Gå til innhold

Hvem på KG er din favoritt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvor mange sånne tråder skal vi ha, egentlig..? :fnise:

Så mange som trengs for at AB som starter dem blir nevnt tenker jeg... :plystre:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cuckold - som alltid tar seg tid til å skrive lange forklarende innlegg og kommer med gode argumenter. Saklig og grundig.

Brutal mann - som har et kallenavn jeg smiler av og som tørr å fremme upopulære standpunkter.

Sir Winston - politisk ukorrekt så det holder, men argumenterer for seg. Litt sleivete i språket. Skal ha kred fordi han orker å forsvare meningene sine. Sier ikke at meningene nødvendigvis er gale, men ofte ganske politisk ukorrekte.



Anonymous poster hash: 9174b...23c
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som var her for mange, mange år siden og lagde furore på hele KG. Klarer ikke å komme på nick. Hun diktet opp et helt liv med svært, svært detaljerte beskrivelser av leilighet og månedsvis med bryllupsforberedelser ned til den minste detalj. Skulle foregå i NY og ha Vera Wang kjole. Var veldig nedsettende mot sånn ca alle brukere.

Utrolig artig å følge med på - ikke minst alle reaksjonene hun fikk fra andre brukere som til slutt fant ut hvem hun var, ringte til Vera Wang og fant ut at alt var oppdiktet. Det er sånn jeg husker det, i hvert fall. KG var en evig thriller :-)

Noen som husker hvilken bruker jeg mener?

Edit: Milla, het hun :-)

Endret av Nana
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Citronella

Hun som var her for mange, mange år siden og lagde furore på hele KG. Klarer ikke å komme på nick. Hun diktet opp et helt liv med svært, svært detaljerte beskrivelser av leilighet og månedsvis med bryllupsforberedelser ned til den minste detalj. Skulle foregå i NY og ha Vera Wang kjole. Var veldig nedsettende mot sånn ca alle brukere.

Utrolig artig å følge med på - ikke minst alle reaksjonene hun fikk fra andre brukere som til slutt fant ut hvem hun var, ringte til Vera Wang og fant ut at alt var oppdiktet. Det er sånn jeg husker det, i hvert fall. KG var en evig thriller :-)

Noen som husker hvilken bruker jeg mener?

Edit: Milla, het hun :-)

Hun var legendarisk! ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...