Gå til innhold

FINALE I UNGKAREN IKVELD


Jinx

Anbefalte innlegg

Jeg var helt sikker på at han kom til å velge Kirsten, så jeg ble veldig positivt overrasket da han valgte Jen (som var min favoritt) likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var også helt sikker på at han kom til å velge Kirsten! Tror han ble veldig usikker etter at hun hadde møtt familien hans og reaksjonen hennes da han tok opp ex-en hennes igjen.

Embla s: Alle møttes og "snakket ut" forrige mandag, for over en uke siden. Den har vel gått i reprise allerede tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

JAAAAAAA!!!! JEN VANT!!!!!! Flaks han tok til fornuft i siste øyeblikk!!!!

Og det har foresten vært to forskjellige sånne "samle alle" program.....ett mandagen før finalen der alle jentene bortset fra de to siste var samlet, og et etter finalen der Jen og Andrew var + neste ungkar Bob og selvfølgelig Kirsten....går sikkert i reprise....det andre av ungkaren har gått i reprise i hvertfal....vet jeg så det sent her en kveld....fredag???? lørdag kanskje??? husker ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arwen har rett:

Finalen går i reprise nå på søndag kl. 23:45 (varer i to timer), mens den aller siste episoden der alle møtes kommer kl. 02:00 (ca. en time).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun Kirsten har så fæl stemme at jeg får kløe av å høre på henne. Dessuten holder jeg henne for å være en skikkelig golddigger. Jeg synes det er ufattelig rart at noen kan bestemme seg for å finne sitt livs kjærlighet slik som hun gjorde..

Jeg har også tenkt litt på manipulasjon av det mannlige objektet; hva om man smører på litt for at han skal velge deg? Type:

"ah, jeg føler meg rett og slett ikke normal hvis jeg ikke får suge pikk minst tre ganger daglig. Jeg simpelthen elsker det, og er veldig flink"

Og i tillegg pule ham så ofte man klarer på alle vis. Eller er det de som ikke puler som blir valgt? De som frister og frister til ballene er blå, og han vil så gjerne ha mer at han ikke klarer å velge vekk??

Hadde vært veldig morro å lage en studie av menns adferd og valg i gitte situasjoner.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

pussig nok, selv om kirsten var fæl, håpet jeg hun ville vinne - jen virket for sympatisk til at jeg syntes hun fortjente en sånn tulling som unge firestone...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...