Gå til innhold

Jubletråd for studenter


Gjest Tekola

Anbefalte innlegg

Fikk B på siste eksamen, er veldig fornøyd siden jeg ikke har vært på en eneste forelesning men klarte å skrive en god rapport :)

Da er det bare å styre nesa mot sommeren så jeg får fullført bachelor på normert tid!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk B på en eksamen som jeg syntes var kjempevanskelig! I tillegg skrev jeg eksamen med kink i ryggen, så må si jeg er stolt av meg selv! Nå mangler jeg bare karakter på mappeinnlevering i samme fag, så er høstsemesteret bestått!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk A på den største eksamenen! :sjokkert:

Det skal sies at jeg hadde forventet A eller B, men man vet jo aldri, og som oftest når jeg har forventet noe godt så har det gått motsatt, og omvendt.

Uansett; hurra! Og gratulerer til andre som også har gjort det bra, og lykke til med neste semester! :blomst:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en A på den eksamen som jeg syns var mest omfattende. Var så nervøs så håpet bare på bestått. LITT fornøyd :bolledeig: Fikk B på den eksamen jeg mente jeg hadde best kontroll på. Så feil kan man ta :laugh:

Endret av Karthy
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk A på siste eksamen og det var jeg helt sikker på at jeg ikke kom til å få, trodde det beste jeg kunne håpe på var en B. :hoppe:

Og så har det skjedd noe rart på Studentweb. Jeg har bedt om karakterbegrunnelse i et fag, og nå er den karakteren forsvunnet fra Studentweb sammen med studiepoengene fra faget. Faget har heller ikke hoppet tilbake til "Vurderingsmeldinger" heller. Noen som har opplevd dette? :klo: Virker veldig rart, men er det kanskje vanlig prosedyre når man har bedt om begrunnelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

A på exphil. Hadde 300 ord under minstekravet. Haha.



Anonymous poster hash: a4da9...6a1
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk A på siste eksamen og det var jeg helt sikker på at jeg ikke kom til å få, trodde det beste jeg kunne håpe på var en B. :hoppe:

Og så har det skjedd noe rart på Studentweb. Jeg har bedt om karakterbegrunnelse i et fag, og nå er den karakteren forsvunnet fra Studentweb sammen med studiepoengene fra faget. Faget har heller ikke hoppet tilbake til "Vurderingsmeldinger" heller. Noen som har opplevd dette? :klo: Virker veldig rart, men er det kanskje vanlig prosedyre når man har bedt om begrunnelse?

Det skjedde meg da jeg klagde på karakteren iallefall, den kommer nok tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holy shit!!!! Gratulerer!!!! :D

Tuusen takk :blomst: Er så happy nå! :laugh::laugh:

Endret av Aryamili
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke levert oppgave eller noe sånt, så kanskje dette er feil å poste her. Etter en måned med intens lesing (eller, har gått gjennom artikler jeg har lest 2-3 ganger tidligere nok en gang), skriving og lignende har masteroppgaven min virkelig begynt å ta form. Synes også det er rimelig bra tekstflyt i oppgaven, blir nesten litt stolt over at jeg faktisk har skrevet alt dette. :sjenert:

Får bare håpe veileder synes det er bra skrevet. :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

  • 4 uker senere...

Dytter denne tråden litt opp :)

Jeg fikk supergod tilbakemelding på masteroppgaven min fra veileder i dag! Hun sa at jeg hadde flettet de ulike teoriene sammen på en proff måte og at teorikapitlet var noe av det beste jeg hadde levert. Dessuten syntes hun analysene mine var veldig interessante og sa "Nå nærmer du deg ferdig".

Så nå skal jeg levere førsteutkast på ferdig oppgave om to uker- to måneder før leveringsfrist! Jeg er superhappy for å ha kommet så langt, og har troa på at oppgaven blir bra når jeg har lang tid til å finpusse en relativt ferdig oppgave.

Måtte bare få det ut, vil ikke "skryte" til lesesalkameratene mine, det er noen som sliter en del mer enn meg. HURRA!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Fikk kjempebra tilbakemelding på en innlevering:) lærern spurte om hun kunne bruke den som eksempel til resten av klassa og vise hvordan oppgaver kan struktureres, bruk av kilder osv før eksamen.

Anonymous poster hash: f632a...8f4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg ble ferdig med fakultetoppgaven :danse: Til og med 45 min for tiden :fnise:

Egentlig veldig fornøyd med arbeidsinnsatsen i dag! Gjorde spørsmål 1/4 i går, og har arbeidet ganske effektivt i dag med resten av spørsmålene.

Og jeg får kanskje sommerjobb neste år, med noe relevant :danse: Utifra det jeg har hørt, skal jeg til og med å jobbe med mine egne saker (og få dem godkjent av juristen selvfølgelig).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...