Gå til innhold

Jesus elsker jo alle også de gale


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er mange psykotiske folk der ute på nettet og på Facebook. Stakkars folk, men der kan de ytre seg slik de vil uten, å bli irettesatt. Jeg for min del ber for dem, å velsigner dem i Jesu Kristi navn. Det er jo noen stakkars tapere, som aldri har klart, å skape noe i livet. Så de må anklage andre for alt mulig. På seg selv kjenner en andre. Men jeg ber om en vekkelse iblant de psykisk syke. Det er legedom også for alle, som sliter med et dårlig selvbilde. Jesus elsker jo alle også de gale. Og det er viktig at vi kan oppmuntre folk til, å søke Jesus. I ulike livs-situasjoner. Må Gud se i nåte til alle som lider av mindreverdighet. Og som for, å få opp selvfølelsen må attakere andre. Ha en velsignet aften.

mvh

Pastor Lorang Salvesen



Anonymous poster hash: c7e9f...daa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er mange psykotiske folk der ute på nettet og på Facebook. Stakkars folk, men der kan de ytre seg slik de vil uten, å bli irettesatt. Jeg for min del ber for dem, å velsigner dem i Jesu Kristi navn. Det er jo noen stakkars tapere, som aldri har klart, å skape noe i livet. Så de må anklage andre for alt mulig. På seg selv kjenner en andre. Men jeg ber om en vekkelse iblant de psykisk syke. Det er legedom også for alle, som sliter med et dårlig selvbilde. Jesus elsker jo alle også de gale. Og det er viktig at vi kan oppmuntre folk til, å søke Jesus. I ulike livs-situasjoner. Må Gud se i nåte til alle som lider av mindreverdighet. Og som for, å få opp selvfølelsen må attakere andre. Ha en velsignet aften.

mvh

Pastor Lorang Salvesen

Anonymous poster hash: c7e9f...daa

Akkurat det tror jeg du har rett i.

Anonymous poster hash: 0af6a...2be

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære "pastor" Gå tilbake til psyk, du er så langt på jordet som det går an å bli



Anonymous poster hash: 9105a...48f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange psykotiske folk der ute på nettet og på Facebook. Stakkars folk, men der kan de ytre seg slik de vil uten, å bli irettesatt. Jeg for min del ber for dem, å velsigner dem i Jesu Kristi navn. Det er jo noen stakkars tapere, som aldri har klart, å skape noe i livet. Så de må anklage andre for alt mulig. På seg selv kjenner en andre. Men jeg ber om en vekkelse iblant de psykisk syke. Det er legedom også for alle, som sliter med et dårlig selvbilde. Jesus elsker jo alle også de gale. Og det er viktig at vi kan oppmuntre folk til, å søke Jesus. I ulike livs-situasjoner. Må Gud se i nåte til alle som lider av mindreverdighet. Og som for, å få opp selvfølelsen må attakere andre. Ha en velsignet aften.

mvh

Pastor Lorang Salvesen

Anonymous poster hash: c7e9f...daa

Du "pastor", du får først lære deg hva psykotisk faktisk betyr.

Har "pastoren" lite å gjøre i juleferien? Før i tiden, da jeg var ung, gikk vi ut og akte på rattkjelke før julen når vi hadde et avbrekk fra juleforberedelser. Oppfordrer deg til å ta deg en tur ut i Guds frie natur i stedet for å sitte på syndige internett, og ikke minst KG som er djevelens verk. Hører også at Gud er på FB med Julenissen og at du sannsynligvis ikke får gaver i år som følger av dine ukristelige førjulssynder.

Anonymous poster hash: e77f3...386

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blomsterert

Kan jo være at Jesus var psykotisk også,hvem vet?

Hvis han var resultat av utroskap,kan det hende han fikk et meget skjevt forhold til Josef,altså stefaren som tok på seg farskapet for Marias skyld. Jesus søkte jo tydelig en farsfigur da han som 12-åring rømte til "sin fars"hus,og fortalte Maria og søsknene at de egentlig ikke var familie da de endelig fant ham.

Ingen vet noe om barndommen hans. En vet dog at han mente han var en Guds sønn,og,han trodde det så sterkt at han lot seg korsfeste av troen.

Så hvem vet?

En kan innbille seg så meget. At en er utvalgt av en Gud som kristne,både som legmann,prest og pastor :-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...