Gå til innhold

15.000 utbetalt i mnd- OK for dere jenter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke i ordinær jobb, men tjener ca 15.000 kroner gjennom kvalifiseringsprogrammet via NAV/kommunen.

Kunne dere jenter vært sammen med en person med den økonomien? At jeg bor hjemme er kanskje en større dealbreaker, men jeg skal snart flytte igjen etter å ha bodd hjemme et år (jeg er 29).

Jeg er veldig redd for å ikke være interessant for noen jenter..



Anonymous poster hash: b105e...45b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du bor hjemme og går på nav?

Dealbreaker. Vil ha en med litt større ambisjoner og ressurser.

It's a hard knock life.



Anonymous poster hash: 3f25c...d3d
  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke har utdannelse er du ikke aktuell. Lønnen er ikke det viktigste.

Anonymous poster hash: e70a8...e19

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du ikke har økonomiske problemer, så er det ingen problemer for meg i alle fall. :)



Anonymous poster hash: 63105...82d
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de fleste er nok ikke inntekten avgjørende for om du er kjærestemateriale eller ei :)

Endret av Miss Lucky
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke vært viktig for meg... Men, man må kunne leve for pengene uten å gå i minus med kredittgjeld.



Anonymous poster hash: b5041...668
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du forsørge deg selv med den inntekten uten å ty til lån fra foreldre eller kredittkort? Om du kan, så er det ingen dealbreaker.



Anonymous poster hash: 1a659...211
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du har planer for fremtiden og jobber på vei mot et mål ser jeg ingenting negativt i din situasjon.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke i ordinær jobb, men tjener ca 15.000 kroner gjennom kvalifiseringsprogrammet via NAV/kommunen.

Kunne dere jenter vært sammen med en person med den økonomien? At jeg bor hjemme er kanskje en større dealbreaker, men jeg skal snart flytte igjen etter å ha bodd hjemme et år (jeg er 29).

Jeg er veldig redd for å ikke være interessant for noen jenter..

Anonymous poster hash: b105e...45b

Skjønner jeg godt at du er...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg så kan det virke lettere for mannfolk (som er utdannet og er i jobb) å bli sammen med ei uføretrygda dame uten utdannelese enn det er for kvinner med utdannelse og jobb å bli sammen med en mann uten jobb og utdannelse.

Her henger det kanskje litt igjen holdninger fra gammelt av at mannen skal kunne ha evnen til å forsørge hjemmet økonomisk?

Endret av WubWub
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bor hjemme og går på nav?

Dealbreaker. Vil ha en med litt større ambisjoner og ressurser.

Anonymous poster hash: 3f25c...d3d

Hvis du ikke har utdannelse er du ikke aktuell. Lønnen er ikke det viktigste.

Anonymous poster hash: e70a8...e19

Enig med begge disse. Hadde vært uaktuell å bli sammen en 29-åring som fortsatt bor hjemme og får penger fra NAV. Hadde ikke hjulpet om du så hadde fått 30 000 i måneden fra NAV så lenge du bor hjemme og pengene kommer fra NAV og ikke en arbeidsgiver.

Anonymous poster hash: a2142...fb4

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du forsørge deg selv med den inntekten uten å ty til lån fra foreldre eller kredittkort? Om du kan, så er det ingen dealbreaker.

Anonymous poster hash: 1a659...211

Enig her.

Inntekt er ikke viktig for meg, så lenge han ikke er en slaur.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. No deal.

Med mindre du tar deg en utdannelse og får en jobb. Inntekt er dog ikke så viktig, så lenge den kommer av en jobb du med glede kan gå til.

Men flytt bort fra moren din. Ingen dame vil vel hjem til svigermor for å besøke kjæresten.

Iallefall ikke etter man passerer tenårene.



Anonymous poster hash: 1ed80...74f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

i utgangspunktet nei, bo hjemme og vane er jo ikke så attraktivt. utdannelse er også utrolig viktig for meg. Det sagt så kunne det gått om du hadde en helt utrolig fantastisk personlighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spiller ingen rolle for meg så lenge man kan forsørge seg selv.

Mvh Yvonne :heiajente:

Når du bor hos foreldrene dine og får penger fra nav,

forsørger du ikke deg selv.

Foreldrene dine gjør det. Og skattebetalerne.

Anonymous poster hash: 1ed80...74f

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som sier at "hvis du ikke har utdannelse er du ikke aktuell", kun 9% av norske menn har høyere utdannelse og 18% av menn har en bachelor.

Lykke til.. :laugh:

:popcorn: (men, det går jo an å hente seg en fra söta bror eller en annen nabo)

Endret av Noope
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg så kan det virke lettere for mannfolk (som er utdannet og er i jobb) å bli sammen med ei uføretrygda dame uten utdannelese enn det er for kvinner med utdannelse og jobb å bli sammen med en mann uten jobb og utdannelse.

Her henger det kanskje litt igjen holdninger fra gammelt av at mannen skal kunne ha evnen til å forsørge hjemmet økonomisk?

Er ikke holdninger fra gammelt av, det er preferanser / tiltrekningsmønstre.

Det er vanskeligere for en mann uten utdannelse, god inntekt og status og få en bra kvinne. Men det er like vanskelig for en kvinne som er overvektig eller ikke har utseende med seg å finne en attraktiv mann, selv om hun har en god karriere.

(Selvsagt unntak, men jevnt over).

Dette er jo helt basic, og det menn og kvinner svarer i undersøkelser, prioriterer og ser etter på datingnettsteder bekrefter det.

Betyr ikke at det er umulig for TS å finne en kvinne, men gode valgmuligheter har han ikke.

Anonymous poster hash: f690c...707

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...