Gå til innhold

Hva sliter du med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg sliter med misunnelse. Ser alle disse andre her som snakker om angst og depresjon, og så nevner samboeren sånn i forbifarten. Den som bare hadde en samboer, eller i det minste en kjæreste. :\



Anonymous poster hash: 6f64c...a73
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest fotballflue

-angst

-selvtillit/selvfølelse

-tanker om at ingen liker meg (hvorfor skulle de det, når jeg ikke liker meg selv?!)

-sliter med å stole på andre

-Sliter også med å komme i kontakt med andre mennesker (føler meg til bry osv.)

Tenk positivt, flua, tenk positivt :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fluttershy

Jeg har en kronisk psykisk sykdom. Pga den sliter jeg med å holde på jobb og venner. Det er vanskelig for meg å forholde meg til andre da de krever alt for mye i forhold til hva jeg klarer å gi. Venner orker jeg kun å treffe noen få ganger i mnd, som igjen gjør at de kutter meg ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bipolare dama i etasjen under som dundrer på døra mi klokka elleve om kvelden og vil ha nystekte vafler.

Får kraftige migreneanfall når det er varmt vær.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trives ikke med utdannelsen og jobben min, men vet ikke hva annet jeg vil jobbe med heller.

Angst for mye. Sykdom, sosialt, jobben.

Har lite sosialt nettverk.

Stoler ikke på at kjæresten min elsker meg og er trofast. Er egentlig ingen spesiell grunn til det, er bare utrygg.

Redsel for fremtiden. Redd for å ikke kunne få barn, at kjæresten min forlater meg og at jeg råtner alene og ensom.

Lav selvtillit.

Dårlig forhold til moren min.



Anonymous poster hash: cded8...51d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sliter med huden, selvfølelsen og å stole på de rundt meg.



Anonymous poster hash: fcb03...d6f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sosial angst, depresjon, jeg er suicidal, selvskading, har diabetes og klumpfot med feilstilling som gjør konstant vondt.



Anonymous poster hash: d1c71...64b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med at jeg er alkoholiker, edru snart 4 mnd menn det er utrolig vanskelig. Savner å drikke.

Ellers er jeg ofte lei meg fordi jeg ikke ga moren min nok oppmerksomhet og hjelp før hun døde.

Ingen familie, og sosial angst gjør at jeg synes det er vanskelig å ta vare på de vennene jeg har. Vil helst være alene hele tiden.

Blir også ofte utnyttet seksuelt når jeg drikker, og sliter litt med tanker om det/ mareritt om natten.

Anonymous poster hash: 91e95...8c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sosial angst, prestasjonsangst, har en kjærlighetssorg akkurat nå som sammen med usikker jobb (har ikke fast stilling) har sendt meg i en depresjon.

Lever i min egen lille zombie-tilværelse akkurat nå. Det spesielle er at for ikke mer enn to måneder siden, tenkte jeg at jeg aldri har hatt det bedre i mitt voksne liv.

Skal på butikken og kjøpe meg 8 halvlitere og en pakke lucky strike, de neste dagene får jeg ta litt tak i meg selv og lete etter jobb.



Anonymous poster hash: bc62f...799
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Takler dårlig å være alene (føler meg veldig raskt ensom), men takler også dårlig å være rundt mennesker (anstrenger meg veldig mye når jeg er sosial fordi jeg egentlig ikke liker å være det, og dette gjør at jeg blir sliten). Dette plager meg MYE, hver eneste dag. Det perfekte for meg er å bare ha noen av mine nærmeste rundt meg, mens jeg selv får holde på med mine egne ting.

- En god del komplekser når det gjelder kroppen min, og tar sjeldent til meg komplimenter.

- Lav selvtillitt i forhold til å ha tro på meg selv (føler ofte at alle andre er flinkere enn meg i alt).

- Stresser og bekymrer meg alt for mye, tenker problemer fremfor løsninger bestandig!

Endret av Infinite
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Spiseforstyrrelser

- Bipolare/borderline-tendendser

- Selvfølelsen

- Skole

- Livet generelt

Når det er sagt, har jeg fine dager hvor jeg føler ting er ganske ålreit. Har lært meg å sette pris på livet uansett, og prøver å ta en dag av gangen. Tenker at jeg er heldig som får leve, egentlig. Til tross



Anonymous poster hash: aa452...8d0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater magen min og syns det er vanskelig å finne klær, selv om jeg bare har en BMI på 22.

Drit lei av jobben min men jeg er for gammel og umotivert til å ta mer utdannelse

Nettshopping, for det meste kjoler og kosmetikk. Jobber med å slutte.

Røyking, dyrt og helseskadelig men er redd for å slutte.

Nyter ikke sex med samboeren lengre selv om jeg syns han er attraktiv.



Anonymous poster hash: cd6d3...92b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter med:

- periodevis angst

- selvtilliten når det kommer til kontakt med det motsatte kjønn

- å åpne meg opp for andre, som har ført til at jeg aldri har følt emosjonelt nær noen andre.

- småprating

- å komme i kontakt med andre mennesker / få nye venner

- diverse allergier

- barn i etg. over meg som visstnok må trampe i gulvet når de går, særlig når jeg sover om dagen pga nattevaktjobbing.

- den klassiske "bilringen" som rett og slett bare er for glad i meg til å gi slipp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sliter med usikkerhet, bekymringer, ringe til folk og trives ikke så godt i sosiale sammenhenger.

Jeg sliter med at jeg bekymrer meg alt for mye, bare det å ta i en kopp gir meg bekymringer (jeg kan se for meg selv miste koppen, helle innholdet over meg/andre, er koppen av glass kan jeg se for meg at den faller i gulvet slik at jeg sklir og faller oppå og skader meg, jeg ser for meg at jeg kan skade andre),det er som om det går på autopilot, det bare kommer (gjelder omtrent alle ting og hendelser)

Jeg plages med at jeg ikke tørr å ringe folk (foreldre og veldig nær familie er unntak). Jeg kan møte personene hver dag, men tørr ikke å ringe, forestiller meg at de kommer til å være sur/grinete og slikt (er faktisk så alvorlig at om jeg får øre betennelse eller noe slikt, så ringer jeg ikke til legen. Jeg tør ikke.

Når det kommer til det sosiale, så liker jeg for det meste å være alene på romme hele dagen. Av en eller annen grunn, liker jeg ikke å være sosial, er ikke ofte på fb heller. Jeg føler meg utilpass og får liksom små problemer med å kontrollere pusten (må faktisk puste manuelt, viss dere forstår. det går ikke av seg selv i noen sammenhenger)

Alt dette gjør meg veldig usikker.

Jeg vet ikke hva det er, men jeg forestiller meg at det er angst jeg har, men som sagt, så ringer jeg ikke legen.



Anonymous poster hash: a6d36...dff
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjeve tenner, men det skal jeg snart ordne med tannregulering.

Selvfølelse.



Anonymous poster hash: 575e5...593
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med helsa, både fysisk og psykisk. Det går utover alt i livet mitt.

Har nettopp begynt i arbeidsutprøving, og strever voldsomt med å få det skrøpelige energinivået mitt til å strekke til; jeg blir utrolig deppa når jeg innser hvor lite jeg egentlig tåler :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...