Gå til innhold

Kranglet med eksen. Han kalte meg stygge ting


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg sitter her og er veldig såret og sinna.

Kranglet noe heftig med eksen min, og han kalte meg for en ballong og disset cellulittene mine… Jeg har slitt mange mange år med spiseforstyrrelser, hvor jeg var sykelig undervekt en lang stund :( Nå er jeg normalvektig, men har fortsatt forstyrrede tanker… nå er jeg så lei meg at jeg er redd for å falle tilbake til gamle mønstre… :( Så utrolig slemt..



Anonymous poster hash: 855f2...a71
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hug: Uff. Men ikke bry deg om hva en eks sier. Han vet nok om dine svake punkter og hva han skal si for å såre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var jo veldig glad i hverandre… men jeg tror det er best å kutte kontakten helt. :( Det har vi gjort fra og med i dag.. skal hente de siste tingene mine, og begge blokkerer hverandre deretter..



Anonymous poster hash: 855f2...a71
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drit i den fyren! Det er en grunn til at dere er ekser. Ikke la han ødelegge hvor langt du har kommet. Stå på videre. Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

:hug: Uff. Men ikke bry deg om hva en eks sier. Han vet nok om dine svake punkter og hva han skal si for å såre.

Dette er nok aller mest sannsynlig ja. Han mener det ikke,og bryr seg ikke om det. Han vet at det sårer deg,sånn er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjedde med meg og, jeg og eksen hadde en skikkelig krangel, det kom mange stygge ting fra munnen hans. Jeg ble så sint at jeg slettet han over alt, og jeg har ikke hatt noe kontakt med han siden, må si at det har hjulpet meg!



Anonymous poster hash: 12bd1...d8b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...