Gå til innhold

Finn.no


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fant noen ting på finn.no som det stod ett sted på. Stedet ligger 25 min. Unna der jeg bor. Da jeg sa at jeg skulle hente den og å ha de viste det seg at det tok en time og 55 min dit. Da sa jeg at det blir for langt for meg å kjøre nesten to timer hver vei. Da sa selgeren at vi kunne møtes på det stedet annonsen stod på finn.no. Det er helt greit for meg og veldig snilt gjort. Men er jeg sær og kresen? Hva synes dere?

Anonymous poster hash: 41ee3...ee8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, dere kom jo også frem til en grei avtale, så.

Om noen skulle hente noe hos meg og blingset på kilometrene som gjorde det 2 timer for de å komme seg hit, hadde jeg heller møtt de og fått pengene i handa enn å gå glipp av salget.



Anonymous poster hash: 36e5c...7f8
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde det var vanlig å oppgi den adressen tinga fra finn.no oppholder seg på?

Anonymous poster hash: 41ee3...ee8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forventer at gjenstanden befinner seg på den adressen som er oppgitt.



Anonymous poster hash: be133...072
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal selgeren ha bensin penger fra meg. Synes det er helt villt siden hvordan kan jeg vite at tinga er ett annet sted enn det de oppgir som adresse på finn.no

Anonymous poster hash: 41ee3...ee8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her. Hvis den riktige adressen står på finn.no så skal jo kjøperen betale, altså meg. Men hvis selgeren oppgir ett annet sted på finn.no og vedkommende sier at han skal kjøre tinga mine til det stedet som stod på finn.no så må jeg vell ikke betale for bensin? Helt sykt bare eller er det bare jeg som synes det er helt villt.

Anonymous poster hash: 41ee3...ee8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå skal selgeren ha bensin penger fra meg. Synes det er helt villt siden hvordan kan jeg vite at tinga er ett annet sted enn det de oppgir som adresse på finn.noAnonymous poster hash: 41ee3...ee8

Da svarer du ganske enkelt at du forholder deg til at det selger har oppgitt i anonsen er korrekt. At selger oppgir en annen adresse enn der hvor tingene befinner seg og heller ikke skriver i anonseteksten hvor tingene er er ikke ditt problem. Du kan enda til trykke på rapporterknappen i annonsen og rapportere svindelmistanke.

Sånne personer burde utestenges fra finn inntil de lærer seg å opptre ryddig.

Anonymous poster hash: 2a570...913

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan forvente at selger leverer det du skal kjøpe på den adressa som er på finn, og det skal gjeres gratis uten noko betaling for frakt/bensinpenger el.l. Er igrunn enig med forrige innlegg, når ein selger er så rotete og sleip så hadde eg alvorlig vurdert å droppa det heile.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den handelen ville jeg glatt droppet, og så ville jeg rapportert selgeren.



Anonymous poster hash: be133...072
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare å droppe handelen dersom du ikke er enig i hva utgiftene blir



Anonymous poster hash: 3e060...8ee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg møtt han på det stedet som stod på finn.no. Det jeg kjøpte bar jeg inn i bilen og ga han den oppgitte prisen på finn.no. Han sa bare takk. Også spurte han det jeg hadde frykta mest: 'har du noen bensinpenger?" Da sa jeg at jeg ikke hadde med mere penger og da sa han hadet. Ekkelt. Hadde lyst til å avbryte alt men ting gikk så fort.

Anonymous poster hash: 41ee3...ee8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg møtt han på det stedet som stod på finn.no. Det jeg kjøpte bar jeg inn i bilen og ga han den oppgitte prisen på finn.no. Han sa bare takk. Også spurte han det jeg hadde frykta mest: 'har du noen bensinpenger?" Da sa jeg at jeg ikke hadde med mere penger og da sa han hadet. Ekkelt. Hadde lyst til å avbryte alt men ting gikk så fort.

Anonymous poster hash: 41ee3...ee8

Bra gjort. Enkelte på finn skulle ikke gått lov til å solgt ting der.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg møtt han på det stedet som stod på finn.no. Det jeg kjøpte bar jeg inn i bilen og ga han den oppgitte prisen på finn.no. Han sa bare takk. Også spurte han det jeg hadde frykta mest: 'har du noen bensinpenger?" Da sa jeg at jeg ikke hadde med mere penger og da sa han hadet. Ekkelt. Hadde lyst til å avbryte alt men ting gikk så fort. Anonymous poster hash: 41ee3...ee8

Makan til frekkhet. Nå lærte jeg st det er å ta med nøyaktig beløp og ikke en krone mer.

Enig med de som mener du skulle rapportert selger.

Anonymous poster hash: 2a570...913

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...