Gå til innhold

Gjøre det slutt å vente på drømmemannen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er veldig usikker på kjæresten jeg har. Om et par år ønsker jeg meg barn, men vet ikke om han er den jeg vil skal være far til mine barn.

Noen ganger føler jeg meg lykkelig, og er glad og stolt for kjæresten jeg har. Andre ganger blir jeg kvalm, og skulle ønske jeg aldri hadde blitt sammen med ham. Blir rett og slett flau.

De gangene vi krangler, så føler jeg at jeg ikke vil miste ham.

Hvordan kan jeg finne ut av dette?

Anonymous poster hash: ae724...ea2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest SunflowerPenguin

Vet du hvorfor du ble sammen med han? Om han hadde vaert drómme mannen din sá ville du ikke fólt deg kvalm, og heller ikke ónsket du aldri hadde blitt sammen med han. Hvis du fóler deg veldig usikker pá det forholdet du har med han, da er det vel kanskje lurt med á avslutte det?

Endret av SunflowerPenguin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Beklager, jeg leste tittelen litt feil. Trodde at den du var sammen med ná var drómme mannen din, men etter á ha lest tittelen igjen sá ser jeg ná at du spór om du burde gjóre det slutt med han du er sammen med ná og sá á vente pá drómme mannen, riktig?

Som sagt hvis du ikke fóler deg sikker med han du er sammen med ná sá er det nok lurt med á vurdere pá á gjóre det slutt og sá á vente pá den rette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig usikker på kjæresten jeg har. Om et par år ønsker jeg meg barn, men vet ikke om han er den jeg vil skal være far til mine barn.

Noen ganger føler jeg meg lykkelig, og er glad og stolt for kjæresten jeg har. Andre ganger blir jeg kvalm, og skulle ønske jeg aldri hadde blitt sammen med ham. Blir rett og slett flau.

De gangene vi krangler, så føler jeg at jeg ikke vil miste ham.

Hvordan kan jeg finne ut av dette?

Anonymous poster hash: ae724...ea2

Hvorfor er du usikker på at du ønsker han som far til dine barn? Er det fordi du tenker han blir udugelig? Eller fordi du ikke liker han 100%?

Det er naturlig å bli usikker en gang i blandt, og det er helt naturlig å ikke like ALLE sider ved kjæresten sin. Alle har vi både positive og negative sider. Jeg blir irritert over kjæresten min innimellom, og han kan bli drittlei av meg også. :P Men i det store og hele liker vi hverandre veldig godt.

Men går man rundt og er usikker ofte, og misliker partneren sin mer enn man liker han - da er det feil å fortsette.

Forestill deg at du er singel. Tenk nøye over det - gjør den tanken deg mer glad enn å være sammen med kjæresten din? Hvis ja, da er det kanskje på tide å gå?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jesus Kristus. Folk tror fortsatt på "drømmemannen" og "drømmekvinnen".

Hun/han FINNES IKKE. Dere er blitt HJERNEVASKET av samfunnet

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jesus Kristus. Folk tror fortsatt på "drømmemannen" og "drømmekvinnen".

Hun/han FINNES IKKE. Dere er blitt HJERNEVASKET av samfunnet

Det er da en del som finner drømmemannen/kvinnen. Det betyr ikke at personen må være perfekt, men at man mesteparten av tiden har det bra sammen og elsker hverandre. Han/hun finnes, men er vel ikke alle som er så heldig å finne h*n..

Anonymous poster hash: 756c7...c25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel først og fremst må man være voksen, ha gjennomgått mesteparten av sin personlige utvikling. Det er en grunn til at ekteskap inngått mellom mennesker som traff hverandre i slutten av tyveårene er langt mer stabile enn de som traff hverandre som unge.

Ellers:

- man er bestevenner og et "team"

- man har like verdier og likt syn på fremtiden

- man deler humor og ler mye sammen

- man har i hvert fall en eller to interesser/hobbyer felles man elsker å gjøre sammen

- det er den beste sexen du har hatt

Anonymous poster hash: 7a6dc...b62

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da en del som finner drømmemannen/kvinnen. Det betyr ikke at personen må være perfekt, men at man mesteparten av tiden har det bra sammen og elsker hverandre. Han/hun finnes, men er vel ikke alle som er så heldig å finne h*n..

Anonymous poster hash: 756c7...c25

problemet er vell heler at mange damer har alt for høye krav og venter og venter og heler går etter idioter.

Anonymous poster hash: e3588...aab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går jo alltid litt opp og ned i et forhold.

Men du kan jo gjøre det slutt å sette deg ned å vente på drømmemannen som aldri kommer og dø som en bitter gammel "jomfru"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da en del som finner drømmemannen/kvinnen. Det betyr ikke at personen må være perfekt, men at man mesteparten av tiden har det bra sammen og elsker hverandre. Han/hun finnes, men er vel ikke alle som er så heldig å finne h*n..

Anonymous poster hash: 756c7...c25

DrømmemannEN i en-tall finnes iallfall ikke. Tanken om "soulmate" er ganske fjern når man tenker på hvor mange mennesker som bor på denne kloden, og at SM/DM skal være i OK geografisk nærhet er en absolutt minimumssjangs.

Det er ei vise som Hollywood har servert oss i mange år. Våkn opp og finn noen du liker, og har lyst å være sammen med hele livet, som du ikke har lyst å miste - ikke tenk på om han et soulmate eller drømmemannen da.

Har en venninne som venter på drømmemannen med sine krav som definitivt er helt latterlig høye. Om en mann gjør en feil i dating perioden er det over, og da mener jeg ikke feil som "å ligge med noen andre", men feil á "han skrev ikke melding tilbake til meg tidsnok" (hvor tidsperioden er på 2 timer, og han gjerne kan være 1) på jobb, 2) på trening, 3) sove... osv.), fordi hun mener at drømmemannen er sånn og sånn. Det er helt fjernt.

Anonymous poster hash: 60488...95b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...