Gå til innhold

Når forsvinner myggen for i år?


Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

Gjest Badebuksa

Jeg misliker (NEI, JEG HAAATER) mygg og klegg og annen dritt. Ekle drittskapninger. Når forvinner de, sånn ca? Var ute i 20 min i går kveld og fikk 5 stikk/bitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

26 august, sies det.

 

Da drar de tilbake til Myggland.



Anonymous poster hash: 3f2bf...aa3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg misliker (NEI, JEG HAAATER) mygg og klegg og annen dritt. Ekle drittskapninger. Når forvinner de, sånn ca? Var ute i 20 min i går kveld og fikk 5 stikk/bitt.

Når den går i dvale?

Anonymous poster hash: 10728...c28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg misliker (NEI, JEG HAAATER) mygg og klegg og annen dritt. Ekle drittskapninger. Når forvinner de, sånn ca? Var ute i 20 min i går kveld og fikk 5 stikk/bitt.

Myggen er også avhengig av at det er noenlunde mildt i været. Her i landet går myggen i dvale om vinteren, og egg lagt sent om høsten kan bli liggende til våren før de klekker. Om det blir for kaldt vil færre av eggene overleve.

Så let etter steder som har kald vinter, tørre omgivelser, og en del vind om du vil slippe kløende myggstikk.

http://www.tv2.no/a/3550061

Anonymous poster hash: 10728...c28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Myggen er også avhengig av at det er noenlunde mildt i været. Her i landet går myggen i dvale om vinteren, og egg lagt sent om høsten kan bli liggende til våren før de klekker. Om det blir for kaldt vil færre av eggene overleve.

Så let etter steder som har kald vinter, tørre omgivelser, og en del vind om du vil slippe kløende myggstikk.

http://www.tv2.no/a/3550061

Anonymous poster hash: 10728...c28

 

 

Tøv.

 

De drar tilbake til Myggland 26 aug, sier jeg jo. Flyet går ganske sent på ettermiddagen, men likevel.

Anonymous poster hash: 3f2bf...aa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Mygga forsvinner når den har sugd alle menneskene i nedslagssonen sin fri for blod. Det er derfor så mange av oss stiller på jobb med masse nye rynker i ansiktet etter sommerferien. Vi er nemlig blitt tappet. Enkelte av oss sågar kraftig tappet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...