Gå til innhold

FY F! En fyr på 35 har hatt sex med min datter på 18!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde bare skrevet en sms til denne fyren (la oss kalle dere Victoria/Kjell):

"Jeg setter ikke pris på at en mann i din alder har seksuell omgang med min datter Victoria. Hun er bare 18 år gammel og bør få oppdage seksualitet med jevnaldrende, ikke utnyttes av en mann som er dobbelt så gammel som henne. Du burde skamme deg. Hilsen Kjell".

Denne sms'en er ikke truende eller upassende, men han fyren burde få kjenne på skammen i at du som far vet dette her.



Anonymous poster hash: cea5c...a21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde bare skrevet en sms til denne fyren (la oss kalle dere Victoria/Kjell):

"Jeg setter ikke pris på at en mann i din alder har seksuell omgang med min datter Victoria. Hun er bare 18 år gammel og bør få oppdage seksualitet med jevnaldrende, ikke utnyttes av en mann som er dobbelt så gammel som henne. Du burde skamme deg. Hilsen Kjell".

Denne sms'en er ikke truende eller upassende, men han fyren burde få kjenne på skammen i at du som far vet dette her.

Anonymous poster hash: cea5c...a21

Og sendt kopien til dama/kona.. *host host*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde bare skrevet en sms til denne fyren (la oss kalle dere Victoria/Kjell): "Jeg setter ikke pris på at en mann i din alder har seksuell omgang med min datter Victoria. Hun er bare 18 år gammel og bør få oppdage seksualitet med jevnaldrende, ikke utnyttes av en mann som er dobbelt så gammel som henne. Du burde skamme deg. Hilsen Kjell". Denne sms'en er ikke truende eller upassende, men han fyren burde få kjenne på skammen i at du som far vet dette her. Anonymous poster hash: cea5c...a21

"Dattera di liker å få den i rompa." Hadde jeg svart på noe slikt vås.

Anonymous poster hash: ace7d...158

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke problemet med det.

Datteren din er heldig som har anledning til å få en innføring i sexlivet av en med mer erfaring enn av en 18-åring som... Vips...! Ferdig!

Anonymous poster hash: fb07f...2a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest hele tråden her, men reagerer litt på at så mange hevder at faren ikke har noe med dette å gjøre i det hele tatt. Greit at hun er 18 år gammel, men man lærer så lenge man lever - og det er mer riktig enn galt at foreldre føler et ansvar for sine barn til de er mer enn 18 år gamle.

Selvfølgelig, han kan ikke styre hennes handlinger og valg fullt ut. Men å ligge med en opptatt mann er uansett ikke helt moralsk riktig (om hun var klar over at han hadde dame såklart), og jeg skjønner godt at han reagerer. Også fordi denne mannen kun var ute etter sex, noe datteren hans kanskje ikke helt klarer å innse selv. Og han vil vel neppe at hun skal bli utnyttet/såret.

Så det er jo bare på sin plass at han prater med datteren sin om det som har skjedd. Men så er det jo lettere å lære av sine egne feil her i livet, enn av andre sine råd - så det vil jo ikke garantere at noe lignende ikke skjer igjen. Men et poeng er jo at man hjelper til med veiledning så langt man kan - særlig når det er snakk om familie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest hele tråden her, men reagerer litt på at så mange hevder at faren ikke har noe med dette å gjøre i det hele tatt. Greit at hun er 18 år gammel, men man lærer så lenge man lever - og det er mer riktig enn galt at foreldre føler et ansvar for sine barn til de er mer enn 18 år gamle.

Selvfølgelig, han kan ikke styre hennes handlinger og valg fullt ut. Men å ligge med en opptatt mann er uansett ikke helt moralsk riktig (om hun var klar over at han hadde dame såklart), og jeg skjønner godt at han reagerer. Også fordi denne mannen kun var ute etter sex, noe datteren hans kanskje ikke helt klarer å innse selv. Og han vil vel neppe at hun skal bli utnyttet/såret.

Så det er jo bare på sin plass at han prater med datteren sin om det som har skjedd. Men så er det jo lettere å lære av sine egne feil her i livet, enn av andre sine råd - så det vil jo ikke garantere at noe lignende ikke skjer igjen. Men et poeng er jo at man hjelper til med veiledning så langt man kan - særlig når det er snakk om familie.

Du har naturligvis rett i det meste du sier her og jeg er i grunnen stort sett enig.

Men! Ordlyden i HI tydet absolutt ikke på at pappaen var helt på denne linjen. Det var i grunnen mest det jeg reagerte på og årsaken ti lat jeg linket til den artikkelen jeg gjorde.

Den beskriver en veldig fornuftig tilnærming til emnet føler jeg. Kan egentlig ikke leses for ofte så jeg poster den igjen jeg: http://goodmenproject.com/ethics-values/brand-dear-daughter-i-hope-you-have-awesome-sex/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vært artig å høre hvordan denne myndige jenta så på dette selv?

Det at han er opptatt er problemet, ikke alderen slik jeg ser det.

Faren kan jo ta en prat med henne, men da blir det i forhold dette.

Det er vel også trolig at hun "bare var ute etter sex"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil si det går mer på oppdragelsen til jenta her.det blir for dumt å legge all sskylda på mannen

Endret av BoH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

han er en taper i mine øyne uansett hva slags jobb han har. En mann på 35 om har sex med en 18-åring er en taper selv om han er atlet.

beklager, men jeg har store problemer med å respektere denne mannen. Faren til jenta er pissed, det skjønner jeg godt. Det kan han gjøre noe med, for å rette opp den kosmiske balansen i universet ;)

Man kan ikke vedta seg vekk fra de grunnleggende instinkter selv om man ønsker det. Om denne mannen fremstod som attraktiv for en 18-åring vil jeg nok anta at han så rimelig bra ut selv.

At faren til jenta er pissed er nå så, men han må samtidig akseptere at jenta hans har blitt voksen og ansvarlig for egne handlinger.

Å "gjøre noe med" en 35-åring kan raskt slå tilbake på han selv, for alt han vet er 35-åringen godt trent, i sin beste alder og kan sende faren til helvete i selvforsvar.

Anonymous poster hash: 35e1f...e19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, fytti grisen. Jeg hadde også blitt forbanna! Fyren er jo en gammel gris. Spiller ingen rolle om det er lovlig eller ei, hadde det vært min datter burde han ha løpt... langt! Anonymous poster hash: fb1b2...e2e

Det er med sånne svar jeg lurer på om alderssammensetningen her på forumet er den samme som på Klaraklok. Sukk.

Anonymous poster hash: 4ce99...815

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tilegg hadde dattera sex med en mann i et forhold. For alt vi vet kan hun ha forført denne mannen

Ville tatt en alvorsprat med dattera om moraler her! Man går ikke etter en mann i et forhold

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke problemet med det.

Datteren din er heldig som har anledning til å få en innføring i sexlivet av en med mer erfaring enn av en 18-åring som... Vips...! Ferdig!

Anonymous poster hash: fb07f...2a7

HELDIG! Hahahha.. Det er ingen garanti at han er god i sengen engang.

Anonymous poster hash: 0389d...3b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva har du lært henne? At man ikke innleder forhold til menn som er opptatt

Mange har stor aldersforskjell, og det går bra

Din datter er myndig...slapp av



Anonymous poster hash: 52d97...415
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann i den alderen vil bare en ting med en så ung pike, så skjønner du er forbannet. Du sier han er i et forhold. Visste datteren din dette på forhånd og vet dama hans om dette?

Anonymous poster hash: 55d9b...cf0

Det er mengder av unge piker som er ute etter samme ting.

Anonymous poster hash: 5027e...039

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har veldig lyst til å ta han for meg. Alderen hans er en ting, men det er også helt vesentlig at faktisk er i et annet forhold (!!!).Samtidig har han jo ikke gjort noe straffbart, men synes og vil tro de fleste ser hvorfor dette opprører meg? Har tatt en alvorsprat med min datter etter at dette kom for dagen. Men kjenner det fortsatt brenner inni meg i forhold til denne mannen. Er det rett av meg å si noe til han? Og hvordan skal jeg i så fall gå fram? Jeg vet godt hvem han er.

Hilsen sint far :kjempesinna:

Anonymous poster hash: f06f1...e0a

du har All din rett til å både være sinna og syns du har all din rett til og si fra til denne mannen som er 17år eldre... uff... føler med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HELDIG! Hahahha.. Det er ingen garanti at han er god i sengen engang.

Anonymous poster hash: 0389d...3b5

du kan umulig være far skjønner jeg.

Anonymous poster hash: 2dd08...c6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er dattera di hore?

Anonymous poster hash: d7e94...3f6

blir rent sjokkert over svarene til enkelte her inne.. syns jeg var meget stygt skrevet av deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veldig lyst til å ta han for meg. Alderen hans er en ting, men det er også helt vesentlig at faktisk er i et annet forhold (!!!).Samtidig har han jo ikke gjort noe straffbart, men synes og vil tro de fleste ser hvorfor dette opprører meg? Har tatt en alvorsprat med min datter etter at dette kom for dagen. Men kjenner det fortsatt brenner inni meg i forhold til denne mannen. Er det rett av meg å si noe til han? Og hvordan skal jeg i så fall gå fram? Jeg vet godt hvem han er.

Hilsen sint far :kjempesinna:

Anonymous poster hash: f06f1...e0a

Men at du objektifiserer en kvinne på 18 år og reduserer henne til noe en "har sex med" (mennesker av verdi har sex. De blir ikke "hatt sex med" - det er gjenstander, det), det er heeelt ok? :klo:

Få deg nye holdninger, ts. Din datter, en voksen kvinne, kan ha sex med hvem pokker hun vil. Det er kun (og kun bare) din sak dersom hun ble tvunget - og da kun (og kun bare) om hun selv involverer deg. Selv om hun velger å knulle hele det lokale fotballaget - ja - så raker det ikke deg.

Så gå til din datter og be ydmykt om tilgivelse og håp at du ikke har ødelagt forholdet til henne for alltid. Hadde du vært min far ville du fått deg en skyllebøtte du sent ville glemme. men heldigvis har jeg ikke mansjåvinister i slekta. Fy skamme deg, ts.

Anonymous poster hash: a6288...48b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...