Gå til innhold

Jobbsøknad lærer - ikke noe respons.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er nyutdannet lærer innenfor kroppsøving/idrett, engelsk og norsk nå til våren. Mangler praktisk pedagogisk utdanning, men det er ettersom jeg forstår veldig vanlig å ta mens man jobber. Så jeg har søkt meg inn på deltids ordningen de har på dette studiet, som er en kveld i uka.

Tingen er at jeg har søkt en haug lærerjobber, og jeg har ikke fått noe respons! Jeg er helt avhengig av å få meg jobb til høsten ettersom jeg har aleneansvaret for et lite barn. Ettersom jeg forsto, så er det lærermangel, men det virker jo ikke slik når jeg ikke har hørt noenting fra de 15 lærerjobbene jeg har søkt på.

Hva gjør jeg?



Anonymous poster hash: 68761...783
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Registrer deg hos kommunen som vikar mens du søker jobb. Det er vanlig å måtte jobbe en stund i vikariater før man får noe fast. Ta en tur rundt på aktuelle skoler og si at du er ledig. Det krever litt, men gir større sjangs for at du får noe jobb.

Anonymous poster hash: b6701...b61

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øh. ER du lærer da? :klo:

Veldig mange jobber som lærer når de har bachelor i et skoelfag i tillegg til flere skolefag. Mange veier å gå for å bli lærer. Tar jeg master blir jeg lektor når jeg har PPU på plass. Har snakka med mange som tar PPU mens de jobber som lærer. Jeg har bachelor i idrett med engelsk siste året og 1 år norsk.

Anonymous poster hash: 68761...783

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Registrer deg hos kommunen som vikar mens du søker jobb. Det er vanlig å måtte jobbe en stund i vikariater før man får noe fast. Ta en tur rundt på aktuelle skoler og si at du er ledig. Det krever litt, men gir større sjangs for at du får noe jobb.

Anonymous poster hash: b6701...b61