Gå til innhold

Vallergan


linky

Anbefalte innlegg

Jeg har fått vallergan av legen pga. en hudirritasjon (kontakteksem trolig). Gjør det noe om man drikker når en går på dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest =tentacle=
Jeg har fått vallergan av legen pga. en hudirritasjon (kontakteksem trolig). Gjør det noe om man drikker når en går på dem?

Ja, medisinen forsterker virkningen av alkoholen. Du kan lese om Vallergan på www.felleskatalogen.no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frysepulver

Veldig mange føler seg innmari dopet av Vallergan (meg inkludert), så ved å drikke i tillegg vil du vel føle deg ganske dritings tenker jeg...

Vanligvis er ikke jeg så nøye på det med piller og alkohol, men å blande med akkurat Vallergan hadde jeg faktisk ikke turt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TuttaCalcutta

Jeg får vallergan av min lege for å få sove, så det er vel ikke helt lurt å drikke alkohol på dem nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillebøll

De brukes ofte som sovemedisin så jeg ville ikke drukket i kombinasjon. Mulig du sovner fra hele festen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De brukes ofte som sovemedisin så jeg ville ikke drukket i kombinasjon. Mulig du sovner fra hele festen.

jeg fikk de også som sovemedisin for noen år siden, ble veldig trøtt på dagtid, så skjønner ikke hvordan man kan bruke disse som ren allergi-medisin uten å bli dødstrøtt :overrasket:

Har ikke merket noe om jeg har drukket samme dag selv, men nå blir jo det nesten ett døgn etter jo tok dem, siden jeg tok dem på kvelden bare....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...