Gå til innhold

Religiøse drømmer?


Gjest Blomsterert

Anbefalte innlegg

Gjest Blomsterert

Jeg er ogå glad i kirker,det er så mange vakre,og jeg liker å spasere i kirkegårder(ro,fred og vakker)

Så skulle jeg flytte og drøme nøyaktig hvordan leiligheten så ut .Jeg drømte at utsikten fra ene viduet var en stor kirke. Dere får tr meg på mitt ord. OG riktignok,fra ene viduet var en kirke :-)

Det ble mitt rom :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blomsterert

Veldig glad for svar her. Ingen flere som vil dele da.

renger ikke være så store drømmer. Vil så veldig gjerne laes både drømmer og syn,-og meninger.

Endret av Blomsterert
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig glad for svar her. Ingen flere som vil dele da.

renger ikke være så store drømmer. Vil så veldig gjerne laes både drømmer og syn,-og meninger.

drømte en gang at jeg slåss mot en jente som var besatt av en demon. Jeg drepte henne men når jeg snudde meg hoppet hun fremfor meg mens hun hylte fryktelig. Jeg kan huske jeg himlet med øynene og sa "oh not again". Drømmen var veldig action-komedie preget og i samme stil som filmen Constantine. Sjekk den på wikipedia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

drømte en gang at jeg slåss mot en jente som var besatt av en demon. Jeg drepte henne men når jeg snudde meg hoppet hun fremfor meg mens hun hylte fryktelig. Jeg kan huske jeg himlet med øynene og sa "oh not again". Drømmen var veldig action-komedie preget og i samme stil som filmen Constantine. Sjekk den på wikipedia

Virket noe skremmende. Våkna du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er selv ikke oppvokst i en kristen familie. Skulle ønske jeg også kunne få noen drømmer fra Gud, men det er nok fordi jeg er så nysgjerrig eller spent på hvordan Han eller en engel ser ut.

Vil også si meg litt enig med Pawn Heart. Ikke alle drømmer om "gud" er nødvendigvis fra Gud :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en spesiell drøm som jeg husker ekstra godt, fra tidlig-midten av 90-tallet. Dette var ikke en religiøs drøm. Det var rett etter at bestefaren min hadde dødd, som også kom opp i drømmen. Jeg skulle besøke bestemor og tok bussen som stoppet nede ved veien, ikke så langt unna huset hennes. Bussen kjørte videre da jeg gikk av og på vei opp til huset så så jeg bestemor sto i vinduet og tittet etter meg, plutselig dukket ansiktet til min avdøde bestefar opp som også stirret på meg der jeg gikk mot huset. Mens jeg fortsatte å se mot vinduet så forsvant bestemor mer og mer og det ble ganske mørkt, eneste som ble mer synlig var bestefar og det på en creepy måte. Plutselig så hørte jeg bussen som slapp meg av og kjørte videre, plutselig kom bak meg. Jeg våknet før den kjørte meg ned. Lurer på hva den vil si. Bestefar var et herlig menneske som jeg satte høyt, slem var han ikke. Noen som kan tyde den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...