Gå til innhold

MonThes verden


MonThe

Anbefalte innlegg

Hei! :):goodbye:

Har lenge tenkt på å ta opp igjen vanen med å skrive dagbok, så her er jeg! :)

Føler jeg er i en periode i livet der jeg har ekstra behov for å lufte tanker og følelser. Og om noen skulle finne på å titte innom så legg gjerne igjen et lite pip! :)

Velger å opprette en "generell dagbok", selv om dagboka mi også kunnet passet under "prøvere" og "bryllups" bøkene.. Men har ikke lyst til å skrive baare om hvordan bryllupsplanlegginga går, eller hvor langt i syklusen min jeg er :gjeiper: ..og ved å opprette en generell en, om stort og smått, så slipper jeg å bytte dagbok for hver "fase" jeg går gjennom;)

Så, hva skal en skrive om..?

..I dag er det 16 dager siden jeg fikk bekreftet en SA. Har vært noen veldig tøffe dager i det siste, da vi har prøvd en stund, og hadde gledet oss veldig over den positive testen.. Gikk på sommerferie med en helt ubeskrivelig lykke-følelse av at alt endelig klaffet, og..ja....

Har hatt min første dag på jobb i dag, etter ferie + sykemelding -- kjenner egentlig at det var veldig godt å være tilbake på jobb igjen, tror det er godt å forsøke å fokusere på noe annet, på hverdagen... Men om kvelden blir ting litt ekstra tungt og trist, det er lissom da tankene kommer snikende.. Vet jeg må gi meg selv litt tid, og at det kunne vært verre og alt det der, men kjenner også at jeg bare må "gi meg selv lov" til å være lei meg og trist også.. (Og det hjelper faktisk ikke å få høre om noen som kjenner noen som har fått tre friske barn etter å ha spontanabortert 7 ganger -- det er IKKE oppløftende!!)

Meen, både jeg og kjæresten min er veldig innstilt på å prøve på nytt igjen, og forhåpentligvis tar det ikke så altfor lang tid før det klaffer igjen!! :) Og fram til vi står der med en positiv test skal jeg forsøke å fokusere på det som er bra, og ting som det går an å glede seg til! :)

..Og akkurat nå gleder jeg meg til:

- å dra på fjelltur med kjæresten min imårn

- å dra til Oslo på bryllupsmessse/shopping med kjæresten neste helg

Skal finne senga nå, tok knekken på meg å stå opp tidlig for første gang på eeevigheter

:natti:

Edit: I oktober 2010 ble vi gravide igjen, og i juli 2011 kom verdens vakreste lille gutt til verden! :hjerte:

7.juli 2012 giftet vi oss :hjerte:

..og på bryllupsreisen ble vi gravide igjen, og vi venter på en liten overraskelse rundt den 3. april :strix:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

..får ikke sove.. Nettene er alltid verst, alt føles lissom så ekstra tungt og trist da..

Tenker på hvor overlykkelige vi var da vi stod med den postive testen hånda for akkurat to måneder siden... At vi ifølge menstermin skulle vært 13+2 i dag... Føles så urettferdig, at gleden vår skulle bli tatt bort fra oss, så plutselig....

Samtidig visste vi jo at det er en "sjans" å ta, at mange graviditeter ender med SA... valgte helt bevisst å ikke tenke noe særlig på det, ville ikke bruke tid og krefter på å bekymre oss... Følte at det var "vår tur" nå, selvfølgelig skulle det gå bra.. Hadde jo ønsket oss det sånn, vil så gjerne ha en liten en..

Med den positive testen i hånda følte vi at alle våre ønsker hadde blitt oppfylt, og selv om det var tidlig ble det jo slik at mye av tankene dreide seg om det som skal skje, og det lille vidunderet som jeg og mannen hadde skapt..

Gleden ved den positive testen ble enda større når vi fortalte det til vår nærmeste familie -- viste seg at søsteren min også var gravid -- med termin på akkurat samme dato!!

..for en lykke, tenk at jeg og søstra mi, som alltid har vært så nær, skulle få gå gjennom dette sammen! ...Ble mange telefonsamtaler om ømme pupper og alt annet som rører seg i kroppen.. Rart, hvor godt jeg kjente det i kroppen min at jeg var gravid, og hvor tomt og rart alt føles nå..

..og nå klarer jeg såvidt å snakke med henne, gjør meg så inderlig bevisst på hva vi har mistet, hva vi alliekvel ikke skal få i februar..

Unner henne selvfølgelig all lykke, og graviditeten, men det føles ekstra sårt å vite at jeg kunne vært akkurat der hun er i dag, hvis ikke... Blir liksom en ekstra påminnelse...

Uff, vet at slike tanker ikke hjelper, men det er vanskelig å skru de av.. Skulle bare så inderlig veldig veldig veldig gjerne vært der jeg og!! :tristbla:

Ble et litt rotete innelgg... Måtte bare få det ut!

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spontanaborter er en trist ting. Symptomene på graviditeten forsvinner ikke bare fordi barnet forsvinner, og det kan slite med deg lenge.

Vit at det blir bedre :) Jeg trøster meg alltid med at hvis jeg mister, så dør ikke barnet, det bare kommer tilbake litt senere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :)

Så koselig å se at noen har tittet innom meg -- takk for gode ord Niennas! Det var en fin tanke, at barnet ikke har dødd, det bare kommer tilbake litt senere! Det håper jeg så inderlig at det gjør!! :rødme: Det er så ønsket, så inderlig ønsket!!!

..rart, den sorgen man kan ha, over noe man egentlig aldri har hatt! Vi hadde jo aldri et barn, det var jo bare en liten spire på noen uker.. Rart, hvor mye glede man allerede har fått, av noe som aldri egentlig har vært... Rart hvor tomt det blir, når man plutselig innser at det man ønsket seg, og på en måte hadde forberedt seg på at skulle komme, plutselig ikke kommer allikevel...

Uff disse tankene.. får prøve å tviholde på ordene til Niennas -- det kommer bare litt senere!!

I dag har vært en fin dag, jeg og kjæresten har vært på en skikkelig fjelltur!:) 5 timer i fjellet, med kaffe i termosen og ost på nistepakka, og en nydelig utsikt! Godt å kjenne at kroppen har jobbet skikkelig, Kjenner meg nesten "rensa" på en måte.. som om jeg har fått ut litt "grums". Deilig følelse, å gå oppover fjellet, kjenne solen i nakken, kjenne at pusten er tung, at kroppen jobber, å kjenne at livet i seg selv ikke er så aller verst, selv om det har vært tungt i det siste..

Se litt serie nå, før vi skal finne senga, er i gang med 4. sesong av "Six Feet Under" - er hekta! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei MonThe!

Kikker bare innom dagboka di!! Trist å lese om spontanaborten din...

Selv er vi ikke prøvere ennå, men jeg har innsett at jeg ikke skal ta det som en selvfølge at det klaffer første gang, så jeg prøver å tilegne meg litt kunnskap til det er vår tur...

Lykke til!! Jeg kikker nok innom igjen om jeg får lov :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Takk for hilsenen Tarantella! :) Selvfølgelig er det bare å titte innom :)

Har vært en travel uke på jobb, har på en måte vært godt, for har fått tankene over på andre ting store deler av dagen.. Men om kveldene kommer tankene, og "tomheten".. Prøver å være positiv, og vet at ting blir bedre etterhvert, at det vil gå seg til... Men det føles tungt.

Heldigvis har jeg en en fantastisk kjæreste, og gode venner og familie, som jeg kan prate med! De har vært fantastiske!! <3

Har masse vonde drømmer om nettene, om alt blodet, om smertene.. Drømmer at vi får barn, men at det blir borte på fødestuen, at ingen finner det igjen.. Er vel hjernens måte å bearbeide alt på..

Kjenner meg nesten desperat etter å bli gravid igjen, føler at det er den eneste måten å "bli ferdig" med dette på. Samtidig er jeg redd for å bli oppspist av angst når det først skjer igjen.. Men må holde på tanken, at vi kommer til å bli gravide igjen -- må det!

Hele prosessen vi var gjennom var så tung, så fryktelig tung.. Begynte først å blø litt i uke 8. Var da hos gynekolog, hvor vi fikk tatt GU og UL. Fikk da se et pittelite frø, med bankende hjerte, ryggmarg og det hele. Fikk også beskjed om at det var en liten rift i livmora mi, som var helt vanlig, og at dette sikkert kom til å gå bra. Ifølge legen var sjansene for å få et velskapt barn like store som senere i svangerskapet, til tross for blødnignene, siden vi hadde sett hjertet banke.

Mandagen etter ble blødningene sterkere. Var hos legen på onsdag, fikk sykemelding pga stress, men beskjed om at det sikkert kom til å gå bra, siden alt var i orden uken før, og siden jeg ikke hadde noen smerter. Natt til lørdag kom smertene. Husker jeg lå i senga og titta på kjæresten min som sov. Visste at det nå ikke var noe tvil, at jeg aborterte. Ville ikke vekke ham, ville ikke fortelle ham det. Halv6 om morgenen var smertene så sterke at jeg måtte vekke ham. Han ringte legevakta, og vi fikk time halv11. Gikk på do, og da fosset det ut. Masse blod og klumper. Var så redd, og så uendelig trist. Torte ikke reise meg fra do, og ville heller ikke sitte der, sitte og vente på hva som kom ut. Det ble noen lange timer før vi fikk dra på legevakta. På legevakta var det ikke mye de kunne gjøre, og vi ble henvist til sykehuset i nabokummenen, pga sommerstengte avdelinger i vår hjemby. To timer etterpå var vi på UL i nabobyen og fikk beskjed om at det desverre ikke var mer tegn til graviditet... Fikk så beskjed om at det måtte foretaes en utskrapning..

Kan ikke forstå hvordan jeg kom meg ut av GUstolen, hvordan vi klarte å gå opp til nevrologen, og sitte der å vente. Tårene trilla på oss begge. Hvordan vi kom oss hjem husker jeg nesten ikke.

De neste dagene var tunge. Fant på mandag ut at jeg ikke hadde fått en sprøyte som jeg skulle hatt etter SA`en, pga. at jeg er O rhesus negativ. Måtte "kjempe" med legekontoret mitt for å få sprøyta. De mente at jeg ikke trengte den, siden de ikke hadde noen papirer på at jeg hadde den blodtypen. Måtte krangle meg til å få tatt en blodprøve (hadde tatt blodprøver i uke 5, men de papirene kunne de ikke finne). Etter mye om og men fikk jeg ta med meg blodprøvene og dra på sykehuset slik at de kunne teste blodtype der. Etter to timer fant de ut at legekontoret hadde sendt med meg noen andre sine blodprøver. Etter mye om og men fikk jeg tatt ny blodprøve, og fikk sprøyta. Elendig behandling fra legekontoret sin side. Gjorde hele prosessen enda verre, å måte styre med dette i ettertid, når sprøyten skal settes automatisk etter en abort/fødsel.

Kjenner det er godt å skrive om det, å "få det ut".

Skal forsøke å nyte helga nå, kanskje får vi malt ferdig gjerdet rundt hagen. Kanskje blir det tilogmed åpna ei flaske rødvin?

Skal se framover, tenke positivt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen :)

Endte med å ha en helt fantastisk kveld i går, ble invitert til ei veninne på verandakos med rødvin - noe jeg er veeldig glad jeg takket ja til!:) Satt i mange mange timer og pratet om alt mellom himmel og jord. Godt å komme seg litt ut, drikke rødvin, og sitte i timesvis å prate med gode venner!:) Deilig, å nesten kjenne meg som "meg selv" igjen, og å tenke på andre ting enn det som har skjedd de siste ukene.

I morgen er det meldt finvær - kanskje utgår gjerdemaling til fordel for en tur på stranda? Det hadde vært deilig, har enda ikke badet i Norgei år:p På tide nå da, om det skal bli ;) Har også avtalt å dra til "svigermor" å drikke kaffe på ettermiddagen, det gleder jeg meg til!

Kjenner foresten at det er litt enklere å :) i dag!

:natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vært nok en god dag! :)

Våknet til nydelig vær, og startet dagen med frokost på verandaen før det ble litt luking i blomsterbed og klipping av plena. Resten av dagen har vi tilbringt på verandaen/hagen, blant annet hatt besøk av svigermor som kom med deilige jordbær og vaniljeis, og det ble hjemmelagde hamburgere på grillen til middag! :D Rett og slett en perfekt søndag! :)

Etter en slik helg føles ting ganske bra.. Kjenner jeg har overskudd og motivasjon til å ta fatt på ny arbeidsuke imårn, og kjenner at kroppen føles litt "lettere", det er godt.

Det er nå tre uker siden SA`en. Har tenkt å ta en graviditetstest neste uke, for å se om "alt" er ute av kroppen. Om vi skulle være så ufattelig heldige å bli gravide igjen med en gang, så er det greit å vite om testen er positiv pga. "det gamle", eller om vi er gravide på nytt igjen... Hører jo om de som blir gravide igjen raskt etter en SA.. Tenk om vi hadde vært så heldige da! :rødme:

Er innstilt på at det sikkert ikke skjer igjen så raskt da. Er redd for å lage meg for høye forhåpninger. Skuffelsen blir jo så stor. Men har et lite håp allikevel, vanskelig å skru av tankene.

Uans, håper TR kommer ganske raskt (hvis den først skal komme :gjeiper: ) , slik at vi vet hvor ca vi er hen i syklusen. Aner jo ikke nå, den kan komme imårn, eller om 6 uker, og det samme med EL... Har bestemt oss for å ikke bruke ELtester før etter neste TR da, og bare nyte hverandre og :sengekos: uten å tenke på EL :)

Uansett hvordan det blir, og når TR kommer/ikke kommer, har bestemt meg for at neste uke skal fylles med gode opplevelser og positive tanker!

Planene for neste uke:

- nyte mandags formiddag ved å ta med kjæresten på lunsj :rødme:

- tulle meg en tur på treningssenteret ( noen måneder siden sist :gjeiper: )

- torsdags ettermiddag skal vi pakke kofferten og gjøre oss klar til fredagen

- og på fredag drar vi til Oslo for å nyte hverandre, og dra på bryllupsmesse :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten kom hjem med tester i morges, og tusla på badet for å ta den når jeg stod opp. Tok den for å finne ut om alt er "ute", slik at når vi evt. står med en positiv tet så slipper vi å lure på om det er rester fra den gamle grav. eller om det er en ny spire på gang. Tok meg allikevel i å kjenne at det kribla litt i magen mens jeg venta på testresultatet, og et snev av skuffelse når den var negativ.. Rart hvordan hjernen og kroppen fungerer :P Godt å tenke på at jeg nå er helt ferdig med den gamle graviditeten, nå er det bare å glede seg til jeg står med en positiv test! ;) Håper det ikke blir lenge til!!

Nok en fin dag i dag da! Våkna til strålende sol i dag også, så ble frokost på verandaen i dag også, med hjemmelaget jordbærsyltetøy, mmm! :) Ellers en kort arbeidsdag før det var hjem å nyte litt finvær med kjære igjen :) Har foresten en fantastisk kjæreste! ;)

Ikke mange dagene til vi drar til Oslo nå!:) Gleder meg!! Skal ta flyet ganske tidlig på fredagsmorgenen, så har hele fredag og lørdag i Oslo! :) Gleder meg til å nyte livet, og kjæresten, ligge på hotell, spise hotellfrokost, og få litt bryllupsinspirasjon!!:) Og kanskje blir det litt shopping også? ;)

Bryllup ja, tenk at det er under ett år til vi skal gifte oss!! Helt utrolig å tenke på, at vi skal bli mann og kone! Helt uvirkelig! Kan på en måte ikke se for meg selv som "kone"! ;) Så heldig jeg er, som har funnet mannen i mitt liv! Min aller aller beste venn, han jeg kan dele alt med - både sorger og gleder, han som holder meg oppe når jeg er nede, han jeg vil dele alt med!! <3 <3 <3

Når det gjelder bryllupsplanlegging så er det ganske mye som er i boks allerede. Jeg har kjøpt kjole (fant drømmekjolen på nett, brukt en gang i akkruat min størrelse/lengde så måtte bare slå til), vi har reservert kirke + festlokale, og bestilt maten. Føler nesten at det er bare kosen som står igjen! :) Blir noen spennende måneder framover, er jo en del som skal på plass. Men stresser ikke, føler vi har goood tid! ;) Foresten ganske deilig, å ha en slik ting å fokusere på, og se fram til.

Livet er ikke så aller verst i dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir gal -- :tellesauer:

Kjæresten er på nattevakt - vanskelig å sove.. blir liggende å tenke.. Mister på en måte "motet" når natta kommer.. VilVilVilVilVilVilHaSpirenVårNååååå!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, denne uken har flydd!!

...Kjenner at å komme skikkelig igang på jobb, etter ferie og sykemelding har vært utrolig godt -- dagene bare flyr! Har fått igjen overskudd og engasjement, rart hvordan det sliter seg til etterhvert! :)

Fikk besøk av svigermor, tantebarn og svigersøster etter jobb i dag, ble grilling på verandaen og gode samtaler, det var kjekt! Kjenner jeg endelig klarer å prate med folk, uten å tenke på det som "kunne ha vært", og at jeg klarer å smile og le og være glad på andres vegne -- kjenner meg rett og slett som meg selv igjen! Vavittig herlig!!

..tristheten kommer fortsatt litt snikende på kvelden/natta, men vet nå at det verste er over, og at vi klarer å se framover! *tviholde på den gode følelsen*

I morgen drar vi til Oslo, på en skikkelig hotellhelg! Skal på bryllupsmesse på lørdag, og kanskje blir det litt shopping imårn? Og har planer om jordbær og champagne på hotellrommet imårnkveld -- gleder meg til en ordentlig romantisk kjærestehelg :rødme: Blir vel ikke til at vi kommer til å kjøpe noe spesielt til bryllupet på messa, men gøy å få litt ideer og inspirasjon til hvordan vi kan gjøre det!:) Blir vel noen bryllups-innlegg framover! :hjerte:

Skal pakke litt nå, er elendig på å pakke -- til tross for god trening i å pakke til backpacking i ryggsekk har det en tendens til å hope seg opp i kofferten når det skal pakkes til "storby", må jo klær til alle anledninger da! ;) Må pakke litt lurt nå da, skal være plass til kjærestens klær i samme koffert også :tongue:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tilbake til jobb og hverdag etter en heeelt fantastisk helg i Oslo :rødme: En masse romantikk og kos, middag på restaurant, champagne i boblebadet, svømming i bassenget etter frokost, utepils, shopping, konsert og sist men ikke minst bryllupsmesse!! :) Hatt noen fantastiske dager sammen med min kjære, uendelig godt! :hjerte:

Hadde forventa meg mer stands med bordpynt/blomster etc. på messa, men det var kjempegøy allikevel!:) Fikk satt opp håret mitt i brudeoppsett på Adam&Eva`s stand -- det var gøy!:) Ble akkurat slik jeg hadde sett for meg at jeg vil ha det, og det ble nydelig!:) Fikk mange gode tips fra den hyggelige frisøren, og tok en masse bilder, kanskje tar jeg sjansen på å ordne håret selv/av en venninne på den store dagen? :) ..kjente en massiv kribling i magen mens jeg satt og fikk ordna håret mitt, kunne nesten "se for meg" hvordan det blir, å sitte å få ordna håret, mens kjolen er på, og bryllupet bare noen timer unna :hjerte:

Ingen store planer for denne uka.. MÅÅ prøve å tulle meg avgårde på treningssenteret da (dørstokk mila er virkelig miiiilelang:p). Har arbeidshelg i helga, så har tenkt å lure inn litt "helgekos" imårn med kjæresten! :) Kanskje skal jeg overraske han med litt rødvin og bryllups-planleggings-kveld?

Nå blir det litt shinings her hjemme og laging av fiskesuppe til kjæresten kommer hjem fra jobb! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er alt klart for en skikkelig "lørdag" med kjæresten, med rødvin og fajitas på menyen :) Tenkt å bedrive kvelden med litt bryllupsplanlegging -- skal kikke litt på gjestelista og budsjettet! Nesten uvirkelig dette -- tenk at jeg har funnet mannen i mitt, og driver å planlegger bryllup til neste sommer! :rødme:

Fridag fra jobb imårn, tenkt å bruke den på en good tur ute i marka, og litt opprydding her hjemme!:) Herlig med slike "midt-i-uka-fridager", de blir stort sett så produktive!:) (om det ikke blir mye rødvin i kveld :P )

Gjøre klart med litt digg ti kjræesten nå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fusj, dårlig humør, og så absolutt ikke i humør til å dra på jobb og ha arbeidshelg :S :sjenert: Mest lyst til å krype under dyna, og bli der!!! :sukk:

*sliter seg vel til*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er kjempe misunnelig for at du fikk dra på bryllupsmesse! Hadde lyst til å kombinere messa og Gåte-konsert, men selvfølgelig hadde jeg arbeidshelg, så da måtte jeg pent bli hjemme.

Håper du blir i bedre humør etterhvert, men det virker som at bryllupsplanlegginga får deg til å tenke på litt annet (litt sånn som meg). Har du bilde av kjolen din? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kjempe misunnelig for at du fikk dra på bryllupsmesse! Hadde lyst til å kombinere messa og Gåte-konsert, men selvfølgelig hadde jeg arbeidshelg, så da måtte jeg pent bli hjemme.

Håper du blir i bedre humør etterhvert, men det virker som at bryllupsplanlegginga får deg til å tenke på litt annet (litt sånn som meg). Har du bilde av kjolen din? :)

Hei Niennas :vinke: Synd du ikke fikk med deg messa (hersens jobb :gjeiper: ), du får gå på nett og titte på bilder fra den!:) Var inspirerende!:)

Ja, bryllupsplanlegginga får meg til å tenke på annet, innimellom.. Kan jo ikke grave meg ned og være trist og lei i månedsvis, når jeg faktisk er så heldig at jeg har funnet mannen i mitt liv, som jeg skal gifte meg med og ønsker meg barn med! :hjerte:

..samtidig så kommer den den dumme,triste,oppgitte,frustrerte følelsen snikende allikevel.. Hatt noen litt tunge dager de siste dagene, føler meg på en måte litt "motløs". TR meldte sin ankomst i går -- på en side så er det kjempebra, da kan vi jo sette igang igjen med prøvinga, på en annen side så hadde jeg et ørlite håp om at vi skulle være en av de der heldige som fikk det til med èn gang! Og er også redd for å prøve på nytt igjen.. Redd for å at alt skal dreie seg om prøvinga, ELtester, symptomjakt,IKM/TR etcetc... En masse følelser som flyr gjennom hodet og kroppen...

*maner fram de positive tankene*

- jeg har funnet sjelevennen min, som jeg skal dele livet mitt med

- vi vet iallefall at vi KAN bli gravide

- TR er tilbake, og forhåpentligvis vil EL melde sin ankomst om noen uker

- vi er begge friske og unge, så oddsen er på "vår side"

- uansett hva som skjer, så kommer vi til å få det barnet vi lengter sånn etter, på en eller annen måte

- det som ikke dreper oss, gjør oss sterkere, og vi er sterke som fjell!

Kryper til sengs tidlig i dag,laang dag på jobb og tidligvakt i morgen :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndagskveld, og ei lang uke er over..

Har vært ei uke med litt opp og ned..

Onsdagskvelden, som skulle brukes til bryllupsplanlegging og kos med kjæresten endte i en masse tårer fra min sin side etter noen par glass rødvin -- har nok vært mer sliten enn jeg selv har villet innrømmet. Har virkelig prøvd å være positiv, og fylle dagene med jobb og annet. Har virkelig prøvd å tenke at vi er over det verste, og at vi bare må gå videre. Har kanskje prøvd litt for hardt, og ikke lyttet til kroppen min og følelsene mine. Har kanskje latt litt som om alt har vært bra.. Har nok vært tyngre å begynne på jobb igjen enn jeg har villet innrømme også. Før vi gikk ut i ferie i sommer var alt tilrettelagt ift. graviditeten min (jobber med utagerende mennesker så måtte si ifra med en gang jeg ble gravid da jeg ikke kunne gå på brukerne), var veldig innstilt på at det skulle bli veeldig annerledes å komme tilbake igjen på jobb etter ferien. Alt ble veldig annereledes enn jeg hadde tenkt, bare ikke på den måten jeg hadde ønsket meg. Som jeg har skrevet tidligere har det vært godt å begynne på jobb igjen, for å få tankene over på noe annet, men jeg har kanskje "stresset " litt med å komme skikkelig igang igjen, litt for fort..

En balansegang hele greia.. Føler meg stort sett glad og positiv, samtidig så skal det så lite til før det blir tungt og trist igjen... Kjæresten min -- tusen takk for at du alltid lytter til meg, gir meg en god klem når jeg trenger det, tillogmed når jeg ikke selv vet at jeg trenger det!! :hjerte:

TR var foresten bare innom på en "snarvisitt", idag har jeg nesten ikke blødd i det hele tatt... 2 dager med TR -- det er 3-4 dager mindre enn vanlig det! :klø: Det er kanskje normalt at syklusen er litt annerledes etter en SA/utskrapning??

Over på noe annet -- siden onsdagskosen/bryllupsplanlegginga/vinkvelden endte i tårer og tristhet prøver vi på igjen imårn! Ferdig med arbeidshelga mi i morgen, med fri på tirsdag -- så i morgen blir det bryllupsprat, rødvin og kos!:) Oog, skal på Zumba imårn ettermidag - det blir gøy!:)

Finne senga med nyinnkjøpt "You&YourWedding" nå, natta :natti:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...