Gå til innhold

savner jenter !


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er i et fast forhold med en fantastisk mann. Meen, jeg holder på å bli helt gal..

Jeg er bifil, men har alltid helt mer mot jenter. De er rett og slett fantastiske!

Og da er det jo faktisk fasinerende det at jeg har funnet meg en SKIKKELIG mannemann. Problemstillingen min er vel det at jeg ikke helt klarer å legge fra meg det at jeg aldri får være med en kvinne noen gang igjen. Det går ikke en natt uten at jeg drømmer om jenter. Som sagt så er kjæresten min helt fantastisk. Vi eier hus, forlovet og gravide. :) jeg trives greit med livet vi har og ville aldri byttet det ut. Men hva om jeg rett og slett blir miserabel og ulykkelig ? Det er liksom så uvant for meg å være med en sånn mannemann. Å gå fra vakre, sensuelle, feminine kvinner til en kjekk muskuløs mann, som har så mye sexdrift og testosteron. Og puppegal ! Haha.

Jeg skal gifte meg om et år og er gravid i tredje måned. Kanskje det er hormoner som tuller med hodet mitt?

Kom Gjerne med litt oppløftende ord og tips :)

Anonymous poster hash: c80ed...b2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Keikolina

Var skikkelig kåt og rar og tente på mye rart, den gamle naboen feks. Hadde prøvd å holdt igjen litt til etter kalvingstid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan var ungdommen din TS? Fikk du eksperimentert og frigjort deg seksuelt?

Anonymous poster hash: fc534...323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke snakke med mannen din om det da? Kanskje du får lov å ha litt jentekos på siden, min ser ikke på det som utroskap og jeg får lov om jeg vil :lur:

Kan være hormonene som leker litt med deg også, jeg tenkte også mye mer på jentesex når jeg var gravid ifht når jeg ikke er gravid...

Men jeg ville uansett holdt meg til partneren under svangerskapet...

Endret av Frisørdama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan var ungdommen din TS? Fikk du eksperimentert og frigjort deg seksuelt?

Anonymous poster hash: fc534...323

Har hatt flere jente kjæreste fra barneskole alder til 2010 :) så er ikke et problem der.

Anonymous poster hash: c80ed...b2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke snakke med mannen din om det da? Kanskje du får lov å ha litt jentekos på siden, min ser ikke på det som utroskap og jeg får lov om jeg vil :lur:

Kan være hormonene som leker litt med deg også, jeg tenkte også mye mer på jentesex når jeg var gravid ifht når jeg ikke er gravid...

Men jeg ville uansett holdt meg til partneren under svangerskapet...

Haha. Så heldig du er ! Kanskje jeg kan få kjæresten til å tenke litt mer løst rundt det. Får nok ikke lov med mindre han blir med vel og merke :)

og jeg kommer aldri til å gå bak hans rygg, så får vel bar vente å se med tiden og jeg får lov en vakker dag. Så får bare drømmene holde til det ^^.

Anonymous poster hash: c80ed...b2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...