Gå til innhold

avstandsforhorhold med mann som har mye fri


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten og jeg har flyttet hver for oss for 1.5 år. Han skulle ra master og jeg kan ikke si opp jobben, den betyr mye for meg og vil ikke ødelegge karrieren mens han bygger sin. Problemet er: jeg jobber et sted med mye press, jeg vasker klær, jeg vasker leiligheten, lager mat, bærte møbøer for å flytte inn. Jeg har blitt en superkvinne med alt på stell, mens han flyttet til moren hvor han får alt servert. Han studerer lite, har mye fri og koser seg med å sove lenge, vasker ikke klær, er på fest hver helg. Han er 32 år. Jeg er så forbannet. Han ringer og har alltid tid til å skravle. Han trener hver dag. Jeg forfaller og han har ferie! Ikke har han spart, eier ingen leilighet og skal på toppen av det hele levere oppgaven 6 måneder senere. Masteren er heller ikke spes nyttig. Føler meg som askepott.

Anonymous poster hash: c2f4b...b82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Faerunpedia

Skjønner ikke helt problemet, at han har mer fritid enn deg en periode? Etter masteren kommer han jo også til å jobbe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, prøver å trøste meg med dette. Jeg som drar inn penger og jeg tenker mer langsiktig. Jeg har sparing, han har ikke noe. Problemet er at jeg tror at han alltid vil lete etter enkleste urvei, alltid vil ha fest og umiddelbar nytelse, heller enn å ofre mye i dag (slik jeg gjør) for å få kjøpt bolig, stifte familie osv. Dette som irriterer meg. Hvorfor kan han ikke bruke helgen på å vaske klær, rydde, handle julegaver osv..istedenfor å alltid måtte henge med kompiser. Han er jo ikke 18, men 32. Liker ikke dette ved han i det hele tatt.TS

Anonymous poster hash: c2f4b...b82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde tenke på at du kan kose deg mer enn han, siden du har tjent dine egne penger! Og merk EGNE, jeg synes ikke han skal få nytte av dine penger når dere flytter sammen igjen :fnise:

Da er dte nok heller han som får vondt av deg, enn at du får vondt av han som du har nå.



Anonymous poster hash: be6fe...7a6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er tydelg at du er frustrert men du kan heller ikke være sit på ham. Dere er ikke forlovet eller gift og har derfor ingen forpliktelser overfor hverandre for fremtiden.

Man kan si at dine valg er mer fornuftige men det er ikke noe rett eller galt her. Folk har ulike forventninger til fremtiden og ulike ønsker for hvordan de tilregnet ungdommen.

Du skulle helst vært med sammen med en ambisiøs og målrettet mann - det er du ikke.

Jg anbefaler ikke at du slutter deg til en lang rekke kvinner som forplikter seg til en mann de tror de kan forandre. Om så realiteten slår ham når han er ute i jobb igjen, så er han ikke en "dreven" fyr. Han er voksen, antakelsen din bør være at han er som han er.

Det er tydelg at du også ser på perioden dere er i nå som et skritt ny fremtiden sammen, han gjør ikke det.

Dere er både i et avstandsforhold samt at han er voksen student med en siste sjanse til å leve litt før fuløtidshverdagen kommer - på alle måter er det en slags pause.

Finn ut hva du vil men ikke ta på deg jobben som mor ser du oppdrar ham. Enten aksepter deres forskjeller eller finn deg en mann som er mer som deg selv.

Anonymous poster hash: a564a...6c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...