Gå til innhold

Hvordan opplevde du å bli bedratt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jepp, et halvår etter vi ble sammen ble jeg oppringt av en kompis som var på fest som fortalte at kjæresten min hadde knullet rundt de siste månedene. Sikker som jeg var så avsluttet jeg vennskapet med han, ville ikke ha venner som juger. 6 år senere gikk det endelig opp et lys, hun hadde knullet rundt de siste 6 årene...

Jeg blir nok aldri meg selv igjen :/



Anonymous poster hash: e6bcc...4a1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sjokkerende at eksen kunne gjøre det. Vi har et barn samme og skulle flytte i hus. Helt til jeg fant at han hadde skrevet litt for intimt med en han møtte på byen. Han slettet og nektet for det så jeg ba hun andre om å sende alt han hadde skrevet til henne. Gjett hvem som flyttet inn to uker etter at jeg flyttet ut ? ..

Har heldigvis verdens beste kjæreste i dag :)

Anonymous poster hash: fd4dd...857

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På hvilken måte er det kvinnens feil at mannen er utro?

Anonymous poster hash: 116b6...f4b

Skjønner at det ble postet anonymt :P

Det kommer aldri til og være den andre sin skyld! Det ansvaret kan de ta alene!

For deg som mener det motsatte må jeg jo si du har en dårlig oppfatning av det!

La meg bare presisere, om du faktisk ikke har baller nok til og kommunisere og fortelle den andre parteren hva som foregår kan man faktisk ikke lukte seg frem til en løsning på "problemet"

Derved bærer du utroskapen alene.

Til deg som opplever det til stadighet.

Dette har du som en erfaring rikere! Du vil finne den rette mannen!

Ingen er motorisk utro, det handler om og ta ansvar for eget liv og komunisere.

Utroskap for meg kommer aldri til og bli akseptert, jeg har selv stått i det...

Det er vondt og tøft men til en trøst går det over :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror et knull hadde vært lettere enn å bli løyet til over så lang tid, at han pynter seg for henne, sender henne nattameldinger, flørter åpenlyst så alle unntatt meg vet det, nekter alt skylder på meg og kalte meg syk i hodet.

Jeg mistet troen på meg selv. Jeg trodde jeg var den eneste for ham. Nå vet jeg at det ikke stemmer. Jeg føler meg stygg. Før kunne jeg kle meg naken og tro ham når han sa jeg var deilig. Nå vet jeg han lyver. Jeg er stygg og dum.

Anonymous poster hash: 4095d...542

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror et knull hadde vært lettere enn å bli løyet til over så lang tid, at han pynter seg for henne, sender henne nattameldinger, flørter åpenlyst så alle unntatt meg vet det, nekter alt skylder på meg og kalte meg syk i hodet.

Jeg mistet troen på meg selv. Jeg trodde jeg var den eneste for ham. Nå vet jeg at det ikke stemmer. Jeg føler meg stygg. Før kunne jeg kle meg naken og tro ham når han sa jeg var deilig. Nå vet jeg han lyver. Jeg er stygg og dum.

Anonymous poster hash: 4095d...542

Uansett utroskap, så er det et svik!

At du føler deg sånn, er helt normalt. Synd du prøvde videre med den mannen. Han burde gjort alt for å bygge deg opp igjen!

For meg høres han ikke helt rigktig god ut, bare det vill latt meg skremme.

Move on, og se og finn deg den mannen som fortjener deg og gir deg den respekten du fortjener!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...