Gå til innhold

Spørre ff om hvorfor han ikke vil noe mer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har drevet å møtt en mann 3-4 ganger per uke i noen uker nå, og det har kommet fram til at vi bare skal være fuckfriends. Det er i grunn greit for meg, men jeg lurer allikevel på hvorfor han ikke vil noe mer, og lurer på om dere vet en måte jeg kan spørre om dette uten å høres ut som at jeg ønsker å avslutte dette (jeg er altså egentlig interessert i forhold, men siden det ikke er aktuelt per dags dato for han så er jeg allikevel interessert i sexen) og uten å skremme han vekk. Vi er 20 og 23, han er eldst.



Anonymous poster hash: 32520...fe1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare å spørre rett ut, det. Hvorfor er du bare interessert i FF?

Anonymous poster hash: 1acb1...65f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å spørre rett ut, det. Hvorfor er du bare interessert i FF?

Anonymous poster hash: 1acb1...65f

Men er det ikke da stor sjangs for at jeg skremmer han vekk? Jeg skal selvsagt si at jeg kan leve fint med å bare være ff, men noen kan jo bli skremt av slik.

Anonymous poster hash: 32520...fe1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns heller du skal spørre deg selv hvorfor du aksepterer å være en "ff" når du egentlig vil noe mer.



Anonymous poster hash: 1a88e...224
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det ikke da stor sjangs for at jeg skremmer han vekk? Jeg skal selvsagt si at jeg kan leve fint med å bare være ff, men noen kan jo bli skremt av slik.

Anonymous poster hash: 32520...fe1

Hvis du tenker slik har han så mentalt overtaket på deg at dere aldri hadde blitt et jevnt par psykisk sett.

Endret av Noope
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du tenker slik har han så mentalt overtaket på deg at dere aldri hadde blitt et jevnt par psykisk sett.

Hva mener du med det? Det er ikke følelser involvert uasnett, men jeg er åpen for noe mer, men om det ikke blir noe mer må det jo være greit å kunne fortsette å ha sex? :)

Anonymous poster hash: 32520...fe1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns heller du skal spørre deg selv hvorfor du aksepterer å være en "ff" når du egentlig vil noe mer.

Anonymous poster hash: 1a88e...224

Jeg syns såklart det er synd at han ikke vil noe mer enn å være ff, men jeg ser ikke problemet med å fortsette å ha sex så lenge begge er klare over hvor vi står?

Anonymous poster hash: 32520...fe1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppskrift på katastrofe. Hvis du bryr deg så mye vil dette ikke fungere uansett.



Anonymous poster hash: 15ba2...be3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppskrift på katastrofe. Hvis du bryr deg så mye vil dette ikke fungere uansett.

Anonymous poster hash: 15ba2...be3

Forstår ikke hvordan du kan dra den konklusjonen ut fra det lille jeg har skrevet her :P

Anonymous poster hash: 32520...fe1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ser vi det igjen. Det KLASSISKE eksemplet på at kvinner ødelegger noe som er bra!

Har vært i samme situasjon en drøss ganger. Alltid kvinnene som har ødelagt det.

Jeg er selvsagt mann.



Anonymous poster hash: d1455...176
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke hvordan du kan dra den konklusjonen ut fra det lille jeg har skrevet her :P

Anonymous poster hash: 32520...fe1

Dersom det du skriver her er korrekt så er det ikke mye å lure på. Det at du heller vil ha billig seksuell bekreftelse enn ingenting viser jo total mangel på selvrespekt, hvilket i seg selv er avtennende i en partner. Om det var et ben i kroppen hans som vurderte deg for et forhold, er det uaktuelt når du viser så lite ryggrad.

Problemet er at om du vil ha svar på hvorfor han ikke vil ha et forhold med deg får du neppe et oppriktig svar. Ingen vil stå ansikt til ansikt med noen og si rett ut "du er ikke god nok for meg" eller "du har en elendig personlighet". Men sannheten er jo at han synes du er god nok for sex, men ikke for noe mer. Det er en ukomfortabel diskusjon som alle unngår ved ff-forhold.

Anonymous poster hash: 15ba2...be3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom det du skriver her er korrekt så er det ikke mye å lure på. Det at du heller vil ha billig seksuell bekreftelse enn ingenting viser jo total mangel på selvrespekt, hvilket i seg selv er avtennende i en partner. Om det var et ben i kroppen hans som vurderte deg for et forhold, er det uaktuelt når du viser så lite ryggrad.

Problemet er at om du vil ha svar på hvorfor han ikke vil ha et forhold med deg får du neppe et oppriktig svar. Ingen vil stå ansikt til ansikt med noen og si rett ut "du er ikke god nok for meg" eller "du har en elendig personlighet". Men sannheten er jo at han synes du er god nok for sex, men ikke for noe mer. Det er en ukomfortabel diskusjon som alle unngår ved ff-forhold.

Anonymous poster hash: 15ba2...be3

Så du mener at jeg ikke bør spørre ham og bare fortsette å ha sex med han? Eller mener du at jeg burde droppe hele greia? Jeg tror heller ikke at det nødvendigvis er meg eller personligheten min det er noe i veien med, men heller at han har et problem med å binde seg. Jeg har kanskje ikke den beste selvrespekten, men jeg syns det er bedre å ha sex med en fast hvor sexen er så bra, enn med forskjellige hvor sexen er halvbra. Dessuten liker jeg sex, så hvorfor ikke bare kjøre på? En ting jeg ikke har nevnt er at vi studerer i forskjellige byer et godt stykke unna hverandre, men siden jeg har hatt en del fri fra studiet mitt har jeg vært hjemme (hvor han bor 30 min med bil unna).

Anonymous poster hash: 32520...fe1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du spør han kan du jo gi inntrykk av at du har følelser og vil noe mer, og på den måten skremme han vekk fordi han ikke er interessert i å være i et forhold med deg. Og spiller det virkelig noen rolle? Hvis du ikke har følelser for han kan du jo bare nyte sexen og lete etter noen andre som du kan bli sammen med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svaret er veldig enkelt. Hvorfor skal han bli sammen med deg når han uansett kan ha sex med deg når han vil?

Utrolig at dette ikke synker inn hos jenter.

Anonymous poster hash: 635ae...4a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har drevet å møtt en mann 3-4 ganger per uke i noen uker nå, og det har kommet fram til at vi bare skal være fuckfriends. Det er i grunn greit for meg, men jeg lurer allikevel på hvorfor han ikke vil noe mer, og lurer på om dere vet en måte jeg kan spørre om dette uten å høres ut som at jeg ønsker å avslutte dette (jeg er altså egentlig interessert i forhold, men siden det ikke er aktuelt per dags dato for han så er jeg allikevel interessert i sexen) og uten å skremme han vekk. Vi er 20 og 23, han er eldst.

Anonymous poster hash: 32520...fe1

Kvinner er kresnere enn menn når det gjelder sex, derfor vil de 20-30 % mest populære av hannkjønn ha vesentlig mer sex utenfor forhold enn deres prosentvise andel skulle tilsi. Noe som igjen betyr at det blir vanskeligere å få sex utenfor forhold for de resterende 70-80 %. Noe mange kvinner glemmer eller nekter å innse. Sexrelasjonsmarkedet er kvinnens marked, men det betyr bare at du som kvinne kan få sex med mange flere og mer attraktive menn enn du har sjans på å få som kjæreste.

Fuckfriend-forhold er en grei og fin ordning for en singel mann, hvis dama er noenlunde attraktiv kan man få noen av fordelene ved et kjæresteforhold, man kan få en større kontinuitet og ekseperimentere mer seksuelt enn det er rom for i en serie one night stands. Så det er ikke så rart at en mann kan trives med et slikt forhold selv om han ikke er interessert i noe mer.

Jenter er som sagt mer kresne på sexrelasjonsmarkedet, og det betyr at det oftere er slik at jenta kan tenke seg noe mer enn at gutten ønsker noe mer - i slike fuckfriend-forhold.

Endret av Cuckold
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ser vi det igjen. Det KLASSISKE eksemplet på at kvinner ødelegger noe som er bra!

Har vært i samme situasjon en drøss ganger. Alltid kvinnene som har ødelagt det.

Jeg er selvsagt mann.

Anonymous poster hash: d1455...176

Ja, TENK at ei dame kan få følelser!

Et fremmedord i ditt kyniske sinn!

Skaff deg ei oppblåsbar dukke! Samme nivå som deg selv!!!

Anonymous poster hash: 6a136...ffa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kvinner er kresnere enn menn når det gjelder sex, derfor vil de 20-30 % mest populære av hannkjønn ha vesentlig mer sex utenfor forhold enn deres prosentvise andel skulle tilsi. Noe som igjen betyr at det blir vanskeligere å få sex utenfor forhold for de resterende 70-80 %. Noe mange kvinner glemmer eller nekter å innse. Sexrelasjonsmarkedet er kvinnens marked, men det betyr bare at du som kvinne kan få sex med mange flere og mer attraktive menn enn du har sjans på å få som kjæreste.

Fuckfriend-forhold er en grei og fin ordning for en singel mann, hvis dama er noenlunde attraktiv kan man få noen av fordelene ved et kjæresteforhold, man kan få en større kontinuitet og ekseperimentere mer seksuelt enn det er rom for i en serie one night stands. Så det er ikke så rart at en mann kan trives med et slikt forhold selv om han ikke er interessert i noe mer.

Jenter er som sagt mer kresne på sexrelasjonsmarkedet, og det betyr at det oftere er slik at jenta kan tenke seg noe mer enn at gutten ønsker noe mer - i slike fuckfriend-forhold.

De analysene dine er så "statisistiske" at jeg blir kvalm! Er du like statistisk selv, skjønner jeg godt at du ikke får verken sex eller dame!!!

Anonymous poster hash: 6a136...ffa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det ikke da stor sjangs for at jeg skremmer han vekk? Jeg skal selvsagt si at jeg kan leve fint med å bare være ff, men noen kan jo bli skremt av slik.

Anonymous poster hash: 32520...fe1

Skaff deg SELVRESPEKT ts! Jiiises....Holder på å ha sex med en fyr, ja er intim med en mann flere ganger, men tør ikke si noe hva eller hvordan du føler! Jeg blir så SINT på sånne damer som deg, og jeg er dame selv. Hvorfor har du ingen selvrespekt? Hvorfor har du sex med en mann før du vet mer hvor du står? Synes mange idag er rett og slett BILLIGE! Klorer seg fast i smuler, uten å ha NOE som helst krav før de har seg med noen!

Damer som holder på sånn kan takke dere selv for at mannen evt kun vil ha sex, FOR DU HAR JO FRA DAG EN IKKE HATT NOE STANDARD!

Skaff deg psykolog FØR du har sex eller forhold med noen. Fortsetter du sånn, blir du bare mer ødelagt.

Anonymous poster hash: 6a136...ffa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du spør han kan du jo gi inntrykk av at du har følelser og vil noe mer, og på den måten skremme han vekk fordi han ikke er interessert i å være i et forhold med deg. Og spiller det virkelig noen rolle? Hvis du ikke har følelser for han kan du jo bare nyte sexen og lete etter noen andre som du kan bli sammen med.

Man kan enten være tømmestasjonen for en mann, eller man kan være på jakt etter en kjæreste. Man kan ikke være begge deler.

Anonymous poster hash: 635ae...4a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner er kresnere enn menn når det gjelder sex, derfor vil de 20-30 % mest populære av hannkjønn ha vesentlig mer sex utenfor forhold enn deres prosentvise andel skulle tilsi. Noe som igjen betyr at det blir vanskeligere å få sex utenfor forhold for de resterende 70-80 %. Noe mange kvinner glemmer eller nekter å innse. Sexrelasjonsmarkedet er kvinnens marked, men det betyr bare at du som kvinne kan få sex med mange flere og mer attraktive menn enn du har sjans på å få som kjæreste.

Fuckfriend-forhold er en grei og fin ordning for en singel mann, hvis dama er noenlunde attraktiv kan man få noen av fordelene ved et kjæresteforhold, man kan få en større kontinuitet og ekseperimentere mer seksuelt enn det er rom for i en serie one night stands. Så det er ikke så rart at en mann kan trives med et slikt forhold selv om han ikke er interessert i noe mer.

Jenter er som sagt mer kresne på sexrelasjonsmarkedet, og det betyr at det oftere er slik at jenta kan tenke seg noe mer enn at gutten ønsker noe mer - i slike fuckfriend-forhold.

De analysene dine er så "statisistiske" at jeg blir kvalm! Er du like statistisk selv, skjønner jeg godt at du ikke får verken sex eller dame!!!

Anonymous poster hash: 6a136...ffa

Det jeg beskriver er ikke «statistisisk», men allmennkunnskap og noe de aller fleste menn er fullt klar over. Det er kvinnelig benektelsestrategi når du i desperasjon påstår at jeg «verken får sex eller dame». Jeg har aldri beklaget meg på egne vegne, jeg tilhører de som har vært heldige og har aldri hatt problemer med å få hverken sex eller dame. Prøv igjen. ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...