Gå til innhold

Jubletråd for studenter


Gjest Tekola

Anbefalte innlegg

Nå går jeg bare på fagskole, men slenger meg på likevel. Har fått A i begge fagene jeg er ferdige med nå, og har fått A på fem av seks prøver dette halvåret. På UiO hadde jeg et snitt på C så ganske fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

FEEEERDIIIIIIG! :D ENDELIG fikk jeg levert oppgaven min!!! :D Jeg er vel en av de siste; men nå har jeg JULEFERIE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 av 4 A'er dette semesteret. Greit fornøyd. Det var henholdsvis 2, 2, 3 og 4 som fikk A i de fagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har endelig lært meg å studere!! fikk A i 3 fag og B i 2 fag dette semesteret! Dødsfornøyd mtp at de foregående semesterne har jeg lagt på litt litt under C i snitt! Yeey :) I det ene faget var det til og med kun jeg som fikk A (av 120 stykker!!!)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 av 4 A'er dette semesteret. Greit fornøyd. Det var henholdsvis 2, 2, 3 og 4 som fikk A i de fagene.

Har endelig lært meg å studere!! fikk A i 3 fag og B i 2 fag dette semesteret! Dødsfornøyd mtp at de foregående semesterne har jeg lagt på litt litt under C i snitt! Yeey :) I det ene faget var det til og med kun jeg som fikk A (av 120 stykker!!!)

BI? :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva studerer du og hvordan har du gått frem?

Økonomi og administrasjon. Har fulgt godt med i forelesninger og skrevet gode notater. Har jobbet mye med oppgaver, og hatt mange diskusjoner med medstudenter. Slikt lærer man av :) Har brukt mange flere timer i uken på skolearbeid enn tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BI? :fnise:

Hva er dette for slags innstilling? Jeg er selv A-student, og det er ingen grunn til å le av verken BI-studenter eller av oss som oppnår gode resultater. Det ER mulig med rett studieteknikk og innstilling. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 av 4 A'er dette semesteret. Greit fornøyd. Det var henholdsvis 2, 2, 3 og 4 som fikk A i de fagene.

Greit fornøyd?

Når du får A i alle fag? Hva skal til for at du blir virkelig fornøyd da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Økonomi og administrasjon. Har fulgt godt med i forelesninger og skrevet gode notater. Har jobbet mye med oppgaver, og hatt mange diskusjoner med medstudenter. Slikt lærer man av :) Har brukt mange flere timer i uken på skolearbeid enn tidligere.

Takk for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Toppkarakter i alle tre fagene dette semesteret. :) Deilig å se at hardt arbeid gir avkastning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herreguuud... Fikk tilbake karakteren i et fag der det er ganske vanskelig å komme opp på de høyeste karakterene, og jeg fikk A!!!!! Jeg er så glad nå! Hadde håpet jeg fikk B, men så ikke for meg en A, altså... Jippi!! :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Jeg fikk den siste karakteren i dag, og jeg fikk B på den jeg trodde jeg hadde strøket på. Litt lettet kan man si.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har bare et praktisk spm:

Når kan jeg forvente karakteren på en eksamen jeg hadde 15. desember? Vi fikk beskjed om at vi mest sannsynlig måtte vente til januar, men er det slik at ansatte på uni. ikke jobber i romjulen? Altså at jeg må belage meg på å vente i et par uker?

Jaja, dere kan vel ikke svare meg på dette :) Men dør litt her, vet dere... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal svare med glede når karakteren kommer 13/01. gledeeeeer med sinnsykt:D selvom jeg har en følelse at jeg kommer til å stryke:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Jeg har bare et praktisk spm:

Når kan jeg forvente karakteren på en eksamen jeg hadde 15. desember? Vi fikk beskjed om at vi mest sannsynlig måtte vente til januar, men er det slik at ansatte på uni. ikke jobber i romjulen? Altså at jeg må belage meg på å vente i et par uker?

Jaja, dere kan vel ikke svare meg på dette :) Men dør litt her, vet dere... :sjenert:

Jeg hadde eksamen 12. desember og sensur skal være klar 12. januar... Lenge å vente. Står det ikke i studentweb da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde eksamen 12. desember og sensur skal være klar 12. januar... Lenge å vente. Står det ikke i studentweb da?

Nei. Kan i hvert fall ikke finne noe. Hvor skal det stå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...