Gå til innhold

Bryllup på russisk!


Karenina

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_KnightOwl

Er i full sving med å finne frisør for den stire dagen. Er usikker på om jeg kanskje skal sminke meg selv, hvor vanskelig kan det være..? :P

Vet jo alt for godt hvordan russiske bruder ser ut den store dagen, og jeg vil nødig se slik ut:

577785_10151299668645306_1611039499_n.jp

Og kjolen kom på tirsdag!!! Poster bilde senere, men den var utrolig pen, og er veldig fornøyd med både kvalitet og utseende på den :)

Hvorfor ikke?

Du hadde vært fin.

Veldig Hepburnsk.

Syns skoa dine var fine, også.

Du trenger sånt hår som dette:

HEO940.jpg

Jeg syns din kommende mann må gi deg noen perler til halskjede og øredobber. :Nikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vinterbryllup hadde vært idyllisk! Men da måtte vi ha ventet helt til oktober/november 2015, da vi ikke får det til i år eller på nyåret pga andre bryllup. Så det blir vårbryllup i stedet :)

:)

Kanskje du får vårregn i håret? Det skal visstnok bringe lykke til ekteskapet.

Blir spennende å følge denne tråden videre.

Lykke til med forberedelsene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns din kommende mann må gi deg noen perler til halskjede og øredobber. :Nikke:

Absolutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin kjole! Har du funne dress til mannen nå da? :)

Siden dere gifter dere uten gjester, er det lov å spørre om dere skal ha en slags bryllupsfest når dere kommer hjem igjen med kjente og nære? :)

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin kjole! Har du funne dress til mannen nå da? :)

Siden dere gifter dere uten gjester, er det lov å spørre om dere skal ha en slags bryllupsfest når dere kommer hjem igjen med kjente og nære? :)

Lykke til! :)

Takk for det! Han har ikke funnet dress enda, men han vurderer å bruke en han har, en veldig pen, skreddersydd en. Helt ok for meg :)

Ja vi skal ha middag med familie når vi kommer hjem, og også en stor, veldig uformell fest med venner og kjente :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke?

Du hadde vært fin.

Veldig Hepburnsk.

Syns skoa dine var fine, også.

Du trenger sånt hår som dette:

HEO940.jpg

Jeg syns din kommende mann må gi deg noen perler til halskjede og øredobber. :Nikke:

Hehe jeg er helt enig i siste setning, men ang sminke synes jeg det på bildet er veldig mye alt, egentlig! Vil gå for en litt mer naturlig look :)

Edit: pluss at jeg ikke vil barbere bort øyebrynene.. ;-)

Endret av Karenina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei ikke sant, hvor vanskelig kan det være? :)

Jeg hadde en liten prøverunde i går, og da skulle jeg postet bilde!! Jeg begynte med en ny foundation/dekkrem, men den var jo alt for bleik, så da tog jeg en runde med solpudder i hele ansiktet etterpå, og det så jo ut som jeg var brannskadd omtrent :fnise:

så jeg må nok øve litt til ;)

Men håret, det må jeg ha hjelp til!

Når er din store dag? :)

Jeg er enig i at båndet på kjolen kunne vært bittelitt smalere til deg, men uansett om du får det gjort eller ikke var kjolen kjempefin! Både i seg selv og på deg :biggrin: Ang. sminken så har jeg lest at trikset er å ikke bruke skygger/pudder med glitter i, da det visstnok ikke gjør seg på bilder. Min store dag er 1.8 neste år :bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at båndet på kjolen kunne vært bittelitt smalere til deg, men uansett om du får det gjort eller ikke var kjolen kjempefin! Både i seg selv og på deg :biggrin: Ang. sminken så har jeg lest at trikset er å ikke bruke skygger/pudder med glitter i, da det visstnok ikke gjør seg på bilder. Min store dag er 1.8 neste år :bryllup:

Aha, takk for tips!! :)

Tror nok det vil være lurt å alliere seg med en sminkør og teste litt forskjellig i forveien, slik at man vet hvilke fargetoner og slik man burde gå for!

Så koselig, sommerbryllup! Hvor skal dere gifte dere? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Nå er det lenge siden jeg har oppdatert, men har ikke hatt så mye nytt å skrive heller.

Vi ser på ringer, og har bestemt oss for rosègull, nå må vi bare bestemme oss for hvor vi skal bestille!

Og graderingen er nesten klar, vi er litt usikker på om vi skal ha "enig og tro til Dovre faller", eller "Du er min hjerteknuser". Sistnevnte er vel den vi heller mot, da vi var på Kaizers-konsert da vi begynte å date, og det er liksom "vår sang". :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

Nå er det lenge siden jeg har oppdatert, men har ikke hatt så mye nytt å skrive heller.

Vi ser på ringer, og har bestemt oss for rosègull, nå må vi bare bestemme oss for hvor vi skal bestille!

Og graderingen er nesten klar, vi er litt usikker på om vi skal ha "enig og tro til Dovre faller", eller "Du er min hjerteknuser". Sistnevnte er vel den vi heller mot, da vi var på Kaizers-konsert da vi begynte å date, og det er liksom "vår sang". :)

Jeg likte den andre best f;r jeg leste videre om bakgrunnen til uttrykket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte den andre best f;r jeg leste videre om bakgrunnen til uttrykket.

Jeg er igrunnen litt enig med deg, det er noe sterkt og mektig over "Enig og tro til Dovre faller", mens "hjerteknuser" vil kanskje ikke bety like mye i tidene som kommer?

Uff, vanskelig å bestemme seg! :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

Jeg er igrunnen litt enig med deg, det er noe sterkt og mektig over "Enig og tro til Dovre faller", mens "hjerteknuser" vil kanskje ikke bety like mye i tidene som kommer?

Uff, vanskelig å bestemme seg! :/

Nei, nei. Du misforstod meg. Jeg mente at alternativet nr. 2 var bedre allerede da jeg leste bare uttrykket. Da jeg leste forklaringen for valget, så ble preferanser bare forsterket. For det er jo mer personlig for dere.

I tillegg, har jo Dovre veldig lite med Russland å gjøre. Det blir til å med vanskelig å oversette og må forklares. Selv om der har vel lite å si, he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nei. Du misforstod meg. Jeg mente at alternativet nr. 2 var bedre allerede da jeg leste bare uttrykket. Da jeg leste forklaringen for valget, så ble preferanser bare forsterket. For det er jo mer personlig for dere.

I tillegg, har jo Dovre veldig lite med Russland å gjøre. Det blir til å med vanskelig å oversette og må forklares. Selv om der har vel lite å si, he he.

Åja skjønner! Hehe leste feil! Ingenting skal oversettes til Russisk, da :)

Må nok tenke litt til, men hjelper å få noen meninger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daenerys

Morsomt, jeg/vi skal også ha roségull-ringer :) Har hatt lyst til det veldig lenge, jeg er ikke glad i gult gull. Liker begge ingraveringsalternativene :)

Ville ha valgt det siste, viktigere med noe personlig i ringene syns jeg!

Endret av Daenerys
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt, jeg/vi skal også ha roségull-ringer :) Har hatt lyst til det veldig lenge, jeg er ikke glad i gult gull. Liker begge ingraveringsalternativene :)

Ville ha valgt det siste, viktigere med noe personlig i ringene syns jeg!

Gult gull er ikke helt vår greie heller, og roségull er jo veldig pent, da!

Har dere bestilt ringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Har ikke kommet så langt, må få gjort det veldig snart, hehe :) Men det blir i alle fall 4mm på meg, fant ut at det er akkurat passe bredde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enige og tro til Dovre faller forbinder jeg med Grunnloven.. Derfor likte jeg det andre best.

(Dessuten så er det jo ikke lett å love at man alltid skal være enig om alle ting i et ekteskap. Man er kanskje ikke det, bestandig. Men da er det jo om å gjøre å tåle at man er det, og bestemme hva man velger å gå for.. Så tro mot hverandre er greit, men å alltid være enig om alt.. Njaa...)

Så jeg liker det andre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enige og tro til Dovre faller forbinder jeg med Grunnloven.. Derfor likte jeg det andre best.

(Dessuten så er det jo ikke lett å love at man alltid skal være enig om alle ting i et ekteskap. Man er kanskje ikke det, bestandig. Men da er det jo om å gjøre å tåle at man er det, og bestemme hva man velger å gå for.. Så tro mot hverandre er greit, men å alltid være enig om alt.. Njaa...)

Så jeg liker det andre. :)

Gode poeng, tøytigeren! :)

For å sette det på spissen tror jeg ikke det er lett å være enig og tro i regjering heller ;-)

Men vi går nok for sistnevnte, har liksom avtalt det siden den gang vi var fulle og nyforelsket på festival, og det er jo litt søtt det :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode poeng, tøytigeren! :)

For å sette det på spissen tror jeg ikke det er lett å være enig og tro i regjering heller ;-)

Men vi går nok for sistnevnte, har liksom avtalt det siden den gang vi var fulle og nyforelsket på festival, og det er jo litt søtt det :)

Fint med noe man har en egen historie bak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting begynner å falle litt mer på plass, og snakket med min "bryllupsplanlegger" Maxim i reisebyrået ang. leie av bil/sjåfør for dagen. Han kunne selvfølgelig hjelpe meg med det, vi må bare si hva slags bil vi vil ha...

Og der stoppet det for oss. Hva slags bil? Ingen av oss kan så veldig om bil, langt mindre om fine biler? Hva slags bil er vanlig å bruke til slike dager? I Russland bruker de jo svære limousiner, men det er ikke helt oss, og kleint med en 8-seter når vi bare er 2 (pluss en fotograf)! :P

Noen forslag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...