Gå til innhold

Pris på røyk?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Maria_*
ellers vil jeg anbefale dere som røyker 20 pakning, å heller kjøpe de som heter "100s". de er 1 cm lengre enn vanlig røyk og siden det er 20 stk av dem fåt du da 20 cm ekstra røyk for bare 2 kr mer per pakke! ;);)

Hvor får man kjøpt disse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ansjoni
Hvor får man kjøpt disse?

Alle steder man får kjøpt røyk. Ikke alle merker fører 100s, men Prince, Marlboro o.l har dette i sitt sortiment.

Endret av Ansjoni
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her på Vestlandet på Kiwi kosta

Petterøes 10 35kr

Petterøes 20 68kr

Tobakk veit eg ikkje...

Røykjer ikkje sjølv, men kjøpe for nokre på jobb..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mildeste røyk jeg har prøvd: silk cut silver.... mener det var det den het jaffal. 1 mg tjære bl.a ;p var som å innhalere friskluft gjennom sugerør :(

ellers vil jeg anbefale dere som røyker 20 pakning, å heller kjøpe de som heter "100s". de er 1 cm lengre enn vanlig røyk og siden det er 20 stk av dem fåt du da 20 cm ekstra røyk for bare 2 kr mer per pakke! ;);)

Hehehe den cut silver ( ? ) har jeg også prøvd, kjenner noen som røyker den fast og 60 for dagen eller noe. Har mange ganger tenkt "kjøper du deg en vanlig 20 pk trenger du ikke å røke så mye" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ellers vil jeg anbefale dere som røyker 20 pakning, å heller kjøpe de som heter "100s". de er 1 cm lengre enn vanlig røyk og siden det er 20 stk av dem fåt du da 20 cm ekstra røyk for bare 2 kr mer per pakke! ;);)

Det er jo bare filteret som er lengre da, ikke mer tobakk fordi om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ellers vil jeg anbefale dere som røyker 20 pakning, å heller kjøpe de som heter "100s". de er 1 cm lengre enn vanlig røyk og siden det er 20 stk av dem fåt du da 20 cm ekstra røyk for bare 2 kr mer per pakke! ;);)

I tillegg får du lenger filter, som demper smaken, og gjør hele røyken æsj...

Gjest: Det er også mer tobakk, som men filteret tar knekken på det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_mmm_*
Hvor mye koster egentlig røyk?

Tenker da på 10 pk sigaretter, 20 pk sigaretter og tobakk.

Er det forskjell på prisen på de forskjellige butikkene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Paramount selges ikke på aller butikker, men noen som vet hviken? var i Oslo hin dagen, fikk ikke fatt i det på rimi, jeg spurte etter det, og ble bedt om at Prince var like dyrt.. og det tvilte jeg sterkt på...

Hvor dyr er paramount nå til dags?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paramoun får du også på spar, eurospar.

Men hvis man kjøper hvit kent, og klipper vekk litt av filteret så føles det ikke ut som om du røyker kun luft:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle til å kjøpe en 20-pakning Prince i dag. Jeg ombestemte meg, kjøpte Möllers Total i stedet for. :) Følg mitt eksempel, folkens.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest oslogutten
Kiwi har hvert fall den til denne prisen her hvor jeg bor...

Og hvor bor du henn da? Jeg bor i Oslo. Før nyttår kosta Paramount 55 på kiwi, og det var billigere fra andre butikker. Etter nyttår har det steget opp til 62 :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og hvor bor du henn da? Jeg bor i Oslo. Før nyttår kosta Paramount 55 på kiwi, og det var billigere fra andre butikker. Etter nyttår har det steget opp til 62 :o

Papmount koster 59 kr på meny nå. Utrolig nok er meny billigere enn Kiwi på noe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Tonje

Der jeg jobber (mix-kiosk) koster 20-pakning 89 kr og 10-pakning 50 kr. Siden jeg ikke røyker selv, visste jeg ikke hvor mye det koster i en vanlig butikk før nå. Sinnsyk forskjell da gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

neste gang du skal kjøre røyk, kan du sjekke på siden av røyk pakka. moren min røyker den mildeste av de milde. jeg syns ikke de smaker en dritt, men som ho sier, en vanesak. bedre alternativ enn feks hardbarka prince.

En bekjent som er utdannet farmasøyt og jobber i legemiddelindustrien, med lungekreftpasienter, fortalte at det er farligere å røyke milde sigaretter enn sterke. Da trekker man røyken mye lenger ned i lungene slik at den gjør større skade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Dette har ikke noe med saken å gjøre, men hvor finner dere disse eldgamle trådene? For eksempel var det en som spurte om råd for noe, jeg husker ikke nå hva det var. Det var en tråd fra 2005, og vedkommende får altså råd og tips nå på tampen av 2010.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHAHAHAHAH så sant belladonna er lei av det selv.Folk drar opp tråder fra 2001 og svarer :skratte: .Husker det var en som skrev i 2001 om at hun kanskje var gravid osv Så svarer en henne i 2010 :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...