Gå til innhold

Aura, energi, intuisjoner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tar denne anonym..

Jeg skulle gjerne likt å vite om noen kjenner/vet om noen eller noe sted jeg kan få noe svar. Vet disse tingene høres merkelig ut for mange, og det er heller ikke noe jeg prater om åpent.

Jeg har opplevd både små og litt større spirituelle ting. Blant annet så ser/føler jeg mye energi. Det er slitsomt, og vet ikke helt hvordan jeg kan hanskes med dette. Det kan både være tilfeldige folk på gata, hvor jeg får en følelse. Det kan vekke forskjellige ting i meg, sinne, redsel, rohet, glede, osv. Uten at jeg en gang har pratet med dem. Jeg ser også energier i rom. Og har opplevd flere ting, episoder, som jeg ikke vil nevne her.

Både jeg og moren min får ofte intuisjoner, hvor vi vet at noe skjer. Eller vi kan prate om noen (vi f.eks. Ikke har sett på flere år), og vips så går mennesket forbi! Jeg blir til tider sjokkert over meg selv. Jeg kan også se auraen til noen mennesker, men ikke alle.

Dette er ting jeg har fortrengt i lengre tid, fra tidlig barndom, men som jeg nå ønsker å vite mer om. Jeg får ikke helt roen over meg, uten svar på hva jeg opplever.

Hilsen jente i tidlig 20-årene

Anonymous poster hash: ec895...6c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har opplevd en del dejavu følelser, eller bare fornemmet dette en del da jeg var yngre. Er vel det nærmeste jeg kommer til rare opplevelser vil jeg si.

Det å klø i hånda og tro at dette skyles noe bestemt, som om at noen tenker på deg, eller kanskje skal besøke deg eller noe sånt, må da vel være en sånn greie med en masse eldre damer tror jeg. Morsomme ting man sier, og så skal man ikke bli overrasket over at man begynner like å tenke slik, og kanskje også begynne å klø, sånn om hverandre, av åpenbare grunner (ønske/forvente besøk, eller noe sånt). :)

Endret av Vux
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...