Gå til innhold

Greir å sitte på fanget til vennines samboer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var ute på byen for noen uker siden sammen med deler av den faste vennegjengen. Min samboer var ikke med, det var heller ikke en av mine beste venniner. Det var ikke nok sitteplasser, og jeg ble en stund sittende på fanget til hennes samboer. Da snakker vi ytterst på kneet, og han hadde ikke armene rundt meg. Satt i en sofa, han prater med sidemannen i sofaen og jeg pratet med jentene i sofaen rett overfor, hvis det hjelper å danne et bilde av situasjonen. Han jeg satt på kneet til og samboeren min er bestekamerater.

Uansett da, så trodde jeg virkelig at vi alle var gode venner nok til at dette skulle være ok. Jeg ville ikke reagert om det var omvendt, at min vennine satt på min samboers kne til det ble en annen ledig sitteplass ledig. I dag har jeg fått en sint telefon fra henne, hun hadde sett bilder fra kvelden og så meg sitte på hans kne. At han forklarer for henne hvor uskyldig dette var hjelper ikke, og heller ikke at jeg bekreftet dette. Må si jeg faktisk er ganske skuffet over at det ikke er mer tillit mellom oss, vi har vært venniner i mange år og begge samboerforholdene er over 5 år lange. Uansett så har jeg sagt jeg er lei meg for å ikke ha skjønt at det kunne være et problem for henne, men ogsvært ærlig om hvordan jeg føler det mtp tillit mellom oss fire. Hun er fortsatt sur på meg. Hvem er urimelig?

Anonymous poster hash: 443d9...dd9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ute på byen? Om det ikke var sitteplass til deg, så burde du bedt om å få en stol til. Var det ikke flere stoler,så har de for mye folk i restauranten.

Jeg syns ikke det er greit nei, og vet du hvorfor? Din venninne var ikke med. Bilder kan misforstås, folk kan snakke. En fjær blir til 5 høns. Hvem har vel ikke vært på byen og ting har blitt misforstått????

Skjønner ikke hvorfor du er skuffet egentlig



Anonymous poster hash: 777d4...293
  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min venninne kunne lett gjort det det, hadde ikke brydd meg.

Men nå er alle vi fire trygge på hverandre da...

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen kunne gitt deg sin plass?

Her har nok folk ulike grenser.

Jeg synes selv at det ikke er greit og forstår reaksjonen.

Det er ikke et tillitsspørsmål heller slik jeg ser det. Det er bare noe man ikke gjør.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sykelig sjalu, og til og med JEG hadde syntes dette var helt ok...

Minner litt om 8 klasse da man var redd vennene skulle stjele kjæresten osv.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det å sitte ytterst på kneet er ok, men ikke sitte over utstyr. Viser bildene en merkelig vinkel så det lå tvil på hvordan du satt på han? Isåfall må du jo forstå reaksjonen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter av og til sånn med både kompiser og venninner. Typen min bryr seg absolutt ikke om det, og jeg hadde ikke brydd meg hvis en god venninne av meg hadde sittet helt på tuppen av min kjæreste sitt kne heller. Blir noe helt annet hvis det er på låret og hender er involvert altså. Det er jo egentlig ikke noe verre enn å sitte klin inntil hverandre..

edit: skriveleif

Endret av smygende_lodde
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud, null problem?! hvor fisefin skal man være...



Anonymous poster hash: 9c9f2...06e
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere så lite tilitt til deres jenter/menn har dere selv et problem oppe i hodet deres.

Er noe feil med dere da.



Anonymous poster hash: 67b0c...b5e
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattifnatten

Herregud, du satt på kneet hans. No big deal. Skjønner ikke helt hvordan det kan bli noe snakk av det, er jo helt uskyldige greier. Hun er urimelig, men du kan ikke gjøre noe med hennes reaksjon og følelser, så jeg ville bare gått videre. Tyder på at hun har problemer med tilliten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært en random jente så hadde jeg nok ikke likt det, men herregud. En sånn sak hadde jeg virkelig ikke brydd meg om. Hun høres veldig usikker ut for min del.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde det vært en venninne av meg hadde jeg ikke brydd meg. Vet ikke om jeg hadde brydd meg om det var en fremmed heller. Kommer an på.

Jeg har sittet på fanget til kompisene til kjæresten min og kjærester til venninner. Aldri vært noe problem såvidt jeg vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke problemet med det. Kommer selvsagt helt an på hvem det er, men hadde det vært en nær venninne hadde jeg absolutt ikke brydd meg.. Men klart, når hun selv ikke var der er det veldig lett å misforstå ting som har skjedd. Men at hun blir sint, det skjønner jeg helt ærlig ikke!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det er litt respektløst faktisk, har ikke noe med tillit/sjalusi å gjøre. Man bør ta hensyn til sine venninner og respekte deres forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun er fortsatt sur på meg. Hvem er urimelig?

Anonymous poster hash: 443d9...dd9

Jeg er av typen venner eller ikke, det er ikke noe halvveis. Kødder du med meg, så er ikke du min venn. Jeg gidder ikke tulle med det der. Det er alvor!

Eller i hvert fall så er det slik jeg liker å tro.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke akseptert at noen satt på min kjæres fang, ei heller ville jeg satt meg på en annens.



Anonymous poster hash: f93c3...202
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest daisydaisy

Jeg er sykelig sjalu, og til og med JEG hadde syntes dette var helt ok...

Minner litt om 8 klasse da man var redd vennene skulle stjele kjæresten osv.

Er du virkelig sykelig sjalu da? Jeg er veldig sjalu, og dette hadde ikke vært ok for meg.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...