Gå til innhold

Hvordan opplevde du å bli bedratt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

..Og på hvilken måte ble du bedratt? På hvilken måte fikk du vite det, og hvor lenge har dere vært sammen?

Som mange andre har jeg nettopp opplevd dette, og det føles sinnsykt vondt. Kanskje vi kan finne litt trøst sammen!

Hilsen bedratt :(



Anonymous poster hash: 3abd1...9b5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du snakker om utroskap, ja?

Vel, jeg var ca 16-17 år og hadde fått meg min første kjæreste. Han bodde halvannen time unna meg, og vi ble sammen på første møte (lol). Og da jeg var 16, fantes det nettby, tenk, så etter han hadde vært hos meg den siste gangen (altså ca to måneder etter vi ble sammen), sa han at han tenkte tid til å "tenkte over forholdet". Jeg var 16 (ble 17 den måneden han "slo opp"), og han var 19 på det tidspunktet.

Dagen etter, fjernet jeg alt som hadde med han og gjøre på nettby. Fjernet hjertet i statusen o.l. (skammes når jeg tenker over det den dag i dag, skikkelig fjortissperiode...) Uansett, dagen etter så jeg at han ikke hadde fjernet det! Så jeg spurte han om det, og da fortalte han meg at han hadde blitt sammen med ei annen jente. Altså, han hadde vært utro, men ikke bare det, blitt sammen med ei annen jente mens han var med meg.

Jeg ble jo naturlig nok forbanna, så gjorde livet til den nye dama hans til et helvete. Stygg/feit var hu og. Men dette er jo 6-7 år siden nå, og jeg var jo fjortiss i hodet. Etter hvert viste det seg at hu var utro mot han da, så what goes around comes around! Haha :fnise:



Anonymous poster hash: 3ec09...fda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du snakker om utroskap, ja?

Vel, jeg var ca 16-17 år og hadde fått meg min første kjæreste. Han bodde halvannen time unna meg, og vi ble sammen på første møte (lol). Og da jeg var 16, fantes det nettby, tenk, så etter han hadde vært hos meg den siste gangen (altså ca to måneder etter vi ble sammen), sa han at han tenkte tid til å "tenkte over forholdet". Jeg var 16 (ble 17 den måneden han "slo opp"), og han var 19 på det tidspunktet.

Dagen etter, fjernet jeg alt som hadde med han og gjøre på nettby. Fjernet hjertet i statusen o.l. (skammes når jeg tenker over det den dag i dag, skikkelig fjortissperiode...) Uansett, dagen etter så jeg at han ikke hadde fjernet det! Så jeg spurte han om det, og da fortalte han meg at han hadde blitt sammen med ei annen jente. Altså, han hadde vært utro, men ikke bare det, blitt sammen med ei annen jente mens han var med meg.

Jeg ble jo naturlig nok forbanna, så gjorde livet til den nye dama hans til et helvete. Stygg/feit var hu og. Men dette er jo 6-7 år siden nå, og jeg var jo fjortiss i hodet. Etter hvert viste det seg at hu var utro mot han da, så what goes around comes around! Haha :fnise:

Anonymous poster hash: 3ec09...fda

stygg og feit var hun også? Voks opp da!!!

Anonymous poster hash: ca72c...831

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stygg og feit var hun også? Voks opp da!!!

Anonymous poster hash: ca72c...831

Når den nye er styggere enn den gamle blir det lagt merke til uansett hvor lite politisk korrekt det er å si høyt.

Anonymous poster hash: 116b6...f4b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg føltest det som om verden gikk i stykker. Som en langvarig panikkangst som ikke ga seg, sterk sorg, sinne, fortvilelse og depresjon. Jeg klarte ikke å tro på det for det at min mann gjorde noe slikt var mere usannsynlig for meg enn at det ville begynne å regne biler. Mannen gjorde alt rett å prøvde å fikse det han hadde ødelagt i ettertid. Vi jobbet, kjempet og jeg kom langt i bearbeidelsen, men så dukket hun opp igjen, hun stalket meg på internett og under den værste fortvilelsen som da oppsto så spontanaborterte jeg 13 uker på vei. Det hjalp ikke akkurat på selvbildet heller når hun var veldig lite pen. Mannen min ønsket virkelig å være utro, uansett hva han fikk puttet pikken inn i.

Vi kjemper ennå, men jeg vet ikke hvordan det kommer til å gå.



Anonymous poster hash: 116b6...f4b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg føltest det som om verden gikk i stykker. Som en langvarig panikkangst som ikke ga seg, sterk sorg, sinne, fortvilelse og depresjon. Jeg klarte ikke å tro på det for det at min mann gjorde noe slikt var mere usannsynlig for meg enn at det ville begynne å regne biler. Mannen gjorde alt rett å prøvde å fikse det han hadde ødelagt i ettertid. Vi jobbet, kjempet og jeg kom langt i bearbeidelsen, men så dukket hun opp igjen, hun stalket meg på internett og under den værste fortvilelsen som da oppsto så spontanaborterte jeg 13 uker på vei. Det hjalp ikke akkurat på selvbildet heller når hun var veldig lite pen. Mannen min ønsket virkelig å være utro, uansett hva han fikk puttet pikken inn i.

Vi kjemper ennå, men jeg vet ikke hvordan det kommer til å gå.

Anonymous poster hash: 116b6...f4b

Hvorfor har du ikke kvittet deg med han?

ts

Anonymous poster hash: 3abd1...9b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg føltest det som om verden gikk i stykker. Som en langvarig panikkangst som ikke ga seg, sterk sorg, sinne, fortvilelse og depresjon. Jeg klarte ikke å tro på det for det at min mann gjorde noe slikt var mere usannsynlig for meg enn at det ville begynne å regne biler. Mannen gjorde alt rett å prøvde å fikse det han hadde ødelagt i ettertid. Vi jobbet, kjempet og jeg kom langt i bearbeidelsen, men så dukket hun opp igjen, hun stalket meg på internett og under den værste fortvilelsen som da oppsto så spontanaborterte jeg 13 uker på vei. Det hjalp ikke akkurat på selvbildet heller når hun var veldig lite pen. Mannen min ønsket virkelig å være utro, uansett hva han fikk puttet pikken inn i.

Vi kjemper ennå, men jeg vet ikke hvordan det kommer til å gå.

Anonymous poster hash: 116b6...f4b

Hvorfor har du ikke kvittet deg med han?

ts

Anonymous poster hash: 3abd1...9b5

Det spør jeg om også.

Anonymous poster hash: 3ec09...fda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stygg og feit var hun også? Voks opp da!!!

Anonymous poster hash: ca72c...831

Ja, hun var stygg og feit i mine øyne. Det er ikke dermed sagt at han syntes det! Hun var stygg med meg i ettertid også, til tross for at det var HUN som stjal MIN kjæreste. Og hun kalte meg verre ting enn stygg og feit, så jeg har mitt på det rene når det gjelder hvordan jeg ser på henne.

Anonymous poster hash: 3ec09...fda

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg føltest det som om verden gikk i stykker. Som en langvarig panikkangst som ikke ga seg, sterk sorg, sinne, fortvilelse og depresjon. Jeg klarte ikke å tro på det for det at min mann gjorde noe slikt var mere usannsynlig for meg enn at det ville begynne å regne biler. Mannen gjorde alt rett å prøvde å fikse det han hadde ødelagt i ettertid. Vi jobbet, kjempet og jeg kom langt i bearbeidelsen, men så dukket hun opp igjen, hun stalket meg på internett og under den værste fortvilelsen som da oppsto så spontanaborterte jeg 13 uker på vei. Det hjalp ikke akkurat på selvbildet heller når hun var veldig lite pen. Mannen min ønsket virkelig å være utro, uansett hva han fikk puttet pikken inn i.

Vi kjemper ennå, men jeg vet ikke hvordan det kommer til å gå.

Anonymous poster hash: 116b6...f4b

Forresten, sinnsykt kjipt å høre om situasjonen din... kan ikke tenke meg hvor grusomt det er å miste et barn. Men det beste for deg vil være å forlate mannen din! Når du er med han, blir du jo konstant påminnet hva han gjorde. Og hva mener du med at hun stalket deg på internett?!

Anonymous poster hash: 3ec09...fda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er kanskje latterlig for noen, og ikke i nærheten av det mange andre opplever, men for meg er det å kysse noen andre utroskap.. Og det hadde jeg fortalt min samboer gjennom tre år. I sommer var han på byen med en vennegjeng, drakk seg dritings og kysset med en venninne han har vært mye med og som jeg har hatt litt kontakt med også. Han skjønte med en gang at han hadde gjort noe dumt, men han kunne ikke forklare hvorfor han gjorde det.. Der han kommer fra er det normalt å kysse venner, selv om du har kjæreste. Men han visste jo som sagt hvordan jeg så på ting. Men forstår fremdeles ikke hvorfor han kysset ho nå etter å ha visst hva jeg har ment en stund.. Han har aldri gjort noe sånt før heller..

Han la seg helt flat og vi er fremdeles sammen, men jeg ble veldig såret og har ikke noe kontakt med ho jenta mer. Heldigvis har ikke de vært noe sammen etterpå heller. Det tror jeg ikke at jeg hadde taklet.



Anonymous poster hash: 79cbf...603
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor har du ikke kvittet deg med han?

ts

Anonymous poster hash: 3abd1...9b5

Det spør jeg om også.

Anonymous poster hash: 3ec09...fda

Forresten, sinnsykt kjipt å høre om situasjonen din... kan ikke tenke meg hvor grusomt det er å miste et barn. Men det beste for deg vil være å forlate mannen din! Når du er med han, blir du jo konstant påminnet hva han gjorde. Og hva mener du med at hun stalket deg på internett?!

Anonymous poster hash: 3ec09...fda

Når man har vært sammen så lenge som vi har vært så gir man ikke opp forholdet ved ett ONS. Feil kan skje i ett langt forhold. Vi har ett liv sammen og han har vært perfekt på alle måter tidligere og etter har han gjort ALT riktig å han kjemper hardt for å vinne hele meg tilbake. Han hadde også en grunn til å handle som han gjorde som jeg til en viss måte gjorde at jeg kunne forstå hvorfor noe slikt skjedde, selv om jeg selvsagt ikke aksepterer den på noen som helst måte. Han angrer dypt og kaster nesten opp når jeg minner han på det de gangene jeg har tunge stunder.

Fremdeles etter utroskapet så har vi mange flere gode stunder enn negative og jeg mener ennå at han er en fantastisk mann. De første månedene etterpå var harde, men det blir færre å færre vonde dager etterhvert som tiden går. Vi vet ikke hvordan dette ender, men han er verdt å kjempe for til tross for det han gjorde mot oss. Jeg blir ikke konstant minnet på hva han gjorde når jeg er med han, men jeg blir hele tiden minnet på hvorfor jeg i første omgang begynte å elske han så høyt som jeg gjorde.

Når det gjelder stalkingen, så mener jeg stalking. Jeg vil ikke gå nærmere inn på det for ikke å gi henne noen ideer om det viser seg at hun er her å. Tviler sterkt på at hun kan finne meg som en anonymbruker men jeg tar ingen tjanser.

Anonymous poster hash: 116b6...f4b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde vært sammen i litt over et år da jeg tok han på fersken. Ble oppringt en natt av en god venn som hadde sett at han dreiv å styra med en dame på en bar. Vi bodde ikke offisielt sammen på denne tiden, og han var mest hjemme hos meg. Jeg hadde også nøkkel til hans leilighet. Denne lørdagskvelden skulle han ta noen øl med kompiser og jeg spurte om han kunne sove hjemme hos seg selv, da jeg skulle tidlig opp dagen etter og orker ikke en full mann kl 03 på natta.

Da jeg fikk telefonen fikk jeg sjokk, men fikk summet meg og tenkte jeg skulle kjøre opp til leiligheten hans.

Hvilket jeg gjorde. Låste meg inn og så et par damesko i gangen. Da jeg kom inn på soverommet lå han oppå henne i sengen.

Jeg måtte løpe ut i hagen for å spy. Før jeg satte meg i bilen og kjørte hjem.

Var helt ødelagt.

Dum som jeg var gikk jeg med på å prøve igjen. Men det gikk bare i moen uker så avsluttet jeg det. Var helt paranoid og kaldsvettet og skalv hver gang han var ute av leiligheten. Stolte ikke på han for fem flate øre.

Det gikk lang tid før jeg sluttet å ha mareritt på nettene. Lenge våknet jeg opp gjennomvåt av svette og skalv.

Er over det for lenge siden nå, men vet at om jeg skulle oppleve dette igjen (gud forby) så går jeg på dagen. Uansett hvor lang fortid man har sammen så er det for min del ikke verdt å ha så vondt.

Anonymous poster hash: cca83...f69

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk vite at min kjæreste gjennom mange år hadde hatt seg med andre 3 år etter vi hadde gått hvert til vårt. Det var hun som fortalte det, da vi møttes på et vorspiel hos felles venner. Hun syntes jeg så så kjent ut, og spurte rett ut om jeg hadde vært sammen med NN noen gang.

De hadde visst sneket rundt bak ryggen min når jeg var på jobb, hvis jeg var ute med venner, hjemme i vår leilighet som vi hadde sammen.

I og med vi begge var etablerte på hver vår kant når jeg fikk vite om det, var det ikke noe som ødela hverdagen der og da, men i ettertid føles det ganske sårt å vite at forholdet man hadde, at vi vokste opp sammen og gikk fra hverandre som venner... At alt egentlig var basert på løgn. Man føler seg ganske tapt da, selv om man blir verdsatt av andre.

Nå er jeg sammen med et herlig menneske, og vi bor sammen i hans hjemby. Selv om han aldri har vært utro, eller gitt meg grunn til å mistro han, så er det litt trust issues pga det NN gjorde mot meg for flere år tilbake.

Men, for min del, siden det er så lenge siden, må jeg bare jobbe med meg selv. Livet går videre, og NN har fått alle mulige sjanser til å innrømme det han gjorde i ettertid. Han snakker det alltid bort, og sier ting som "vi var så unge!". (vi var sammen fra jeg var 17 til 18 og fra 19 til 22. han var 23 da vi møttes og 29 da det ble slutt. synes ikke vi var fjortisser akkurat.)

Jeg får vondt av historien din, AB,og håper dere kommer styrket ut av det på sikt. All lykke på veien!



Anonymous poster hash: a1487...12e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg følte meg verdiløs, ydmyket, deprimert og kvalm. Kastet opp i dagesvis. Etter at både kjæreste nr 1, 2 og 3 alle hadde vært utro mot meg, fant jeg ut at det enten må være noe alvorlig galt med meg eller alle gutter jeg finner meg, og bestemte meg for å aldri bli forelsket igjen. Singel på femte året nå. Utroskap er noe av den verste dritten som finnes.

Anonymous poster hash: 6be91...839

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

^ meg over her. Alle var forresten veldig fysisk utro. ;-)

Anonymous poster hash: 6be91...839

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følte meg verdiløs, ydmyket, deprimert og kvalm. Kastet opp i dagesvis. Etter at både kjæreste nr 1, 2 og 3 alle hadde vært utro mot meg, fant jeg ut at det enten må være noe alvorlig galt med meg eller alle gutter jeg finner meg, og bestemte meg for å aldri bli forelsket igjen. Singel på femte året nå. Utroskap er noe av den verste dritten som finnes.

Anonymous poster hash: 6be91...839

Kanskje det er noe gale med deg siden alle er utro da?. Tror ikke helt jenter skjønner at ofte er de problemet selv.

Anonymous poster hash: c983b...290

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er noe gale med deg siden alle er utro da?. Tror ikke helt jenter skjønner at ofte er de problemet selv.

Anonymous poster hash: c983b...290

På hvilken måte er det kvinnens feil at mannen er utro?

Anonymous poster hash: 116b6...f4b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...