Gå til innhold

Fortelle han at jeg hadde sex med en annen mens vi datet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For en liten stund siden, datet jeg to samtidig (jeg er ikke stolt av dette). Han første hadde jeg datet i ca 1-2 måneder, men jeg var litt usikker på han, og da traff jeg en annen (ikke planlagt). Jeg datet han (ikke planlagte) i kanskje 1-2 uker før jeg hadde sex med han. Jeg innså med en gang etterpå at jeg hadde gjort et skikkelig stort feilgrep, og avsluttet det like etter. Deretter ordnet jeg opp i det med han første, og nå er det han jeg er fullstendig forpliktet til. Nå er dette som sagt en stund siden, og jeg har datet han første en stund siden det nå, og tror jeg er forelsket i han uten at jeg kan si det med sikkerhet. Men jeg har i alle fall følelser!

Spørsmålet er om jeg skal fortelle han om det lille jeg drev på med, med han andre? Jeg hadde sex med han én gang, mens med han første, har jeg hatt masse sex med både før og etter dette skjedde.

Jeg vet virkelig ikke, for jeg vil ikke ødelegge det jeg har med han jeg er med nå. Han er en utrolig fin fyr, og jeg vil ikke såre han heller. Men fortjener han å vite om dette? Jeg har så inmari dårlig samvittighet. Jeg vet jeg ikke var sammen med han da det skjedde, men jeg føler meg så ussel... :(



Anonymous poster hash: 85120...17c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, han fortjener ikke å vite dette om dere ikke var forpliktet på det tidspunktet dette skjedde. Ikke fortell ham noe. Du var jo ikke utro. Nyt den nye kjæresten din og se fremover :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, han fortjener ikke å vite dette om dere ikke var forpliktet på det tidspunktet dette skjedde. Ikke fortell ham noe. Du var jo ikke utro. Nyt den nye kjæresten din og se fremover :)

Tusen takk for svar! Ble litt lettere til sinns nå :)

Det er alltid deilig å få et annet syn på det, enn min egen samvittighet og tankegang :P

Anonymous poster hash: 85120...17c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nei, jeg var jo ikke utro. Kunne ikke levd med meg selv om det var tilfellet, for da hadde jeg fortalt det uansett. Jeg hater, hater, hater utroskap og ville aldri ved mine fulle fem gjort dette mot en partner...



Anonymous poster hash: 85120...17c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt burde du fortelle han om dette! Om du mener han ikke fortjener å få høre sannheten, hvorfor tror du at du fortjener ham?

Hvordan han reagerer er jo opp til han, om det vil ødelegge stort for dere eller ikke. Avhenger vel av hvordan denne fyren er og hvilket forhold han har til sex. Og hvis det ødelegger så kunne det like gjerne ha blitt ødelagt av noe annet også, men hvis ikke det ødelegger, så er det fint å kunne få luftet sannheten for dere begge.

Anonymous poster hash: 2b77d...03a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, slapp helt av. Du har ikke gjort noe galt her. Det er da fullt lovlig å hooke opp med andre så lenge man er singel? :)

Ikke fortell han noe med mindre det betyr noe, noe jeg tipper det ikke gjør siden han her nå er kjæresten din. Typen din vil ikke gagne noe på å vite det ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en liten stund siden, datet jeg to samtidig (jeg er ikke stolt av dette). Han første hadde jeg datet i ca 1-2 måneder, men jeg var litt usikker på han, og da traff jeg en annen (ikke planlagt). Jeg datet han (ikke planlagte) i kanskje 1-2 uker før jeg hadde sex med han. Jeg innså med en gang etterpå at jeg hadde gjort et skikkelig stort feilgrep, og avsluttet det like etter. Deretter ordnet jeg opp i det med han første, og nå er det han jeg er fullstendig forpliktet til. Nå er dette som sagt en stund siden, og jeg har datet han første en stund siden det nå, og tror jeg er forelsket i han uten at jeg kan si det med sikkerhet. Men jeg har i alle fall følelser!

Spørsmålet er om jeg skal fortelle han om det lille jeg drev på med, med han andre? Jeg hadde sex med han én gang, mens med han første, har jeg hatt masse sex med både før og etter dette skjedde.

Jeg vet virkelig ikke, for jeg vil ikke ødelegge det jeg har med han jeg er med nå. Han er en utrolig fin fyr, og jeg vil ikke såre han heller. Men fortjener han å vite om dette? Jeg har så inmari dårlig samvittighet. Jeg vet jeg ikke var sammen med han da det skjedde, men jeg føler meg så ussel... :(

Anonymous poster hash: 85120...17c

Haha, dette er helt likt som min situasjon jo. Er du meg i fortiden?

Jeg datet også en fyr i et par måneder som jeg også var usikker på. Jeg traff Også plutselig en annen og gikk på noen dater med han samtidig som jeg datet han andre. Vi hadde også sex. Hvilket jeg også angret på og avsluttet. Og fant også ut at jeg hadde følelser for han første og ville forplikte meg til han.

Nå kan du få muligheten til å se inn i fremtiden.. Hehe.

For da jeg satt i det samme dilemmaet som du er i dag: Skal jeg fortelle det til han eller ikke..? Vi var jo tross alt ikke sammen, men jeg hadde allikevel fryktelig dårlig samvittighet..

Vil du høre resten av historien?

Anonymous poster hash: e05fc...e1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, dette er helt likt som min situasjon jo. Er du meg i fortiden?

Jeg datet også en fyr i et par måneder som jeg også var usikker på. Jeg traff Også plutselig en annen og gikk på noen dater med han samtidig som jeg datet han andre. Vi hadde også sex. Hvilket jeg også angret på og avsluttet. Og fant også ut at jeg hadde følelser for han første og ville forplikte meg til han.

Nå kan du få muligheten til å se inn i fremtiden.. Hehe.

For da jeg satt i det samme dilemmaet som du er i dag: Skal jeg fortelle det til han eller ikke..? Vi var jo tross alt ikke sammen, men jeg hadde allikevel fryktelig dårlig samvittighet..

Vil du høre resten av historien?

Anonymous poster hash: e05fc...e1c

Vil gjerne høre resten av historien?

Anonymous poster hash: e00c4...d08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde fått utrolig dårlig samvittighet, men han har ikke noe med det. Dere har ikke forpliktet dere og ser for meg det er mange som dater opp til flere menn samtidig. Ikke tenk på det, dere var ikke sammen :) nyt heller tiden fremover :)



Anonymous poster hash: e00c4...d08
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt burde du fortelle han om dette! Om du mener han ikke fortjener å få høre sannheten, hvorfor tror du at du fortjener ham?

Hvordan han reagerer er jo opp til han, om det vil ødelegge stort for dere eller ikke. Avhenger vel av hvordan denne fyren er og hvilket forhold han har til sex. Og hvis det ødelegger så kunne det like gjerne ha blitt ødelagt av noe annet også, men hvis ikke det ødelegger, så er det fint å kunne få luftet sannheten for dere begge.

Anonymous poster hash: 2b77d...03a

Idiotisk råd.

NEI, NEI, NEI!! Du har ikke gjort noe galt, Ts, og skal ikke si noe. Ikke ha dårlig samvittighet, heller.

Anonymous poster hash: f06aa...8da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei! Dere hadde ikke forpliktet dere til hverandre og du innså at du følte det var feil og ordnet opp. Det holder:-)

Anonymous poster hash: 76cf0...f2b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, på et så tidlig stadie er man ikke forpliktet til hverandre. Ikke ha dårlig samvittighet, for alt du vet kan jo han fyren ha gjort det samme mot deg.



Anonymous poster hash: c6b62...eb3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde fått utrolig dårlig samvittighet, men han har ikke noe med det. Dere har ikke forpliktet dere og ser for meg det er mange som dater opp til flere menn samtidig. Ikke tenk på det, dere var ikke sammen :) nyt heller tiden fremover :)

Anonymous poster hash: e00c4...d08

Jeg synes at man skal holde seg til en date om gangen. Jeg må ærlig innrømme at jeg hadde blitt kjempe-skuffet hvis en date av meg hadde sex med en annen mens meg og han datet.

Men du har ingen valg. Hvis du vil beholde han så kan du ikke fortelle det, for hvis du forteller han så vil du miste han, tror jeg. Så du har ikke et valg.

Endret av Meline37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vena Cava

Du har jo ikke gjort noen galt. Men jeg hadde nok fortalt han det, for å slippe å gå rundt med denne "hemmeligheten" i evig tid. Har holdt hemmeligheter for kjærester før og det er fryktelig å gå rundt i frykt for at han skal finne det ut på annen måte enn at man forteller det selv. Da blir det jo plutselig mye værre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du med sikkerhet at han ikke hadde sex med andre i denne fasen? Dere var jo ikke sammen.

Majoriteten av menn jeg kjenner dater flere om hverandre. Kvinner også. Er man singel så er man singel. Vil man ikke treffe andre eller at den man dater treffer andre må man rett og slett at den samtalen.

Du har ikke gjort noe galt og det er ingen grunn til å fortelle ham dette.

Anonymous poster hash: 40666...0d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde noe lignende, men min "andre" var bare en ONS da. Men jeg har ikke sagt noe, da vi bare hadde vært på 2-3 dater på det tidspunktet og det var ikke seriøst enda. Skjønner ikke hvorfor jeg potensielt skal ødelegge et kjempefint forhold pga noe som skjedde før vi hadde blitt ordentlig kjent engang.

Ikke si noe du, TS! Du har ikke gjort noe galt :)



Anonymous poster hash: 428fc...cef
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vil gjerne høre resten av historien?

Anonymous poster hash: e00c4...d08

Resten av historien: Jeg bestemte meg til slutt for å fortelle han om det. Han tok det som et større sjokk enn jeg hadde sett for meg. Og etter den dagen tror jeg han fikk et nytt syn på meg. Han følte vel at jeg ikke hadde tatt noen ting seriøst. Og sluttet vel også gradvis å ta ting seirøst selv. Han hadde såklart ingen rett til å være sur ettersom vi ikke var sammen, men det ødela allikevel en del.

Hadde jeg skulle gjort det samme om igjen i dag, så hadde jeg faktisk ikke sagt det.

Det var bare unødvendig, vi var tross alt ikke sammen. Det var bare et fryktelig dårlig valg.

Anonymous poster hash: e05fc...e1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde dumpet deg hadde jeg funnet ut du lå med andre mens vi datet.



Anonymous poster hash: 5b8ff...b47
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Jeg hadde ikke sett på det som positivt akkurat, spesielt siden du gjorde det etter at dere hadde datet en stund også.

Hadde jeg fått høre noe slikt hadde jeg nok blitt såret. Vet ikke hva jeg hadde gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.

Nei, jeg kan ikke 100 % vite at han ikke har pult ei annen dame, men jeg stoler nok på han til å vite at han kun vil ha meg nå. Og om han hadde ligget med en annen dame, så ville ikke jeg visst om det, for det hadde bare ødelagt det fine vi har sammen nå.

Jeg vet at på den tiden jeg var usikker på han, så pratet han med andre jenter på nettdating. Men vi ordnet opp i det, snakket om det og nå er alt helt i orden.

Men takk for alle svar :-) jeg har ikke fortalt han noe, og jeg tror ikke jeg kommer til å gjøre det heller.



Anonymous poster hash: 85120...17c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...