Gå til innhold

¤Pernille¤ blir fru! "Den 2. juli 2011 er jeg din for alltid"


¤Pernille¤

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Nå tror jeg at jeg har bestemt meg for undertøy!

Blir nok å ha noe enkelt og behagelig under kjolen, så skifter jeg heller når vi skal på hotellrommet. Fordi jeg tenker å skifte har jeg rett og slett gått for en nattkjole, også elsker min kjære strømpeholdere, så det må jeg også ha :fnise:

Blir nok denne, sammen med disse. Så må jeg bare finne en truse! Har ikke bestemt meg for fasong eller noe som helst, jeg. Er så vrient! Synes egentlig hipster er mer sexy enn string, jeg. Samtidig lurer jeg på om det blir litt mye stoff sammen med den hofteholderen...

:klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :hallo:

Velkommen!

Tusen takk for det! Jeg elsker den, kan ikke vente til syingen begynner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, så irriterende!

Jeg har fått øyekatarr, og er i tilleg syk med noe annet. I natt måtte jeg opp å kaste opp, og da klarte jeg å sprenge blodkarene i øyet :( så nå er hele øyet blodrøtt, og nesten svart i kroken.

Ser grusomt ut! Lurer på hva jeg skal gjøre i morgen, blir nok å ha på meg et par solbriller hele dagen, uansett hvordan været blir! Kommer jo til å skremme livet av barnetoget, slik jeg ser ut! :fnise:

Min kjære er så snill så snill, han har rydda og vaska leiligheten, og han dro til byen og hentet medisin til meg :yvonne: snille mannen!

Nå skal jeg prøve å ta en blund tenker jeg, måtte bare klage litt :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha!

Øyet ser fremdeles grusomt ut, og nå har jeg muntlig eksamen om en drøy time :hoho:

Jaja. Jeg får bare spille litt på det, tror jeg!

Ser slik ut... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Ja, det gjør litt vondt å blunke, men ellers er det bare utseendemessig det suger, heldigvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Grøss!

I dag tok jeg meg endelig sammen og ringte lokalet. I dag tok han telefonen, men tror du ikke at han ikke hadde papirene sine, så jeg måtte ringe igjen på mandag :sukk:

Jeg som hater telefon! Jaja. Blir godt å få det ferdig! Håper bare virkelig at det er ledig...

I dag fikk jeg også vite at spesialisten i Bergen ikke hadde plass til å ta meg inn som pasient, så nå må vi sende henvendelsen til Oslo istedet... Kjipt at de ikke kunne si ifra før, men sånn er det vel bare.

Ser ellers at ting begynner å falle på plass nå! Så når vi får reservert lokalet på mandag er det sannelig ikke mye igjen som må gjøres!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten liste:

- Bestille kirke

- Bestille lokale (nesten ferdig!)

- Kjøpe sko

- Finne prest

- Finne frisør

- Lage invitasjoner

Jeg kribler sånn etter å gjøre ting ferdig! :fnise:

Endret av ¤Pernille¤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JIPPI!!!! :bolledeig:

Lokalet er i boks!!!

Vi fikk det helt perfekte lokalet til slutt! :biggrin: 4200 kr opprinnelig, så blir det 2000 kr ekstra for å ha hele helga, men etter å ha tenkt litt bestemte jeg meg for at det er absolutt verdt det. Orker ikke stresse med noe som helst på dagen vår, og to timer tror jeg blir litt knapt på å rydde til!

Er jo fremdeles mulig å ombestemme meg, da. Ville bare reservere hele helgen først som sist, så slipper jeg å bekymre meg for at det ikke blir ledig!

Her er nettsiden deres :rødme:

Åh, nå er jeg glad!

- Bestille kirke

- Bestille lokale

- Kjøpe sko

- Finne prest

- Finne frisør

- Lage invitasjoner (når vi får penger igjen skal vi begynne å handle inn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :klem: Så koselig du stakk innom!

Ja, det er virkelig et herlig hus! Har alltid gått forbi der og tenkt "åååh... Der vil jeg ha selskap en gang", så kom jeg bare plutselig på det igjen her om dagen!

Heldigvis var det ledig! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 3 uker senere...

Siden sist har jeg fått høre av svigermor at hun har en bok med tapetprøver som passet veldig fint til bryllup! Så nå kan vi lage invitasjoner, endelig! Jeg har gledet meg sånn, elsker å klippe og lime :)

Med mine svake hender bør jeg ta det i små porsjoner, og tenkte å begynne veldig snart. Så får jeg heller bruke noen måneder på det! Blir nødt til å være tidlig ute med å sende noen av dem, da de skal til andre land :)

I dag har jeg også blitt frelst av en sang, som jeg har bestemt meg for å synge for min kjære på festen. Lokalet hadde visst gode muligheter for å sette opp liveband, så jeg satser på det! Hvis ikke fant jeg et karaokeopptak.

Teksten var så nydelig, og passet perfekt til min historie, som jeg egentlig har lyst til å si noe om i talen, men ikke kan. Har ikke lyst til at noen skal føle seg ubekvemme på grunn av gamle, såre minner.

Gleder meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, titter innom igjen etter lang periode vekk her :sjenert:

Så fin sang:-)

Så bra at alt kommer i orden med planleggingen:-)Ser ut som det blir kjempebra :jepp:

Lykke til med spesialisten også da, håper du kommer fort inn i Oslo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...