Gå til innhold

FINALE I UNGKAREN IKVELD


Jinx

Anbefalte innlegg

Husk finale i Ungkaren ikveld da jenter..

Tre timer med ungkaren fra 20.30 - 23.35..

Det blir vel spennende...??

Håper han velger Jen, men er stygt redd for at han

velger fæle Kirsten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

oi.

Jeg svippa innom det der programmet for noen søndager siden og blei så fasinert at jeg blei sittende gitt :D

Nå vet jeg hvem som vinner, men skal ikke røpe det. Det eneste jeg føler trang til å si er at hun der Kristen er så falsk og ekkel - det er hårreisende at hun ikke er ute av gamet for lenge siden. Hva ER det med enkelte menn? Eier de ikke vurderingssans?

Synd at hun Tina røyk ut - men om ikke annet er Jen igjen.

Jo, jeg må vel følge med i kveld - se kjerringene samle seg og sladre litt :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, må prøve å få det med meg ja.

Og la han velge Jen! (ber pent)

Men jeg tror han er fryktelig betatt av Kirsten og fullstendig blind for alt annet. Hmf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir spennende ja! Selv om jeg vet hvem han velger, så blir det kos å se hvor romantisk det blir :) Og ikke minst få se reaksjonen til hun andre... :sjarmor:

Det blir en lang kveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SELVFØLGELIG skal jeg se det!!! Jeg vet ikke hvem han frir til. Håper det blir Jen.

(Verity: Kul signatur!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg VET hvem han frir til, så jeg gleder meg til å se fjeset på den forsmådde..

Litt stygt da, men jeg gjør det!

"Bare" 4 t og 13 min igjen... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Nei og nei så sent ?

Sniker meg vel innom Jinx i morgen og ser om dagboken er rødglødende eller i skjønn harmoni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg VET også hvem han velger og gleder meg til å se den som ikke får noen ring gråte og bære seg etterpå!

Fader og :roll: nå tror jeg jeg vet hvem det er. Nå kommer jeg ikke inn i denne tråden mer :roll::roll: .......................... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HURRA!!!!! :D

Men de røpa seg jo da. Etter han hadde kjøpt ringen viste de jo den fram og man så jo at han hadde kjøpt ringen Jen hadde valgt ut. Da forsvant spenninga litt, men er glad det ble henne.

Nå skal jeg se siste delen. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som så siste biten, altså der alle ble inttervjuet etterpå??

Hva sa egentlig hun Kirsten i ettertid??

Nyskjerrig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun sa vel ikke så mye nytt egentlig.

De snakket om at hun og Jen ikke var så gode venner, og viste noen klipp av de tingene de hadde sagt om hverandre... men de tok det med et smil og sa at det var sånn de følte det da.

Kirsten sa også at når hun satt i bilen og sa hun ville spy, så mente hun det ikke personlig, mer fordi hun selv hadde tapt.

Ellers, hun innrømmet at hun hadde fått knust hjertet sitt, men at livet går videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så Ungkaren frem til 24 begynte igår, men tok opp resten på video.

Visste fra før at Jen "vant" - og gleder meg til å se hvordan Kirsten reagerte på nederlaget.

(Egentlig ser det jo ut som han var mest klar for å velge Kirsten, men familien hans likte henne tydeligvis ikke så godt som Jen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Var det også i går alle møttes igjen og "snakket ut"?

Kommer episoden i i reprise?

Har jo skjønt at det var Jen som vant, hun var absolutt min favoritt!

(Men er ikke helt sikker på om jeg syns hun har vunnet, til tross for at hun vant) :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...