefarget brunlig hår, som jeg normalt alltid farger hos frisør eller hjemme (for å dekke over kommunefargen) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stod ikke fremst i køen da Gud delte ut hårfarge... Jeg er en av mange heldige nordmenn med musegrått/kommunefarget hår. Dritkjedelig hårfarge. Så har enten litt lysere striper i håret, eller farget brunt.

Blå øyne



Anonymous poster hash: 7aee8...c18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden kun 2 % av verdens befolkning har grønne øyne så er det litt rart at neste alle her har det :P

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden kun 2 % av verdens befolkning har grønneøyne så er det litt rart at neste alle her har det :P

Grønne øyne er mest vanlig i Nord- og Sentraleuropa, men også i Søreuropa, Vest-, Sentral-, og Sørasia. Det er ca. 140,000,000 mennesker med grønne øyne så det er jo snakk om en liten andel da.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Grønne øyne er mest vanlig i Nord- og Sentraleuropa, men også i Søreuropa, Vest-, Sentral-, og Sørasia. Det er ca. 140,000,000 mennesker med grønne øyne så det er jo snakk om en liten andel da.

Joda er klar over det, men det burde vært flere med brune og blå øyne her enn grønne. Men det er vel flere som vil "skryte" av at de har grønne enn blå også da. :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...