Gå til innhold

Disse to er oss Gud nå.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

ke005087.jpg

Dama døde i 1918

Ungen døde i 1937

Du var ikke en gang født da de døde. Tenk over alle de milliarder av mennesker som er oss Gud. Mennesker som du vil treffe når du forlater din kropp.



Anonymous poster hash: 667e7...e30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer vel an på om de er i himmelen eller helvete og hvor vi havner selv.



Anonymous poster hash: 0132c...386
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Kommer vel an på om de er i himmelen eller helvete og hvor vi havner selv.

Anonymous poster hash: 0132c...386

Er det ikke sånn at de døde sover til Gud vekker de opp på dommedag da når de skal dømmes? Det har jeg hørt ;D

Endret av Hummels
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke sånn at de døde sover til Gud vekker de opp på dommedag da når de skal dømmes? Det har jeg hørt ;D

Mulig det. I så fall lurer jeg på hva vi får til frokost den dagen. Tipper Gud lager himmelsk mat.

Anonymous poster hash: 0132c...386

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De spotter deg og din religion, men de vil aldri drømme om å spotte islam. Tenk på det når du går og legger deg.

Endret av ninuska_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk over alle de milliarder av mennesker som er oss Gud. Mennesker som du vil treffe når du forlater din kropp.

Anonymous poster hash: 667e7...e30

Høres helt grusomt ut, så jeg håper du tar feil. Dersom det finnes et etterliv, vil jeg helst bruke det på noe mer givende enn å sulle rundt i gamle vaner fra den fysiske verden.

Anonymous poster hash: 68b3b...52d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De spotter deg og din religion, men de vil aldri drømme om å spotte islam. Tenk på det når du går og legger deg.

Jeg spotter alle organiserte religioner gladelig og på lik linje. :)

Anonymous poster hash: 0b4dc...298

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spotter alle organiserte religioner gladelig og på lik linje. :)

Anonymous poster hash: 0b4dc...298

Men hvorfor på lik linje? Noen religioner er jo bedre/verre enn andre. Syns det er en litt sånn påtatt trend, at dersom man skal kritisere religion, så må man være like kritisk til alle religioner, hvis ikke er man rasist.

Personlig vil jeg plassere kristendommen over både islam og jødedom på den etiske rangstigen.

Anonymous poster hash: 68b3b...52d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HeiHade

Nei, sorry ass, det får være måte på. Jeg gidder ikke sitte og tenke over alle tilfeldige mennesker jeg ikke vet hvem er som har dødd en gang i tiden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke treffe dem når jeg dør.

For det første tror jeg ikke det finnes noen himmel. For det andre havner jeg vel fort i underetasjen i stedet, hvis det mot formodning skulle være en, siden jeg ikke har trodd på noen himmel. Kjedelig situasjon, de så jo trivelige ut.



Anonymous poster hash: ec1f6...29d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ke005087.jpg

Dama døde i 1918

Ungen døde i 1937

Du var ikke en gang født da de døde. Tenk over alle de milliarder av mennesker som er oss Gud. Mennesker som du vil treffe når du forlater din kropp.

Anonymous poster hash: 667e7...e30

Hva med oss med sosialangst? Uæææ :rosaengel:

Anonymous poster hash: c6ed8...29f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Himmelen høres ut som et slitsomt sted for oss med sosial angst...

Er du heldig får du din egen sky :)

Fra spøk til alvor: Helt greit for meg at noen tror at vi alle, eller de som tror på Gud, kommer til himmelen og at alle møtes der. Det kan nok også være en stor trygghet og trøst når man mister noen man gjerne vil se igjen. Selv tror jeg ikke det er tilfelle, men at andre tror det syns jeg er helt greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.youtube.com/watch?v=gMoBA6bNNz4



Anonymous poster hash: 68b3b...52d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du heldig får du din egen sky :)

:fnise:

Håper jeg virkelig :Nikke: *krysser fingrene*

Anonymous poster hash: c6ed8...29f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kommer nok ikke til himmelen jeg, så mange mygg,knott og insekter som jeg har slått ihjel...
Tror jeg kanskje har brutt de fleste budene også...

Men, jeg tror ikke på Gud heller da, så jeg er vel dømt uansett :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurte på en ting trådstarter, hvorfor oppretter du så mange tråder med det bildet der?

Hva er greia egentlig? Igår lagde du en tråd om bildet der hvor du lurte på om hu var vakker. Og det var ikke første tråden jeg har sett med det bildet

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurte på en ting trådstarter, hvorfor oppretter du så mange tråder med det bildet der?

Hva er greia egentlig? Igår lagde du en tråd om bildet der hvor du lurte på om hu var vakker. Og det var ikke første tråden jeg har sett med det bildet

Får følelsen av at dette er et sinn vi gjør best i å ikke kikke så dypt inn i, igrunn.

Anonymous poster hash: ec1f6...29d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Jeg kommer nok ikke til himmelen jeg, så mange mygg,knott og insekter som jeg har slått ihjel...

Tror jeg kanskje har brutt de fleste budene også...

Men, jeg tror ikke på Gud heller da, så jeg er vel dømt uansett :fnise:

Å ikke tro på en egoistisk mega gal massemordene jævel er så klart mye værre enn å ta liv av ting(enten det er mygg eller en landsby med barn)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...