Gå til innhold

Flere som lever et "ekstra" liv i hodet?


Gjest *kokos*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I min drømmeverden er jeg med verdens vakreste kvinne og reiser jorden rundt ^^,

er selv jente i en godt etablert familie med en fantastisk mann og barn :)

Anonymous poster hash: 31667...749

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan sluttet den?

Hadde egentlig ikke nå bestemt måte å avslutte den på. Jeg sluttet bare å dagdrømme "serien", gikk lei :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det som fikk meg til å overleve barndommen med sinne i behold. Jeg hadde en fantasiverden der alt var bra og begge foreldrene mine var normale. Uansett hvor jævlig hverdagen ble, så var fantasiverden et sted jeg kunne flykte til og få trøst. Jeg er nå 23 år gammel. Noen av karakterene har død, men andre har forandret seg. Det er nye karakteren og handlingen er litt mer "voksen" til tider, men det er den samme "verden". Vi har daglige samtaler, dem hjelper meg med problemer i den virkelige verden og jeg løse opp i problemer jeg har skapt der.

Ellers dagdrømmer ofte at jeg er hovedpersonen i filmer eller manga jeg liker. Jeg er for eksempel pirat i "One piece" . Samboeren syns jeg er litt små galen til tider, men jeg kjeder meg i hvertfall ikke. :laugh:



Anonymous poster hash: eb777...d09
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg dagdrømmet nest i de periodene jeg er ensom. Ofte typiske love-storys. Også våkner jeg litt og innser at jeg lever det livet, sånn omtrent i hvert fall.

For et år siden drømte jeg om å bo på en gård, lite hvitt hus med en skikkelig bondegutt/mann. Han skulle være bred over skuldrene, høy, mørkt hår og markert på kroppen.

Jeg lever dette livet nå!!

Anonymous poster hash: d4692...722

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg dagdrømmer. Som oftest når jeg har på YouTube-videoer, og da er jeg en fantastisk sanger og danser! Sexy som få. Og så kan jeg dagdrømme om at jeg holder foredrag, hvor jeg virkelig kan mye om emnet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagdrømmer du? Isåfall hvor ofte, og om hva?

Jeg er godt gift med barn, hus og god jobb. Fornøyd med livet, selv om en selvsagt kunne tenke seg å ha valgt et og annet annerledes.

Jeg har alltid dagdrømt mye, og spesielt de siste åra føler jeg at dette gir meg utløp for mye. Jeg drømmer laaange sekvenser, nesten som såpeoperaer.

Jeg har vært sammen med de fleste rike og berømte menn her i verden, jeg har vært rockestjerne og hemmelig låtskriver, skrevet verdens beste bok, hatt et hemmelig forhold på jobben, ja you name it.

I dagdrømmene mine er jeg på mystisk grunn blitt singel, ung og barnløs.

Jeg dagdrømmer om når jeg kjeder meg, og ofte gleder jeg meg til neste anledning.

Flere som har det sånn?

Å herrelighet for et deilig innlegg!

Jeg gjør akkurat det samme. Får utløp for et liv jeg ikke har.

Gjør det stort sett når jeg skal sove. Later som jeg er sinnsykt pen og godt likt av alle. Bytter ofte kjæreste og hva som skjer meg, men det er så befriende.

Så sinnsykt gøy å se at det er flere!

Anonymous poster hash: eb1ae...aa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dama hans:

john-cena.jpg

Eller Vin Diesel..

De elsker meg over alt på jord og jeg har en fantastisk sangstemme

Endret av AloeVera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phew!! :ler: Så godt å høre at det er flere. Kjenner meg veldig godt igjen i flere beskrivelser her. Man har jo et lite dobbeltliv ved siden av det vante og kjedelige. Har hatt usedvanlig mange kjærlighetsforhold i mitt langsingle liv. :plystre:

Strengt tatt tror jeg det er det som har gjort at jeg har beholdt normalt vett og et minimum av sosial kompetanse oppgjennom. Vesentlig mer sosial i mitt hode enn i virkeligheten. Det kjipe er når en er ute og går med en samtale i hodet, og blir litt hissig på motparten eller begynner å le. Jeg er selvsagt en stor komiker i mitt hode må vite. :lillesky:

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dagdrømte en del før, men nå er det sjeldent og bare i korte øyeblikk. Synd, for det er deilig å drømme seg bort, tror jeg må "øve" meg mer på det igjen. Jeg bekymrer meg mest om hverdagen, alt man burde gjøre, ikke rekker osv osv, ikke noe moro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest avocadoen

Jeg dagdrømmer rett før jeg sovner (er min taktikk for å sovne), men ellers dagdrømte jeg mye mer før. Jeg vet ikke hvorfor det er slik. Kan ha noe med at jeg føler jeg har det så bra nå at uansett hva annet enn virkeligheten jeg tenker på så blir det aldri bedre enn det som er nå. Det er vel kanskje bra. Det er heller ikke sjeldent jeg har hatt på headset, skrudd på beyonce eller noe slikt og latet som jeg var henne og hadde konsert :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hele tiden!

Jeg er som regel en kjent Hollywood-skuespiller, som er kjempegodt likt og vunnet masse priser. Jeg har diktet opp karakterer i mange TV-serier. Andre ganger har jeg kjempeflott sangstemme og vinner Idol :fnise: Jeg er alltid veldig pen og har mange venner, ganske annerledes fra hvordan jeg egentlig er. Noen ganger føler jeg at jeg dagdrømmer alt for mye og at det går utover det ekte livet mitt. Men det er så deilig å bare "rømme" vekk til en annen verden.



Anonymous poster hash: 12de1...c23
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

Nei, har aldri hatt en dagdrøm før :) Men jeg tenker utrolig mye da. Tankene går litt i surr av og til - blir litt krøll oppi der... :fnise:

Endret av lillelarve
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jepp. I dagdrømmene mine har jeg vunnet i lotto og har et hvitt hus rett utenfor byen.

Er utdannet innen gyn. og spesialisering i nyfødt-med.

Ofte singel og barnløs, med kroppen jeg hadde før graviditet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fallerifallera

Sliter faktisk med at jeg nesten dagdrømmer FOR mye :fnise: Istedenfor å gjøre viktige oppgaver osv, forsvinner jeg inn i drømmene. Det er veldig deilig, men må også passe på at det ikke tar overhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Lurer på om det fins skjulte forfattere i denne tråden gitt.

Morsom tråd.

Har ikke mange dagdrømmer,men har ofte drøm om å få en pris,men kun for å kunne holde takketale.

Syns det er vanskelig å uttrykke hvor takknemlig jeg er mot folk,eller si hvor mye ting de har sagt/gjort har betydd. En kan liksom ikke si sånt uten grunn,for da kan folk tro du skal dø eller noe,-det føler ihvertfall jeg. Vi nordmenn gir ikke mye urykk for sånt uten grunn.

Så det hadde vært veldig ok å få kringkastet det til alle som tror jeg har glemt dem eller noe.

Hva jeg eventuellt skulle få noen pris for,har jeg virkelig ingen ide eller formening om :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har aldri hatt en dagdrøm før :) Men jeg tenker utrolig mye da. Tankene går litt i surr av og til - blir litt krøll oppi der... :fnise:

Som regel blir dagdrømmene en hvile fra alle grubleriene for meg. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...