Gå til innhold

Og der tryna man igjen..


CMHuser

Anbefalte innlegg

De siste ukene har jeg tryna mye, jeg bare mister fotfeste i det ene beinet som tatt ut fra intet. Men det som gjør det enda mer interessant, er at jeg alltid kræsjlander med hodet først. Aner ikke hvor mange ganger jeg har blødd fra tinningen nå, fordi jeg tar ett lite delikat svalestup pointed south. Den siste gangen var det faktisk ved taxfree på gardermoen, men det var dog ikke min feil, var ei som kjørte kofferten sin ut i full fart fra siden foran meg. Kan tro jeg følte meg kul der jeg fossblødde....

Men i det siste har det tatt seg noe veldig opp. Det er hvertfall ett tryn i uka, da alltid med hodet først. Skjønner ikke hvordan jeg får det til, da jeg jo burde ha truffet med skuldra først, men hodet it is. De siste dagene har jeg vært veldig surrete i hodet, mye svimmel, og ekstremt trøtt. I dag svimte jeg faktisk av, og som vanlig - med hodet først. Noen som vet hva det jeg beskriver kan minne om? Tidligere har jeg ikke vært surrete og svimmel, men jeg lander alltid på hodet.

Bør vel kanskje også nevne at jeg har hatt hjerneslag og hjerneblødning, påført. Dette har fått utløp i høyre side. Men jeg har egentlig aldri vært spesielt ustø, det starter først januar 2013. Kan vel kanskje også nevne at svimmelheta starta etter jeg opplevde noe litt vondt psykisk.

Jeg blir jo redd her jeg brått ligger på bakken, og vet ærlig talt ikke hva jeg skal si til en eventuell lege. Alle tryner jo, jeg tar meg bare en artig liten vri og gjør det med hodet først. Like a baws :smoke:

Noen som vet hva dette kan være, har noen råd til meg? Nå ble det en hel avhandling her, men pyttsann..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kom deg til legen.

Men hva skal jeg si? Er liksom litt tafatt å bare "Jeg har tryna ett par ganger, og jeg er redd.", synes jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva skal jeg si? Er liksom litt tafatt å bare "Jeg har tryna ett par ganger, og jeg er redd.", synes jeg..

Nei, vettu hva, dette kommer de til å ta på alvor! Du må bare forklare hva du har opplevd, og ingen helsearbeider i verden kommer til å mene at du er tafatt som går til legen for dette.

Anonymous poster hash: abe4a...359

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Ts

Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege.

Vennlig hilsen

- Avalon, mod

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...