Gå til innhold

Treff i Oslo


Gjest kaffedama

Anbefalte innlegg

Gjest kaffedama

Haha, jeg prøvde meg på treff i tråden med de som fikk barn i år. :ler:

Noen som bor i Oslo eller nærheten som har termin tidlig 2009 som ønsker å treffe andre? Vi lagde KG-treff forrige gang jeg fikk barn og det var svært vellykka. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...
Gjest kaffedama

Skal vi avtale et treff eller folkens? Kanskje tilmed før jul? Jobber dere fullt eller kan vi spise lunsj en dag? Jeg har fri (50% sykemeldt) tirsdager og torsdager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi avtale et treff eller folkens? Kanskje tilmed før jul? Jobber dere fullt eller kan vi spise lunsj en dag? Jeg har fri (50% sykemeldt) tirsdager og torsdager.

Jeg har litt varierte uker siden jeg er student og jobber som tilkallingsvikar, men akkurat neste uke er både tirsdag og torsdag opptatt. Uka etter har jeg ikke oversikt over enda... Ellers burde jo sikkert januar gå greit for de fleste, når permisjonene starter og sånt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :)

Jeg er nok ganske fleksibel pga fleksibel jobb i utgangspunktet pluss 30% sykmelding (som jeg fordeler litt som det passer), men vi kan jo se an når andre kan?

Det kan jo være en fin måte og korte ned ventetiden i januar også, når flere av oss etterhvert har gått ut i permisjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kaffedama

Iingvild, hva sier du?

Det er vel strengt tatt nok å gjøre før jul for de fleste av oss, så kanskje januar er lurest?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...
Gjest kaffedama

Jeg foreslår treff onsdag 14. januar kl 11. Spise lunsj et sted i Oslo sentrum? Hvem blir med?

Endret av kaffedama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse