Gå til innhold

Hvilken utdanning har du og hva jobber du som?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en bachelor i administrasjon med spesialisering innen markedsføring.
Jobber med B2B salg.



Anonymous poster hash: c869b...9ac
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har fagskole i illustrasjon og tegning, Bachelor i Design, Bachelor i Elkraft. Jobber som ingeniør



Anonymous poster hash: ae891...f2a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Journalist. Jobber som lærer.



Anonymous poster hash: 1ba0e...168
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er interessant å se om folk jobber med det de er utdannet som eller ikke...

Anonymous poster hash: e32ea...82b

Utdannet kokk! Jobber som lege.

Anonymous poster hash: 8e52a...0a1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en bachelor i administrasjon med spesialisering innen markedsføring.

Jobber med B2B salg.

Anonymous poster hash: c869b...9ac

lol

Anonymous poster hash: a3b28...e94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Sykepleier med videreutdanning i barnesykepleie. Jobber som barnesykepleier 😊😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Den er lei.

Anonymous poster hash: 57ff9...f1a

 

 

Hvorfor skulle den være lei om det er det hun liker å gjøre?

Anonymous poster hash: 9246b...703

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anestesisykepleier på plattform :-)



Anonymous poster hash: 63b71...374
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utdannet kokk! Jobber som lege.

Anonymous poster hash: 8e52a...0a1

haha!

Anonymous poster hash: 56a6b...5da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Master i logopedi. Jobber som logoped.

Anonymous poster hash: c5552...910

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle den være lei om det er det hun liker å gjøre?

Anonymous poster hash: 9246b...703

Fordi alle de årene med studielån er bortkastet for eks? De fleste synes jo det er leit å havne i en jobb man ikke trenger utdanning til eller som ikke er relevant for utdanningen man har tatt, når man først har studert i flere år.

Anonymous poster hash: 56a6b...5da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi alle de årene med studielån er bortkastet for eks? De fleste synes jo det er leit å havne i en jobb man ikke trenger utdanning til eller som ikke er relevant for utdanningen man har tatt, når man først har studert i flere år.

Anonymous poster hash: 56a6b...5da

 

Hun sier det hun har studert til er relatert til jobben hun har nå. Hvem er du til å dømme? Kanskje hun har lyst til å jobbe med dette akkurat . Noe annet senere. Kanskje hun føler at jobben hun har nå gir henne mer. Mener du at hun bare skal ta en jobb bare fordi utdannelsen hun tok sier at hun skal det og føle seg miserabel i den? Du er jammen klok. 

Anonymous poster hash: 9246b...703

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun sier det hun har studert til er relatert til jobben hun har nå. Hvem er du til å dømme? Kanskje hun har lyst til å jobbe med dette akkurat . Noe annet senere. Kanskje hun føler at jobben hun har nå gir henne mer. Mener du at hun bare skal ta en jobb bare fordi utdannelsen hun tok sier at hun skal det og føle seg miserabel i den? Du er jammen klok.

Anonymous poster hash: 9246b...703

Ro deg ned 10 hakk. Du spurte hvorfor den andre brukeren syns det hørtes leit ut. Jeg svarer hvilke tanker som kan ligge bak spørsmålet. Legg merke til at Yvonne har svart hun trives i jobben sin og har valgt dette yrket selv ETTER "den er lei" ble skrevet. Ingen har angrepet Yvonne etterpå! Jeg antar dette er et tema du føler deg truffet av, men når du spør så får du svar. Å begynne å kalle folk ukloke fordi du ikke likte svaret du fikk er umodent og har ingenting i et diskusjonsforum å gjøre.

Anonymous poster hash: 56a6b...5da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ro deg ned 10 hakk. Du spurte hvorfor den andre brukeren syns det hørtes leit ut. Jeg svarer hvilke tanker som kan ligge bak spørsmålet. Legg merke til at Yvonne har svart hun trives i jobben sin og har valgt dette yrket selv ETTER "den er lei" ble skrevet. Ingen har angrepet Yvonne etterpå! Jeg antar dette er et tema du føler deg truffet av, men når du spør så får du svar. Å begynne å kalle folk ukloke fordi du ikke likte svaret du fikk er umodent og har ingenting i et diskusjonsforum å gjøre.

Anonymous poster hash: 56a6b...5da

 

Jeg vil heller påstå det er visse andre her som kaller henne uklok. 

Anonymous poster hash: 9246b...703

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utdannet butikkmedarbeider, jobber i butikk og har ansvar for den daglige driften



Anonymous poster hash: 1e107...0b0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vil heller påstå det er visse andre her som kaller henne uklok.

Anonymous poster hash: 9246b...703

Jeg snakket om kommentaren din rettet mot meg og mitt svar til deg. Hvis du med "henne" mener Yvonne, så kan jeg ikke se noe som helst sted at noen har kalt henne uklok. Men dette er avsporing! Hvis du vil diskutere fordeler og ulemper ved å jobbe med noe annet enn det man er utdannet til, så får du opprette en egen tråd om dette.

Anonymous poster hash: 56a6b...5da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi alle de årene med studielån er bortkastet for eks? De fleste synes jo det er leit å havne i en jobb man ikke trenger utdanning til eller som ikke er relevant for utdanningen man har tatt, når man først har studert i flere år. Anonymous poster hash: 56a6b...5da

Men min jobb er ikke irrelevant ift min utdannelse. Uansett har underavdelingen jeg jobbet i blitt flyttet fra kundeservice. Som sagt har jeg ingen kundeservicejobb selv om arbeidet mitt ble regnet under den avdelingen. Mye av mitt arbeid består av oversettelser, i tillegg til kontrollfunksjon og ulike prosjektoppgaver.

Selv om jeg ikke jobber som lærer kan jeg brukes til så mangt, og skulle noe skje med jobben som jeg er så glad i så har jeg noe å falle tilbake på. Jeg angrer overhodet ikke på de valgene jeg har tatt.

Det er også feil at man ikke trenger utdanning. Selvsagt kan erfaring veie oop for manglende erfaring, men jeg jobber stort sett med en blanding av de med teknisk erfaring og språkutdanning, som meg selv og f.eks ingeniører. Man bør ha relativt god teknisk innsikt og forståelse, noe som også gjør jobben morsom og spennende.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utdannet butikkmedarbeider, jobber i butikk og har ansvar for den daglige driften Anonymous poster hash: 1e107...0b0

Hva vil utdannet butikkmedarbeider si?

Anonymous poster hash: 8d3c3...360

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...