Gå til innhold

Jubletråd for studenter


Gjest Tekola

Anbefalte innlegg

Det var snakk om å lage en sånn her tråd i "Sutretråd for studenter", så jeg laget den like så godt :sjenert:

Jeg hadde semesterets siste eksamen i dag! :hoppendeglad:

Bra, Rosepiken! :) Jeg er lat... :P

Når jeg først er her inne, så kan jeg jo juble for at jeg skrev MASSE på oppgaven min i går! OG at jeg har et håp om å få A i fordypningsemnet mitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også juleferie - siste eksamen var i dag, og gikk bra :) Når jeg tenker meg om har jeg også bacheloren i boks nå, så lenge jeg står på en eksamen fra tidligere i uka (går 1.år på master, men manglet et fag i bacheloren. Er i grunn sikker på at jeg står). Første eksamen nå før jul fikk jeg A på :)

Det er så sinnsykt deilig å ha litt fri, den siste måneden og vel så det har jeg tenkt fag nesten hele tiden. Nå kan jeg endelig løfte hodet fra pc (ehhh..) og bøker, forberede meg til jul og treffe venner.

To A-er innkassert :) Tviler på A der sensuren gjenstår (skriftlig eksamen), da jeg glemte noen småting i tillegg til at en del av en oppgave ble besvart _veldig_ tynt, men vil selvsagt være fornøyd med B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsom tråd å lese =)

Selv har jeg fått godkjent mappa mi, eksamen er ikke før i januar.

Og jeg har fått praksisplassen jeg ønsket meg :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattulars med alle de gode karakterene, folkens, mange som har stått på og jobba bra i høst, ser det ut til :jepp:

Dette "ferie" som alle snakker om er stilig, altså - jeg er fan! :jepp:

Jeg ble endelig ferdig med siste eksamen i går, og nå løper jeg rundt meg selv og pakker og rydder til jul, før jeg skal reise i hundreogatten kvarter (minst) - nattbuss til London og deretter fly til Norge :) Den bussen er omtrent like behagelig som kaktus i øret, men det får bare stå til, det finnes pinnekjøtt i andre enden ;)

God jul!! :nisse:

Endret av Mermaid Blues
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Fått en B i et vanskelig teoretisk 20-poengsfag, kjempefornøyd!

(ferien hadde vært litt bedre om jeg ikke omtrent jobbet fulltid da, men i romjulen skal det slappes av!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk 6 på muntlig privatist eksamen. Første toppkarkter jeg har fått i mitt liv, så gøy å se at det går.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått bekreftet at jeg har stått på tre av fire eksamner denne høsten. Den fjerde har jeg ikke fått svar på ennå, men tror det gikk bra. Uansett så er jeg veldig fornøyd. Særlig med tanke på at jeg skriver på et språk jeg ikke kan skikkelig, og at jeg ikke øvde til noen av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest True Khaleesi

JULEFERIE!!!!!! :danser: :danser:

Siste eksamen overstått (farmakologi/førstehjelp), og det gikk faktisk mye bedre enn forventa. :)

(Jeg har en stor eksamen like etter nyttår, men det orker jeg ikke tenke på nå..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NÅ HAR JEG JULEFERIE!! :bolledeig:

Endelig siste eksamen i dag, og den var faktisk ikke så skummel som forventa!! Får ikke resultat før 12. januar, men kan med sikkerhet si at jeg besto i hvertfall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De har vært ekstremt raske med sensuren på hjemmeeksamen, og jeg fikk en A. :) Hurra! Det var ikke den eksamen jeg var mest bekymret for, men det er den eksamen jeg følte mest forventningspress på, så det er deilig å kunne senke skuldrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk svar på to eksamener til i dag. 3 av 4 A'er hittil. Håper den siste også blir bra, men er ikke sensurfrist før 30. des.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg fikk svar på den ene eksamen i dag, og jeg fikk C. Jeg er kjempefornøyd med det siden det regnes som et veldig tøft fag. For meg var målet bare å stå, så C er jeg absolutt fornøyd med! :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Juble!*

Var ferdig med eksamen den 14.des (har fått karakter allerede og jeg fikk B! Jaaa! ), har vært i bryllup på Island til mandag og tok over hus på tirsdag :D Her går det i ett!

OG jeg skal på jobbintervju på fast stilling til høsten den 6. januar!! :D :D Utrolig fornøyd om dagen!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det lov å juble for å være halvveis i en bachelor selv om ikke karakterene til jul ble så mye å skryte av :sjenert:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...