Gå til innhold

Det mest skuffende/turn off du har opplevd ved drømmemannen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

At han ikke er en bekjent av dobørste men han er fortsatt drømmemannen ❤️

Haha, sånn er svigerfaren min og! Men han er lykkelig gift på 34. året, så det finnes noen bra menn blant de som tror dobørsten kun er der til pynt.

Anonymous poster hash: 50048...b68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har aldri hatt noen andre drømmemenn enn meg selv , så kan vel ikke akkurat si at noen har skuffet meg.

Hadde jeg kunnet klone meg selv så hadde jeg nok blitt sammen med meg selv og ettersom jeg vet selv hva jeg liker best så hadde jeg neppe blitt skuffet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...

Det er fort gjort og gjør i grunn ingenting. Er glad for at du har funnet en bra fyr som passer deg bra. Takk for at du fjernet innlegget og ti plusspoeng til deg for svaret ditt!

Endret av Klatt
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er fort gjort og gjør i grunn ingenting. Er glad for at du har funnet en bra fyr som passer deg bra. Takk for at du fjernet innlegget og ti plusspoeng til deg for svaret ditt!

Takk for forståelse. Var jo meint som tull, men vart bare dumt. Har seriøst vondt i magen endå, er så flau og har så dårlig samvittighet. Igjen; Unnskyld! Håper alt er bra med dere også!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er altså sammen med drømmemannen min, men det mest turnoff med han er vel at han og en kompis har runket og sugd hverandre

Anonymous poster hash: d948d...f91

Snakker du om eksen min eller? Ekkelt 😷😂

Anonymous poster hash: 836f4...589

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datet en fyr en periode som var kjempe deilig, flott jobb, god økonomi og var veldig snill. En kveld skulle han sove hos meg, men så kom han plutselig på at han hadde glemt proteinshaken hjemme. Skal sies at han store deler av kvelden også snakket om hvor mange kg han tok på vektene og hvor sterk han var også. Det var så viktig for han at han måtte reise hjem. Han skjønte ikke hvorfor jeg ikke ønsket noe mer med han...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datet en fyr en periode som var kjempe deilig, flott jobb, god økonomi og var veldig snill. En kveld skulle han sove hos meg, men så kom han plutselig på at han hadde glemt proteinshaken hjemme. Skal sies at han store deler av kvelden også snakket om hvor mange kg han tok på vektene og hvor sterk han var også. Det var så viktig for han at han måtte reise hjem. Han skjønte ikke hvorfor jeg ikke ønsket noe mer med han...

:fnise: Skulle han stille i konkurranse eller? En vanlig treningsfyr ville aldri ha gjort dette..

Anonymous poster hash: 2969e...2bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var helt perfekt. Vi hadde like interesser som trening, gåturer på fjellet, og reising og annet (jeg advokat, han økonom). Han hadde en ganske stor formue, han var veltrent og kjekk, og hadde en familie som kom godt overrens med meg og min familie.

Men...

Han endte opp med å flytte til Sveits på grunn av jobb, og tåpelige meg var for redd til å flytte med han slik at forholdet endte. Nå angrer jeg bittert, men han er gift med en annen så ingenting jeg kan gjøre nå...

Anonymous poster hash: 73178...d7b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hadde du vært drømmedamen hans hadde du bedt han slutte og han hadde sluttet for deg.

Anonymous poster hash: 452e5...02e

Jeg hadde ingenting som helst med hva han røykte. Rus har dessuten en lei tendens til å være førsteprioritet.

Anonymous poster hash: afc7a...9c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er altså sammen med drømmemannen min, men det mest turnoff med han er vel at han og en kompis har runket og sugd hverandre

Anonymous poster hash: d948d...f91

:hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var så vant til at damene la seg etter ham at han ikke følte han trengte å gjøre en innsats i senga :P Jeg måtte alltid sitte på toppen, og han lå der med armene langs sida og et intenst glis. Var egentlig ganske creepy når jeg tenker på det...han var også glad spytt...skulle kline med masse, masse spytt, og det var litt sånn bikkjefølelse i det hele. Gjerne spytte i min munn og. Jeg synes det var ekkelt, men hva gjør man ikke for sin kjære?

Men redd for andre kroppsvæsker var han...han taklet ikke synet av sin egen sæd, og han spurte meg hvorfor jeg gikk på toalettet etter sex. Trodde visst at vaginaen min sugde til seg sæden som en svamp! Ikke den skarpeste dorullen på verandaen altså.

Fyren var nesten 30 :P

Anonymous poster hash: 50048...b68

No offence, men nå lo jeg så hardt at jeg holdt på å kveles! Jeg ler faktisk enda! Hahahaha.. :fnise:

Min "drømmemann" greide ikke å kommunisere om det så sto om livet. Når jeg etter lang tid kom til det punktet der jeg rett og slett tvang han til å sitte ned og snakke om ting som ikke fungerte (du veit, jeg forteller at bestefar døde, han repliserer med å si "åja" og stikke ut med kompiser med en gang, og når han først kommer holder han seg i motsatt ende av huset helt til han MÅ være i samme rom, bare for å ta et av veeldig mange eksempler) så ble han bare sittende og stirre i gulvet med halvåpen munn og et dumt uttrykk, som om jeg nettop hadde spurt han om å spise sin egen søster, ikke å snakke med meg.

Toppen av kaka var når jeg, dum som jeg var, tilga utroskap og han gjorde det slutt fordi jeg stilte for høye krav. (Jeg krevde at han skulle være ærlig med meg, bry seg mer og at jeg en periode skulle ha fri tilgang til hans sosiale media til jeg fikk nervene på plass igjen. Ikke sånn at jeg kom til å gå inn og lese alle meldingene hans, jeg sa jeg bare ville ha MULIGHETEN når jeg ble usikker. - men det tyder egentlig mer på at han ikke akkurat var ferdig med den nye jenta, når han hadde så panikk over at jeg skulle se meldingene hans, så good riddance. )

Anonymous poster hash: c4c91...ea9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han må ha kontakt omtrent hele tiden, bruker jeg litt for lang tid på å svare på sms blir han kort og sutrete. Gud bedre om jeg skulle måtte avlyse en avtale pga sykdom eller lignende, da får jeg stadig kommentarer om at jeg "ikke ville" møte han den og den gangen. Må hele tiden bekrefte mine følelser overfor han. Hver gang vi har hatt en diskusjon er han som en såret hund og tror vi har slått opp, selv om jeg kun har lagt frem mitt synspunkt på en rolig måte (selvfølgelig pakket inn i flere lag vatt for å trå mest mulig varsomt). Føler jeg går på eggeskall hele tiden. I tillegg presser han meg til seksuelle ting jeg ikke har kjempelyst til og sagt nei til, ved å pakke det inn i "bare prøve litt, det er alt", og så blir "litt" til å gjennomføre hele greia. Neste gang tar han det da som en selvfølge at vi skal gjøre dette hver gang fremover, fordi vi gjorde det sist. Virker som han føler seg berettighet til min kropp og har generelt et litt ekkelt kvinnesyn... Samtidi som han blir latere og latere på det å tilfredsstille meg tilbake. Fikk et innblikk i temperamentet hans her om dagen og det var toppen av sutring. Alt i alt har jeg mistet det meste jeg har av følelser for han, fordi jeg nå bare ser den sutrete, dramatiske personen og ikke den blide fyren jeg forelsket meg i. :( På tide å si farvel.

Anonymous poster hash: 976a8...e83

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At de har vært useriøse men vært uærlig om det. At jeg de "kuret" meg og løyet for å få sex, for så å behandle meg som luft etterpå. Det har ikke skjedd mange ganger etter som jeg ble en kynisk og iskald dame allerede etter første drittsekk, men han siste kommer jeg men faen ikke over en gang. Hater menn! Anonymous poster hash: b83fb...47a

Du har sex med dem for tidlig. Bli kjent med menn i et miljø hvor du ikke kan ha sex med dem, uansett hvor lyst du har. Du får igjen for det senere, da ser de på deg som en forholdsjente, ikke som et sexobjekt. Har holdt på med å flørte med en fyr i 7 måneder nå og han er så interessert at han ikke vet hva godt han kan gjøre for meg. Vi har ikke hatt sex ennå, men det kommer til å skje etterhvert når tiden er inne.

Anonymous poster hash: 62196...782

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg falt for en kar som var helt fantastisk, men ikke akkurat pikenes jens. Han hadde ikke hatt hell med jentene i oppveksten, så han var litt beskjeden og usikker på akkurat det området, og slet vel egentlig med noe lavt selvbilde generelt. Men han var utrolig sjarmerende, intelligent, kjempemorsom, delte samme verdier og meninger osv. Jeg trodde faktisk at jeg kanskje hadde funnet mannen i mitt liv!

Lang historie kort og satt noe på spissen så sjekket jeg han opp, lærte han opp og bygget han opp til å gå fra usikker til selvsikker. Egoet hans ble faktisk såpass stort til slutt at han fant ut at han rett og slett måtte dele seg selv og penisen sin litt med hele verden og ikke kunne være i forhold med meg lengre.

Han innså tabben og kom krypende tilbake en dame eller to senere, men da var jo jeg ferdig med han.

Bra! Håper han fortsatt er singel den dag i dag?

Anonymous poster hash: 647d1...2d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra! Håper han fortsatt er singel den dag i dag?

Anonymous poster hash: 647d1...2d7

Lenge siden jeg har hatt kontakt med han nå, sist jeg hørte var han singel.

Men ønsker han bare det beste altså, han smadret meg helt der og da, men jeg er over det nå.

Han fikk jo bare den der lille seksuelle revolusjonen som mange får sent i tenårene, når man går fra å være veldig usikker rundt det motsatte kjønn til å skjønne at man faktisk har draget og kan få seg :) Og da blir det fort fart i sakene, man har en del å ta igjen og man sier ikke nei til så mange muligheter.

Problemet var jo at han fikk den den mange år senere, midt i et forhold.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...