Gå til innhold

Godis fra "gamledager"...


Gjest StoreSøster

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Pæreisen er sårt savnet! :tristbla:

Også rundpinne isen. Bare ren nydelig vanlijeis!

Og grønn bugg.

Og krembanan biten i twist posene. Men jeg har hørt at p.g.a. uderskriftskampanje så kommer den tilbake snart! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emeldina
Men svart IFA og stupedama finnes jo ennå da. Eller?

ifa og stupedama finnes ennå, stupedama kom i retropakke i fjor, kjøpte den og nam, like god. ifa kjøpte samboer her nettopp en dag.

Har ikke sett Stupedama på mange år, og trodde den var forsvunnet. Hvor selges det i så fall?

Vet at IFA fortsatt eksisterer, men kun i den hvite esken. Det kjøper jeg ofte. Men da jeg var liten hadde de IFA i svarte esker også. Det er den jeg savner. Finnes det også fortsatt? Husker den var litt sterkere, minnet litt om Eukament.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva med TOY tyggegummien, kjenner smaken når jeg tenker etter.

Diplom-is hadde en is som het Bolero, den var skikkelig god. Tror det var dem hadde en som het Tip-Top også. En kjeks-is med karamelltrekk på toppen.

Også sånne bitte små melkesjokolader til 10 øre stk. De var gode de...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke sett Stupedama på mange år, og trodde den var forsvunnet. Hvor selges det i så fall?

Vet at IFA fortsatt eksisterer, men kun i den hvite esken. Det kjøper jeg ofte. Men da jeg var liten hadde de IFA i svarte esker også. Det er den jeg savner. Finnes det også fortsatt? Husker den var litt sterkere, minnet litt om Eukament.

Jeg har sett stupedama flere plasser, både i midt-, nord- og østlandet.

Er det Eukament som har svart eske med røde detaljer? For da er det kanskje den jeg mener er svart IFA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emeldina
Er det Eukament som har svart eske med røde detaljer? For da er det kanskje den jeg mener er svart IFA.

Ja, Eukament har svart eske med rød skrift. Esken til svart IFA var helt lik som hvit IFA, bare at esken var svart i stedet for hvit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Champagnedrops som man kunne kjøpe i løsvekt på kiosken. Kostet noe sånt som 10 øre stykke... Det er sikkert 20 år siden.

Tom og Jerry is....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest King James II

sånn...delfin is..Eller flipper Is jeg husker ikke helt navnet nå men det var en is med en delfin på...

og andre ting jeg ikke husker..-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Tråden for meg!

- banantwist

- aprikostwist, ikke den siste de kom med, men den første

- isbre

- polkagriser

- sure smokker sånn som de var før

- donaldtyggis

- sweet mint

- sorbits

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hva med TOY tyggegummien, kjenner smaken når jeg tenker etter.

TOY har jeg sett på Nille. De er blitt sukkerfri, men ser ut og smaker akkurat som før!

Jeg savner

- Sweet Mint

- Isbre

- Sherbet eller noe sånt, gul sylinder med bruspulver og lakrisstang til å dyppe.

- Isburgeren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var et potetgull som kom for år og dag siden, ligna litt på pringles... og kom i salt eller paprika. Sylinderforma emballasje, potetchipsene lå liksom i en form, med ett og ett flak i. Hva het de? Her snakker vi salt, her! Supergodt! Det har forsvunnet...

Husker ikke hva de heter, men de har noe sånt på Europris. Potetgullet ligger i en plastform inne i en sylinder av papp. Det er sånn striplalinje rundt ene enden for å åpne sylinderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...